Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Bufferstørrelse på Nikon D70
Fra : Esben Kolind Laustru~

Dato : 22-02-05 18:17

Hvilken størrelse har jeres buffer i Nikon D70? Når jeg skyder RAW er
der kun plads til tre i bufferen (der står R03 i displayet). Men jeg
har læst mig til, at der skulle være plads til 4. Er det korrekt? Og
hvorfor mon min kun man indeholde 3 billeder?

Tak,

Esben

Fra : KASO

Dato : 22-02-05 20:28

"Esben Kolind Laustrup (slet 19DMB)" <mail@19DMBezben.dk> skrev i en
meddelelse news:11090928210.228064756171978@dtext.news.tele.dk...
> [...]
> har læst mig til, at der skulle være plads til 4. Er det korrekt? Og
> hvorfor mon min kun man indeholde 3 billeder?

Hmm - mit skriver R04 - uanset om jeg vælger RAW eller RAW+Basic....

Fra : Ukendt

Dato : 23-02-05 00:03

[snip]
> hvorfor mon min kun man indeholde 3 billeder?

Prøv at slå Noise Reduction (NR) fra, så vil du opleve at du igen er i stand
til at tage 4 NEF-billeder i træk.

MH Jakob