Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
SD vs. CF og adaptor...
Fra : Magnus

Dato : 22-02-05 15:59

Er det rigtigt at de fleste nye digitalkameraer idag gemmer på SD-kort og at
CF kort er ved at glide ud eller ihverfald blandt private ikke
proffesionelle?

Er det så således at finde et nyt kamera godt Canon kamera som gemmer på CF
er udelukket?

Findes der en adaptor så man kan benytte SD kort i et kamera for CF kort
således at man ikke ikke skal have dobbelt kort sæt og i såfald hvad gør
sådan en ved hastigheden når man skal gemme på kortet?

/Magnus

Fra : Claria

Dato : 22-02-05 19:44

"Magnus" <arnason@email.dk> wrote in message
> [...]
> således at man ikke ikke skal have dobbelt kort sæt og i såfald hvad gør
> sådan en ved hastigheden når man skal gemme på kortet?

Hejsa Magnus

Jeg tror at det er denne her adaptor som du søger;

http://www.widget.co.uk/asp/product.asp?recorprod=1&product=298&cat=47&ph=&keywords=&recor=&SearchFor=&PT_ID=

Mvh
Claudia

Fra : Claria

Dato : 22-02-05 20:01

Hej igen

Her er en levenrandør her i DK

http://www.danbit.dk/produkter/0903.phtml nederst på siden finder du det du
søger.

for at købe hos www.Danbit.dk skal man have et moms nummer, men de kan måske
fortælle dig hvem som ligger inde med denne adaptor.

Mvh
Claudia