Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Alternativ til pixum?
Fra : anders

Dato : 21-02-05 21:56

Hej

Det er efterhånden et stykke tid siden jeg har fået fremkaldt billeder. Jeg
har tidligere benyttet mig af pixum.com, og har været MEGET tilfreds, men
jeg synes jeg kan se de tager en smule mere for jobbet end andre f.eks.
foto.tv2.dk. Er kvaliteten på foto.tv2.dk også god? Er der andre, der er
værd at kigge lidt nermere på. Kravene er at billederne skal uploades via
nettet og sendes hjem med posten.

Mvh
Anders

Fra : JA

Dato : 21-02-05 23:39

> har tidligere benyttet mig af pixum.com, og har været MEGET tilfreds, men
> jeg synes jeg kan se de tager en smule mere for jobbet end andre f.eks.

Jeg benytter mig selv af Pixum og har altid været yderst tilfreds,
fremragende kvalitet, kommer altid punktligt tíl tiden to dage efter jeg har
uploadet. Jeg tror ikke du får det meget bedre , men måske en smule
billigere og måske på bekostning af men selv skal hente.

Mvh
JSA

Fra : anders

Dato : 22-02-05 08:05

"JA" <gogjand@FJERN-DETTE-hotmail.com> wrote in message

> [...]

Jeg får lavet mellem 200 og 300 billeder.

> [...]
> har uploadet. Jeg tror ikke du får det meget bedre , men måske en smule
> billigere og måske på bekostning af men selv skal hente.

Præcis... de er rigtig gode.

Jo tak, men hvis ikke jeg bliver anbefalet et nyt sted her, bliver jeg ved
med at uploade til pixum.

Mvh
Anders

Fra : michael bs

Dato : 22-02-05 11:39

"anders" <junk@xotfjerndette.dk> skrev i en meddelelse

> Jo tak, men hvis ikke jeg bliver anbefalet et nyt sted her, bliver jeg ved
> med at uploade til pixum.
>
> Mvh
> Anders

Nogle af størrelserne er Pixum de billigste på markedet med, så jeg i en
prissammenligning. Jeg kan ikke huske om det var 20cm og 30cm, hvor de er
langt billigere end andre.
Jeg er selv meget tilfreds med Pixum. Jeg har f.eks en gang fået fremkaldt
280 billeder, hvor der var en fejl på 5 af dem. Sort havde et blåligt skær.
Så sendte de mig 280 nye uden beregning.

mvh Michael

Fra : JH

Dato : 22-02-05 12:20

Efter at have haft lidt problemer med kvaliteten af et par leveringer fra
pixum, benytter jeg mig nu af www.digtalshoppen.com og billederene kan
afhentes i Super Brugsen. Kvaliteten og prisen er udemærket.
MVH

Fra : ;o\)-max-

Dato : 22-02-05 12:51

"JH"
> [...]
> pixum, benytter jeg mig nu af www.digtalshoppen.com og billederene kan
> afhentes i Super Brugsen. Kvaliteten og prisen er udemærket.

Uha hvad sker der, de ber een om at installere noget java
dudelidut og så går det hele amokk, ikke så smart..;o((

I Indien fandt jeg ud af af flere labs printer 4 stk
10x15 på et ark 20x30, som de så klipper..
Så jeg fik 20x30 print for 3-4kr pr stk.
Fuji havde den bedste kvalitet, men papiret er
lidt tyndt imo. Konica var ret ok med kraftigt
papir - og dårligst og dyrest var Kodak, som
kostede 3 gange så meget, jeg prøvede 3 forskellige
Kodak labs, men lige elendigt hver gang, uskarpe,
skjoldede og flade, selv på deres luksus papir.

Nå det kan du jo nok ikke bruge til så meget,
men hvis nogen en dag skal der ned, så er det
da et lille tip.. -max-

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 22-02-05 17:06

In article <K0FSd.101224$Vf.3923013@news000.worldonline.dk>, -max- wrote:
> I Indien fandt jeg ud af af flere labs printer 4 stk
> 10x15 på et ark 20x30, som de så klipper..
> Så jeg fik 20x30 print for 3-4kr pr stk.

Jeg forstår heller ikke hvorfor det skal koste mere at de kan spare at
skære papiret i stykker. men sådan er det åbenbart.