DET BLEV EN DRENG!
Fra : John Witt

Dato : 27-05-01 21:32

Verdens dejligste selvfølgelig.
51cm 2870 gram og der gik kun 2½ time fra 1. ve og kun 6 min fra
vandet gik. Og jeg klippede navlestrengen!
Tak fordi I lyttede til en glad far.

John

Fra : Kirstine

Dato : 27-05-01 21:33

Hjerteligt tillykke

Kirstine
--
*trying to do what works - trying to do what matters*

Fra : John Sahl

Dato : 27-05-01 21:36

"John Witt" <johnwitt@image.dk> wrote in message
> Verdens dejligste selvfølgelig.
> 51cm 2870 gram og der gik kun 2½ time fra 1. ve og kun 6 min fra
> vandet gik. Og jeg klippede navlestrengen!
> Tak fordi I lyttede til en glad far.
>
> John

Tillykke, du glemmer ALDRIG den oplevelse

--
John Sahl, Webmaster på http://www.websetter.dk
Se en forsmag på vores nyeste projekt på http://www.MandeZonen.dk

Fra : Tholo

Dato : 28-05-01 10:58

"John Witt" <johnwitt@image.dk> skrev i en meddelelse
> Verdens dejligste selvfølgelig.
> 51cm 2870 gram og der gik kun 2½ time fra 1. ve og kun 6 min fra
> vandet gik. Og jeg klippede navlestrengen!

Tillykke........en fed fornemmelse ikke sandt...*S*

Med venlig hilsen Thomas
www.lorentsen.dk www.tinybaby.dk www.tholofoto.dk

Fra : Henriette

Dato : 28-05-01 14:23

Tillykke!

Sådanne positive "udbrud" vil man vel altid gerne høre på....
Det er dejligt at blive forælder ikke?

--
Henriette

Fra : John Witt

Dato : 29-05-01 20:23

>Tillykke!

Tak skal I have alle sammen!
Vi kom hjem her i eftermiddag og alle sover lige nu pånær mig.

>Sådanne positive "udbrud" vil man vel altid gerne høre på....
>Det er dejligt at blive forælder ikke?

Ja, det er det.
Storesøster på 5 er også helt vild og sidder eller ligger gerne sammen
med ham i over 1 time når han sover og passer på ham og sådan (Der er
også altid en voksen lige ved siden af.)

John

Fra : Carsten Riis

Dato : 30-05-01 23:14

John Witt wrote:

> Verdens dejligste selvfølgelig.
> 51cm 2870 gram og der gik kun 2½ time fra 1. ve og kun 6 min fra
> vandet gik. Og jeg klippede navlestrengen!
> Tak fordi I lyttede til en glad far.

Tillykke.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis (for email: se godt efter i headeren)
Hvis du i emnelinjen begynder med Sv: så kan ikke alle læse dine

Fra : Michael S. Jensen

Dato : 02-06-01 21:16

tillykke.......