Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
kritiq af billeder ønskes!
Fra : Gert Medom

Dato : 20-02-05 22:00

Hej Gruppe.

Jeg vil gerne videre med fotograferingen, og vil derfor bede om konstruktiv
kritik af disse billeder. Hvad er godt, og hvad er skidt??

http://www.megapixel.dk/indstil/opdaterbillede.php?id=281240&album=8448

En meget tillidsfuld blishøne i Universitets parken i lørdags

http://www.megapixel.dk/indstil/opdaterbillede.php?id=281241&album=8448

Fra det gamle år. kunne godt lide spejlingen og belysningen.

http://www.megapixel.dk/indstil/opdaterbillede.php?id=281242&album=8448

De morgenduelige har mange fordele. Dette billede var en kold fornøjelse.

http://www.megapixel.dk/indstil/opdaterbillede.php?id=281243&album=8448

Denne udsigt møder mig hver morgen når uddannelsen trækker.

Mvh Gert Medom

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 20-02-05 22:07

Gert Medom wrote:

> Jeg vil gerne videre med fotograferingen, og vil derfor bede om konstruktiv
> kritik af disse billeder. Hvad er godt, og hvad er skidt??

Log ind
For at se denne side skal du logge ind som bruger. Indtast
brugernavn samt kode. Hvis du endnu ikke er oprettet kan du
registrere dig gratis med det samme. Har du glemt din kode kan vi
tilsende denne via email.

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Gert Medom

Dato : 20-02-05 22:21

> [...]
> kode. Hvis du endnu ikke er oprettet kan du registrere dig gratis med det
> samme. Har du glemt din kode kan vi tilsende denne via email.

Jeg beklager at det ikke virker. Jeg vil se på det imorgen.

Men vil du forklare mig, hvordan det med at henvise til billeder i et album
fungerer? Jeg har lagt billeder ind på min konto, og har været inde i
visning af det enkelte billede. Der har jeg kopieret adressefeltet over i
meddelelses feltet i mailen. er der en rigtig måde at gøre det på??

Mvh Gert