Foto
IBM760 5420
Teil 3020
God jpeg komprim?
Fra : Ole

Dato : 20-02-05 00:00

Efter at have lavet min side, så jeg hvor meget ravage jpg
komprimeringen har lavet ( himlen på "recent" ) der er lavet i et hug
fra org. psd fil fra min d 70 i PS. (automate/web photo gallery)
Vel er de komprimeret rigeligt, det skal jo ikke tage for lang tid at
hente, men kan det gøres på en mere skånsom måde.
--
Med venlig hilsen, Ole Larsen.
Nyt design og nye billeder på:

Fra : Simon Nielsen

Dato : 20-02-05 02:08

"Ole" <olenospam@nospam.dk> wrote in message
> [...]
> Vel er de komprimeret rigeligt, det skal jo ikke tage for lang tid at
> hente, men kan det gøres på en mere skånsom måde.

Billeder der skal præsenteres gør ikke noget at de tager lidt tid at hente.
Bedre at man får flotte billeder og så tager det lidt længere tid end at de
bliver grimme. Det man mere skal tænke på at komprimere er thumbnails og
hovedgrafik, som foreksempel sidehoved og baggrundsgrafik.

Men de billeder du vil præsentere, få dem i en lidt lavere kompression så de
bliver pæne at se på.

Mvh
Simon