Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Billeder til kritik fra fotodag i "Huset" ~
Fra : Renate Jacobsen

Dato : 19-02-05 13:01

http://www.fotokritik.dk/kritik.html?pic=127441

Jeg sov endnu, da jeg redigerede Xtra #2, men ellers er al kritik meget
velkommen.

Tak for en god tur til Jesper, Erik, Klaus og ikke mindst ungerne.... De var
herlige.

--
Mvh. Renate
____________________________

Fra : ;o\)-max-

Dato : 19-02-05 13:18

"Renate Jacobsen"

> [...]
> velkommen.
>
> Tak for en god tur til Jesper, Erik, Klaus og ikke mindst ungerne.... De var

Renate du er sikkert en meget sødog flink pige, men jeg vil sku
ikke lyve - det er et rædselsfuldt billede, tag det nu ikke personligt,
jeg har kasseret stakkevis af billeder der var værre - hvorfor jeg ikke kan
li' det:
Skuldrene ser forkerte ud, udtrykket er "smil mand du er på anstregnene"
lyset er flat og karakterløst, er det en skygge på baggrunden som forøvrigt
er stoflig og maskulin - njej det hænger ski ikke sammen, imo portræt
foto af aller værste skuffe, hold op med det, du kan gøre det bedre..!!! -max-

Fra : Erik W.

Dato : 19-02-05 17:19

"Renate Jacobsen" skrev i en meddelelse

> Tak for en god tur til Jesper, Erik, Klaus og ikke mindst ungerne.... De
var
> herlige.

Selvtak Renate det var både hyggeligt og lærerigt. jeg har en del gode
billeder men har kun nået at ordne et par stykker af dem. Prøv at se hvad
jeg har indtil videre på http://w-foto.dk:8080/thumbnails.php?album=9

Mvh Erik

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 19-02-05 18:05

"Renate Jacobsen" <post@renate.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> velkommen.
>
> Tak for en god tur til Jesper, Erik, Klaus og ikke mindst ungerne.... De var

JEg må tilstå, at jeg ikke er så vild med hovedbilledet.
Heller ikke Xtra #3 og #4
Til gengæld kan jeg lide Xtra #1 og osse Xtra #2, især fordi det lykkes dig at
få glimtet frem i Sebastians øjne.
Han er lidt slem til at lukke ansigtet lidt ned. thumps up herfra på det.

Den gule t-shirt på Xtra #2 gir osse et ekstra pift til Alex og posituren er
go. Man kan godt se, at det ikke er første gang, han bliver fotograferet af
dig.

Xtra #5 er også kanongodt.
Her når du helt ind til Sebastian og får billedet. Kantakten er god, men en
lidt mørkere baggrund eller en friskere t-shirt kunne måske skabt lidt mere
kontrast.
Ellers Thumps up herfra.

Her er et par af mine egne fra dagen:

Kasper: