Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Tip: billigt batteri til Canon EOS D30, G1~
Fra : Lumholdt & Riber

Dato : 19-02-05 10:34

Kom lige forbi Merlin i Ishøj bycenter, hvor der i en rodkasse lå adskillige
eksemplarer af ovennævnte batteri, til den fyrstelige pris af 50,- !!!
Det kan sikkert bruges til andre Canon-modeller -check selv.
(Batteriet hedder P33, 7,2v -1100mAh).
God weekend.
Henrik L.

Fra : Lumholdt & Riber

Dato : 19-02-05 10:35

....og, nej, jeg købte IKKE allesammen, men nøjedes med et enkelt til mit G1.