Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Værsgo Canon-Freaks: EOS 350D
Fra : Niels H

Dato : 19-02-05 07:53

http://www.comon.dk/index.php/news/video/id=21201

Niels Hejnfelt

Fra : Tommy Jensen

Dato : 19-02-05 08:17

On Sat, 19 Feb 2005 07:52:57 +0100, "Niels H" <firma@hejnfelt.dk>
wrote:

>http://www.comon.dk/index.php/news/video/id=21201

Old gammel nyhed, prøv at kigge et par dage tilbage i gruppen.

MVH Tommy Jensen
Erstat YYMMDD med 1. feb. 2005 i email adresse.

Fra : Niels H

Dato : 19-02-05 08:37

....sorry...havde ikke set de andre tråde
Niels

Fra : Ole Nielsen

Dato : 19-02-05 09:41

Hej NG

Hvad mon den kommer til at koste i Danmark Jeg har set en pris på ca 1100
euro

Hilsen ole Nielsen

Fra : Jens Lundtofte

Dato : 19-02-05 09:47

"Ole Nielsen" <ole@nielsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG
>
> Hvad mon den kommer til at koste i Danmark Jeg har set en pris på ca 1100
> euro
>
> Hilsen ole Nielsen

Ifølge det nye Digital Foto vil en startpris i DK nok være omkring kr.
8.000,00,
passer meget godt med din pris.
/Jens

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 19-02-05 09:52

In article <4216fd03$0$93889$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>, Jens Lundtofte wrote:

> "Ole Nielsen" <ole@nielsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Ifølge det nye Digital Foto vil en startpris i DK nok være omkring kr.
> 8.000,00,
> passer meget godt med din pris.

900 Euro uden kitobjektiv = ca. 6800 kr, og så de 10% ekstra moms oveni
som vi er dyrere i Danmark, og man er på omkring 7500 kr i listepris, og
dermed er de billige nok ude med det til 6500-7000 kr fra starten.

Fra : Thomas Hupfeldt

Dato : 19-02-05 22:43

> 900 Euro uden kitobjektiv = ca. 6800 kr, og så de 10% ekstra moms oveni
> som vi er dyrere i Danmark, og man er på omkring 7500 kr i listepris, og
> dermed er de billige nok ude med det til 6500-7000 kr fra starten.

Hvis man kun køber huset, hvad følger der så med i pakken ? Er der lader og
sådan, eller er det kun huset ?

MVH
Thomas H.

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 19-02-05 23:05

In article <fpORd.1379$lk.1260@news.get2net.dk>, Thomas Hupfeldt wrote:
> "Povl H. Pedersen" <povlhp@acomputer.home.terminal.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis man kun køber huset, hvad følger der så med i pakken ? Er der lader og
> sådan, eller er det kun huset ?

Sidegaderne i Hong Kong, og dem i USA der har en score på 0-3 på reseller-
ratings tager tingene ud af kassen så der ikke er noget med.

Ellers medfølger normalt batteri, lader, rem, video kabek, usb kabel,
software (Ikke længere Elements, men vist Arcsoft Photoimpression LE),
manual.

Findes også i en "kit" version med 18-55mm objektiv som er et rimeligt
objektiv i den billige ende.

Fra : Thomas Hupfeldt

Dato : 19-02-05 23:56

> [...]
> manual.
>
> Findes også i en "kit" version med 18-55mm objektiv som er et rimeligt

Så hvis man køber det over nettet i tyskland, kan man godt regne med at det
følger med ?

MVH
Thomas H.

Fra : Hans Kruse

Dato : 20-02-05 00:15

> Så hvis man køber det over nettet i tyskland, kan man godt regne med at
det
> følger med ?

Ja, selvfølgelig.

--