Brigde - fra kælder til kvist
Fra : ccc

Dato : 25-04-05 20:50

Hej NG.

Jeg har en D-Link DWL-700AP virker fint. . . Den vil jeg sætte i kælderen
og sende op til 1 sal - for at få det ind i min Hub/Swits. vil jeg købe en
Acces Point / Bridge / Klient . . . . . . . Kan jeg det?

Altså Sende fra kælderen og modtage det på 1 sal?

Hvis ikke, hvad er en Bridge så til?

--
Hilsen
Carsten

Fra : Mads Bahrt

Dato : 25-04-05 21:51

ccc wrote:

> [...]
> Acces Point / Bridge / Klient . . . . . . . Kan jeg det?
>
> Altså Sende fra kælderen og modtage det på 1 sal?

Det vil jeg gerne fortælle dig i dk.edb.netvaerk.traadloest

Fra : ccc

Dato : 26-04-05 05:27

Tak for svaret - Den nyhedsgruppe kan jeg ikke se - så undskyld
--
Hilsen
Carsten

Fra : Brian

Dato : 07-05-05 16:11

> Det vil jeg gerne fortælle dig i dk.edb.netvaerk.traadloest

Du kan vel også forklare om bridging her ?? det er jo ligemeget om man
benytter wlan eller kabel... eller fiber.. eller.....