Trådløst on og off
Fra : arnhem

Dato : 25-04-05 18:46

I formiddags oplevede jeg pludselig at vores bærbare ikke kunne "se" vores
trådløse netværk, efter et stykke tid var der dog igen forbindelse. Dette
har gentaget sig flere gange i løbet af dagen. Netværket har ellers virket
upåklageligt.

Gode råd til at lokalisere problemet ønskes.

Per

Fra : Mads Bahrt

Dato : 25-04-05 19:04

arnhem wrote:
> [...]
> upåklageligt.
>
> Gode råd til at lokalisere problemet ønskes.

Prøv at spørge i dk.edb.netvaerk.traadloest

Fra : Johnn Nekman

Dato : 25-04-05 19:09

"arnhem" <sweden1@NOSPAMofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>har gentaget sig flere gange i løbet af dagen. Netværket har ellers virket
Lidt mere info om hardware i dit net, ville da hjælpe
--
Mvh Johnn