Firmware D-link DI-604
Fra : Ukendt

Dato : 24-04-05 00:50

Er der nogen som kan give mig en forklaring på hvorfor der ligger 2
opdateringer til D-Link DI-604 routeren ? Hvad er den nederste opdatering
til ?

Se link:
http://d-link.dk/?go=gNTyP9Cip9RLIC4AStFCF834mptYKOhTSNvhLPG3yV3oWIx6kP98f8p8MKtl/j8oFy/qyiVF+I0=

Kim Larsen

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk

Fra : Michael Thrane

Dato : 24-04-05 05:18

"Kim Larsen" <kla2(a)get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen som kan give mig en forklaring på hvorfor der ligger 2
> opdateringer til D-Link DI-604 routeren ? Hvad er den nederste opdatering
> [...]

Det er til forskellige udgaver af Routeren. Du skal se på klistermærket bag
på din router om det er Rev. B (Revision) eller Rev. D.

mvh Michael

Fra : Ukendt

Dato : 24-04-05 08:46

"Michael Thrane" <herning26@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Kim Larsen" <kla2(a)get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Det er til forskellige udgaver af Routeren. Du skal se på klistermærket
> bag på din router om det er Rev. B (Revision) eller Rev. D.

OK. Tak for svaret.