D-Link 624+ som rebooter ad sigselv i ny o~
Fra : Homer

Dato : 16-04-05 20:33

Hej.

Nogen der har en idé hvorfor vores D-Link 624+ router rebooter ad sig selv i
ny og næ og tilsynladende uden nogen grund ?
Det kan ske 2-5 gange om dagen, havd jeg ved af, måske flere.

Firmware 2.07 (sidste version)

MVH

Homer

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 16-04-05 21:14

On Sat, 16 Apr 2005 21:33:08 +0200, "Homer" <homerdk@ofir.dk> wrote:

> Nogen der har en idé hvorfor vores D-Link 624+ router rebooter ad sig selv i
> ny og næ og tilsynladende uden nogen grund ?
> Det kan ske 2-5 gange om dagen, havd jeg ved af, måske flere.

Jeg kan umiddelbart se to muligheder:
1) Defekt hardware
2) Defekt software

Hvad siger D-Link?

-A
Links : http://www.hojmark.net/
FAQ : http://www.net-faq.dk/

Fra : Homer

Dato : 16-04-05 23:06

Hej.
Skrev til deres support efter jeg skrev dette indlæg, vi får se hvad de
svarer.
Ellers ringer jeg til dem.

Men så på dk.edb.netværk.traadloest at der var en der så ud til at have
samme problem.
Har prøvet at slå wireless fra, hvis det nu var det der gjorde det og lavede
en total reset og kørte helt med default indstillinger, men den gjorde det
også.

Så det er som du skriver hardware eller software

Homer

Fra : Brian

Dato : 17-04-05 20:23

Jeg har også for nylig køt en dlink 624+ som jeg måtte aflevere tilbage..
Den lavede også spontane reboots..

nogle gange kunne den også finde på at pille lan interface ned.. den smed
simpelthen linket i 5-10 sek.

privat har jeg dog også en 624+ (men en gammel udgave) og den har aldrig
lavet noget ballede...

/Brian

Fra : Homer

Dato : 27-06-05 22:26

Fik en ny firmware til den forleden (2.08) og den har kørt uden en eneste
reboot eller andre fejl.
Ganske udemærket..

Homer

Fra : Per Olsen

Dato : 03-07-05 13:18

Hvor fik du den nye firmware fra? Jeg synes kun at kunne finde version 2.07
på D-links sites.
- Per

Fra : Brian Knudsen

Dato : 06-09-05 23:14

On Sun, 3 Jul 2005 14:17:38 +0200, wrote:

>Hvor fik du den nye firmware fra? Jeg synes kun at kunne finde version 2.07
>på D-links sites.
>- Per

Køre du med Software firewall?? Det kan nemlig godt være der for..

Brian
Brian Knudsen

BRUTAL - Now your playing with power