Antenne til trådløs
Fra : Krag

Dato : 09-04-05 20:19

Hej
Sidder på Jesperhus i campingvogn.!! Der er trådløs net,men jeg kan kun få
forbindelse ude i forteltet.!! Er der noget man kan gøre så jeg kan få
forbindelse inde i campingvognen.?? Det er en bærbar PC med trådløs netkort.
Hyg Bo

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 09-04-05 09:27

Krag skrev:

> Sidder på Jesperhus i campingvogn.!! Der er trådløs net,men jeg kan

dk.edb.netvaerk.traadloes er gruppen

Fra : Ukendt

Dato : 09-04-05 10:04

> dk.edb.netvaerk.traadloes er gruppen

Som jeg og sikkert flere andre *ikke* har som valgmulighed.

Kim Larsen

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk

Fra : Calle.

Dato : 09-04-05 10:19

Kim Larsen wrote:
> "Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingensteder.dk.invalid> skrev i en
> meddelelse news:xn0e0slec18gnge00a@dtext.news.tele.dk...

> Som jeg og sikkert flere andre *ikke* har som valgmulighed.
da jeg går ud fra du bruger get2net serveren (da din @ er get2net), så kan
jeg fortælle dig at der er der.

--
Calle.

Fra : Ukendt

Dato : 09-04-05 10:40

"Calle." <fake@fake.fake> skrev i en meddelelse

> da jeg går ud fra du bruger get2net serveren (da din @ er get2net), så kan
> jeg fortælle dig at der er der.

Nej serveren her befinder sig hos Arrownet (ikke hos Get2net).

Fra : Calle.

Dato : 09-04-05 10:51

Kim Larsen wrote:
> Nej serveren her befinder sig hos Arrownet (ikke hos Get2net).

Så brug den gennem google:
http://groups.google.dk/groups?hl=da&lr=&group=dk.edb.netvaerk.traadloest
--
Calle.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 09-04-05 15:29

Kim Larsen skrev:

> Nej serveren her befinder sig hos Arrownet (ikke hos Get2net).

Så brug en ordentlig server. Det er ikke vores skyld at du anvender en
news-server af dårlig kvalitet.

Sunsite er et bud på en god server.

Fra : Ukendt

Dato : 10-04-05 11:40

> Så brug en ordentlig server. Det er ikke vores skyld at du anvender en
> news-server af dårlig kvalitet.
>
> Sunsite er et bud på en god server.

Men snothamrende ustabil hvilket Arrownets nyhedsserver ikke er.

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 10-04-05 15:13

On Sun, 10 Apr 2005 12:40:04 +0200, "Kim Larsen" <kla2(a)get2net.dk>
wrote:

> Men snothamrende ustabil hvilket Arrownets nyhedsserver ikke er.

Sådan oplever jeg den bestemt ikke, og jeg bruger den altid, når jeg
ikke er herhjemme.

-A
Links : http://www.hojmark.net/
FAQ : http://www.net-faq.dk/

Fra : Ukendt

Dato : 09-04-05 10:13

Stil dit ur i computeren - du skriver langt ude i fremtiden.