Deling af externt drev ??
Fra : Jan Vestergaard

Dato : 08-04-05 16:35

Hej !

Jeg har flere PC'er - koblet sammen i et lille netværk - og det fungerer
fint - jeg deler nogle drev/mapper på en server-PC - og de kan fint bruges
fra alle de andre PC'er.

Nu har jeg så på server-PC'en fået et eksternt USB2-drev med en 120 gb
harddisk.

Den har jeg så delt med fuld adgang - og det gik den også med til på
server-PC'en.

Og de andre PC'er kan også fint se drevet og se hvad der ligger i roden -
men jeg kan ikke læse/skrive på den og jeg kan ikke skifte til nogle af de
directories, som jeg fint kan se ;-(

Er der noget specielt ved et eksternt USB2-drev i forhold til de "normale"
interne drev i denne forbindelse ?

På forhåmd tak.

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk