Kan ikke få adgang til delte filer
Fra : Anders Pedersen

Dato : 07-04-05 20:09

Jeg har nu fået det problem at jeg ikke kan få adgang til de filer jeg
deler på netværket.
Når mapen er delt, kan der under under computeren i arbejsgruppen få
fejlmeddelsen når man forsøger at åbne den samme både på den samme og en
anden.

\\navn\mappenavn er ikke tilgængelig. Du har muligvias ikke tilladelse til
at bruge denne netværksressource. kontakt serverens asministrator for at
finde ud af , om du har adgangstilladelse
Der er ikke serverlager nok til rådighed til at udføre denne kommando

Hvad er fejlen, der ingen ting hvis jeg klikker på en printer for at
instalere.

På min fars pc er ingen ting
os windows xp pro sp2 på begge pcer og med aktiveret firewal
Har undersøgt instillimger for for firewal og kan ikke finde nogen fejl.
har prøvet og lave ny netværks forbindelse men hjælper.

Hvad er fejlen.

--
Med Venlig Hilsen
Anders Bøgh Pedersen

Fra : Kim Schroeder

Dato : 20-04-05 20:57

Prøv http://netvaerk.notlong.com/

Det virker for mig - forøgede værdien i regbasen fra 11 til14
og nu kører det.

Kim