Zoom x5v voip router?
Fra : Stig N. Færch

Dato : 30-03-05 07:58

Er der nogen der kender til Zoom voip produkter?
Er de noget værd?

Jeg overvejer kraftigt Zoom 5565 x5v, da den ser ud til at kunne fungere
med Cybercity.
Den understøtter PPPoA, - er der andet jeg skal være opmærksom på i
forhold til CC?

http://www.zoom.com/products/voip_products.html
http://www.expansys.dk/product.asp?code=118620

/Stig

Fra : Stig N. Færch

Dato : 30-03-05 08:06

> Den understøtter PPPoA, - er der andet jeg skal være opmærksom på i
> forhold til CC?

Den får forresten qos i næste firmware upgrade.

/Stig

Fra : Martin Schultz

Dato : 30-03-05 12:14

Stig N Færch <stig@8620.dk> skrev 2005-03-30:
> [...]
> med Cybercity.
> Den understøtter PPPoA, - er der andet jeg skal være opmærksom på i

Umiddelbart ser den ud til at virke med PPPoA og gdmt mode.
Hush at købe annex a modellen. Det er dog ikke nogen garenti for det
virker. Sørg for du kan returnere den hvis det ikke gør.

Martin
med mindre andet er angivet.