Netgear wgr614 - langsom wan forbindelse
Fra : JSH [9800]

Dato : 28-03-05 23:42

Jeg har netop skiftet min D-Link DI-604 ud med en Cable/DSL Wireless Router
54 Mbps/2.4 GHz Model WGR614.
Jeg har ADSL fra TDC og kører med PPPOE opkobling.

Med min tidligere DI-604 kunne jeg sagtens koble på internettet, når jeg på
min stikkontakt tændte pc, router, adsl-modem. Når pc-en var klar var der
også forbindelse til internettet. Den nye Netgear router kobler ikke på lige
så hurtigt. Hvis jeg tænder på samme måde får jeg ikke forbindelse ud af
huset, men lan virker. Der skal lige tages strømmen og så er der
forbindelse.

Kan den speedes op eller hvad kan gøres?

Det kan ikke passe, at den hårdt udskældte DI-604 virkede bedre end den
nyere Netgear!

Jeg bruger ikke den trådløse opkobling.
Der er nyeste firmware.