Weblogin, hvilke trådløs router kan det?
Fra : JaTak Victor

Dato : 24-03-05 20:28

Jeg har på Tele2 side læst om de tekniske krav til IP-telefoni, hvor de har
følgende svar.

"Du skal indstille din router, så den sørger for dit login til bredbåndet.
Dette forudsætter, at din router kan klare weblogin."

Jeg har Stofanet, der skal man altid logge på for at komme på internet.

Jeg har kigget data og beskrivelser på flere routere men kan ikke umiddelbar
se at de kan klare weblogin.

Kan de fleste det? eller kan i anbefale en ellere flere.

NAT og DHCP skal routeren også kunne.

På forhånd tak
Victor

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 24-03-05 20:49

JaTak Victor wrote:
> [...]
>

> "Du skal indstille din router, så den sørger for dit login til bredbåndet.
> Dette forudsætter, at din router kan klare weblogin."

Weblogin? Et det et for-dansket ord for noget andet? PPTP/PPPoE?

> Jeg har Stofanet, der skal man altid logge på for at komme på internet.

Nej, du kan bare bruge http://signon.stofanet.dk/always-on/ så er du
altid på.

> Jeg har kigget data og beskrivelser på flere routere men kan ikke umiddelbar
> se at de kan klare weblogin.

Kan jeg godt forstå, har heller aldrig selv hørt om det...

> Kan de fleste det? eller kan i anbefale en ellere flere.

Dunno.. skal vist lige ha opklaret hvad det er.

> NAT og DHCP skal routeren også kunne.

Det kan langt de fleste routere i dag. Selv de helt billige har det/kan
det, tror faktisk ikke du kan få ret mange uden?

--
/Bjarke
http://sikkertnet.dk || http://drik-øl.dk