Router i enden på anden router?
Fra : Stig N. Færch

Dato : 19-03-05 15:49

Hvis jeg har en Cybercity forbindelse med en Zyxel 650r.
Kan jeg så sætte en anden router med indbygget modem i enden på
Zyxel'en?

Hvorfor vil jeg det?
Jo det er fordi at jeg er ret interesseret i en router der hedder
Fritz!Box Fon Wlan.
Den kan fåes til under 1000kr via ebay fra tyskland. Den er
modem/router/wifi/voip-via-2pots.
Jeg ved dog ikke om jeg kan få modemdelen til at spille med CyberCity,
da det nok er en Annex B version man kan få via ebay.

Men hvis den nu understøtter PPPoE, burde jeg så ikke kunne smide den i
enden af Zyxel'en og så bare bruge den som modem?
Eller vil det give for mange problemer?

Mvh Stig

Fra : jan g kristensen

Dato : 19-03-05 16:30

On Sat, 19 Mar 2005 15:49:18 +0100, Stig N. Færch <stig@8620.dk>
wrote:

> [...]
>
>Men hvis den nu understøtter PPPoE, burde jeg så ikke kunne smide den i
>enden af Zyxel'en og så bare bruge den som modem?

Hej Stig.

Jeg er lige kommet til cybercity, og havede en netgear mr814 v2 router
som jeg har sat i den router som jeg fik af cybercity
(aethra starvoice) , og det virker !!!.

mvh jan

Fra : Stig N. Færch

Dato : 19-03-05 17:40

> Jeg er lige kommet til cybercity, og havede en netgear mr814 v2 router
> som jeg har sat i den router som jeg fik af cybercity
> (aethra starvoice) , og det virker !!!.

Ja, men din Netgear router indeholder vidst ikke modem, så det kan ikke
sammenlignes?
Hvorfor har du forresten gjort det?
Er der noget Aethra Starvoice ikke kan som din Netgear kan?

Mvh Stig

Fra : jan g kristensen

Dato : 19-03-05 17:47

On Sat, 19 Mar 2005 17:40:22 +0100, Stig N. Færch <stig@8620.dk>
wrote:

> [...]
>sammenlignes?
>Hvorfor har du forresten gjort det?
>Er der noget Aethra Starvoice ikke kan som din Netgear kan?

mit netgear er trådløs, så for ikke at skulle til at trække kabler !

mvh jan

Fra : Stig N. Færch

Dato : 19-03-05 18:16

> mit netgear er trådløs, så for ikke at skulle til at trække kabler !

Javel, - derfor

/Stig