Opsætning af WAG54G- EU V2 mod CC
Fra : Klaus G

Dato : 18-03-05 22:36

Hej

Jeg er løbet ind i et problem med min nye Linksys WAG54G-EU, Efter at jeg
har sat den op bemærker jeg at min Downstream Rate kun er 1472 Kbps mod
forventet Downstream Speed: 2048 kbps.
Jeg kontakter CC support og De tjekker min linie og kan godt se at det ser
forkert ud. De fremsender mig en af deres egne Zyxel 650-31 Jeg sætter den
op og nu har jeg den rigtige downstream hastighed.

Er det opsætningen den er gal med på min Linksys eller er den bare ikke
optimeret eller kompatibel til CC.

Klaus

Fra : Asboe

Dato : 20-03-05 09:14

Klaus G skrev i meddelelsen:

> [...]
> forventet Downstream Speed: 2048 kbps.

> Er det opsætningen den er gal med på min Linksys eller er den bare ikke

Jeg havde samme problem med et D-Link modem. Ingen indstillinger kunne
ændre på det! Har du prøvet en firmware opdatering?
Nu bruger jeg en WAG54G og her får jeg fuld download (i dag er det 3072
Kbps)

--
Hilsen Asboe
Navnet i e-mail adressen er spejlvendt!

Fra : Klaus G

Dato : 20-03-05 17:21

Er det WAG54G-EU V.2 modelen du har kørende op imod CC? Og hvis det er sådan
kunne jeg da godt tænke mig vide hvad din MTU er sat til. som default er min
sat til 1472, men jeg kan se i min gamle Cisco at den kører 1500. Jeg har
ikke mulighed for at sætte min højere end 1492.

Og det skal siges efter jeg har været i kontakt med supporten hos Linksys at
det er den seneste firmware jeg køre med 1.00.19

klaus

Fra : Asboe

Dato : 20-03-05 17:58

Klaus G skrev i meddelelsen:

> [...]

> Og det skal siges efter jeg har været i kontakt med supporten hos Linksys at
> det er den seneste firmware jeg køre med 1.00.19

Det er en WAG54G købt i Danmark, for et lille års tid siden - det med EU og
V2, ved jeg ikke noget om.

Firmware er 1.02.7 - hentet her: ftp.linksys.com/international/
MTU er sat til automatisk!

På den D-Link, jeg forsøgte mig med tidligere, kunne jeg stille på MTU'en,
men uden resultat.

Mere kan jeg vist ikke hjælpe med!