Zyxel prestige 650r
Fra : Dani Hassanein

Dato : 17-03-05 23:19

Hej NG,
Er der nogen der har en guide i hvordan man sætter sådan en op med tdc?

takker

Fra : Søren Blom

Dato : 18-03-05 01:34

"Dani Hassanein" <dh@email.dk> skrev
> Er der nogen der har en guide i hvordan man sætter sådan en op med tdc?

Hvad mener du sådan lige?

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Dani Hassanein

Dato : 19-03-05 01:05

Hej Søren,
Jeg har en zyxel prestige 650r router og har lige fået tdc internet. Jeg har
prøvet at sætte stikket i routeren og får grøn lys i dsl og lan, men jeg kan
ikke komme på nettet. Jeg har sat den op til ppoe med mit 12 cifrede
brugernavn samt password, jeg får en lan ip men ikke wan ip...

kan du hjælpe?

Fra : KS

Dato : 25-05-05 06:10

Hej Dani,

For at den skal kunne fungere med TDC skal du ind og ændre i nogle af
værdierne:
VPI = 0
VCI = 101
Ecapsulation = LLC (mener jeg)