Cisco VPN30xx - Client auto-update ?
Fra : Brian Ipsen

Dato : 15-03-05 11:10

Hej,

Jeg sidder og roder lidt med det Client Auto-update, der er kommet til
Cisco 3000 serien af VPN koncentratorer... Det er lykkedes for mig at få en
dialog-boks op på en klient, når den logger på, men jeg er ikke sikker på,
at jeg har fået det lavet rigtigt...

Jeg har downloadet update-4.6.02.0011-major-K9.zip fra cisco - og puttet en
new_update_config.ini ind i zip filen - og så smidt den på en web-server, og
angivet URL'en til auto-opdateringen... Men det ser ud som om, at når man
trykker "Launch" på klienten for at opdatere, så vil den til at hente filen
med Internet Explorer... Dermed skal man jo selv opdatere softwaren.. det
sker ikke automatisk, com Cisco ellers påstår i "VPN Client Administrator
Guide" v 4.6 ...

VPN Klienten kører Windows 2000, så auto-opdatering burde jo fungere...

ANyone ?

/Brian