Deling af C: virker ikke?
Fra : surfing

Dato : 14-03-05 22:58

Hvad er der ikke virker på comp1 når jeg ikke kan få lov at dele for.eks.
C:
Når jeg prøver får jeg bare medelelsen
"
Der opstod en fejl under deling af C. Servertjenesten er ikke startet.

Den delte ressource blev ikke oprettet

"

MVH SON

Fra : Mads

Dato : 15-03-05 00:23

On Mon, 14 Mar 2005 22:58:19 +0100, "surfing" <surfing2@webspeed.dk>
wrote:

> [...]
>Når jeg prøver får jeg bare medelelsen
>"
>Der opstod en fejl under deling af C. Servertjenesten er ikke startet.

Har du husket "Fil og udskriftsdelig" i opsætningen
af netværket ?

mvh Mads

Fra : surfing

Dato : 15-03-05 09:03

ja det er sat til det er ligemeget hvilken HD jeg vælger C-G?

samme fejlmeddelse

son>

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 15-03-05 09:18

"surfing" <surfing2@webspeed.dk> crashed Echelon writing

> Der opstod en fejl under deling af C. Servertjenesten er ikke startet.
>
> Den delte ressource blev ikke oprettet

Er Tjenesten Server startet på din maskine, hvis ikke kan maskinen ikke
dele shares ud.

--
Bjarke Andersen