En router til lidt af hvert.
Fra : Thorbjørn Spurre Jen~

Dato : 14-03-05 21:39

Heg gruppe.

Jeg er på udkig efter en router med mulighed for at sætte en HD til med
USB
(eller noget) som så kan deles af det interne net og gerne mulighed for at
bruge den som Ftp lager. Og så skal der være trådløst net, gerne 54Mb.
Er der nogen af jer der kender et produkt som kan klare det? Jeg har en pc
og en d-link router til at klare det nu, men vil gerne have samlet det i
én
lille kassse og spare en smule strøn og dæmpe støjen.

MVH Thorbjørn

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 14-03-05 22:10

"Thorbjørn Spurre Jensen" <spurre@image.dk> writes:

> [...]
> én
> lille kassse og spare en smule strøn og dæmpe støjen.

Den Asus WL500G jeg har påstår den kan - ftp, ikke intern deling af
disk. Der er en nyere udgave med flere USB-porte.

Koster omkring 500 kroner.

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://unixsnedkeren.dk/ravn/

Fra : Thorbjørn Spurre Jen~

Dato : 15-03-05 16:50

> Den Asus WL500G jeg har påstår den kan - ftp, ikke intern deling af
> disk. Der er en nyere udgave med flere USB-porte.

> [...]

Kan set virkelig passe at derikke findes andre bud???

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 16-03-05 08:09

> Kan set virkelig passe at derikke findes andre bud???

Har du overvejet at ringe til en butik der sælger den slags ting?

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://unixsnedkeren.dk/ravn/

Fra : Thorbjørn Spurre Jen~

Dato : 16-03-05 17:04

> Har du overvejet at ringe til en butik der sælger den slags ting?
>
> --
> Thorbjørn Ravn Andersen
> http://unixsnedkeren.dk/ravn/

Ja og der fik jeg beskeden at de jo ikke kunne følge med i alt. men at jeg
kunne spørge her for der var rigtig mange ser havde styr på den slags...

Fra : Søren G.

Dato : 16-03-05 15:33

"Thorbjørn Spurre Jensen" <spurre@image.dk> wrote in message
> Kan set virkelig passe at derikke findes andre bud???

Har du kigget på NETGEAR WGT634U ?

Søren

Fra : Ukendt

Dato : 25-03-05 12:06

prøv at checke itbutikken - ovislink mvu9000 eller lignende kan det hele