Findes der Bluetooth-program
Fra : Thomsen

Dato : 10-03-05 22:29

Hej
Vil gerne bruge et andet program end det der fulgte med
min Bluetooth USB-dongel.
Findes der et, måske gratis, program som jeg kan bruge,
når jeg skal transportere filer mellem min PC og mobiltelefon
via bluetooth?

Mit nuværende bluetooth-program har den irreterende
feature at placere et program-ikon på skrivebordet
som ikke kan fjernes.

mvh
Ole

Fra : Benny Nissen

Dato : 10-03-05 22:43

Thomsen wrote:

> Mit nuværende bluetooth-program har den irreterende
> feature at placere et program-ikon på skrivebordet
> som ikke kan fjernes.

Hvad ?
Det er vel kun papirkurven, du ikke kan fjerne fra skrivebordet ?
Jeg har ihvertfald ikke noget som helst andet liggende (og vil heller
ikke have det).
b.t.w. så kører jeg XP.

--
Benny Nissen
http://bennynissen.dk

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 11-03-05 13:54

Benny Nissen <news@bennynissen.dk> wrote in

> [...]
> Det er vel kun papirkurven, du ikke kan fjerne fra skrivebordet
> ? Jeg har ihvertfald ikke noget som helst andet liggende (og vil

Der er også andre ikoner der ikke kan fjernes, f.eks. Sony Ericssons
connectorprogram til mobiltelefoner.

"Alot of people may not know this but I happen to be quite famous"

Fra : Ukendt

Dato : 11-03-05 14:20

"Henrik Stidsen" <nospamforme@hs235.dk> wrote in message
> Benny Nissen <news@bennynissen.dk> wrote in

> Der er også andre ikoner der ikke kan fjernes, f.eks. Sony Ericssons
> connectorprogram til mobiltelefoner.

De svarer vel til Outlook ikonet? Måske man kan lade sig inspirere af
http://support.microsoft.com/?scid=http://support.microsoft.com%2Fservicedesks%2Fbin%2Fkbsearch.asp%3Farticle%3D321777
og se, om man ikke kan finde den relevante key?

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 12-03-05 00:58

"Mikael" <none> wrote in

> [...]
> http://support.microsoft.com/?scid=http://support.microsoft.com%2
> Fservicedesks%2Fbin%2Fkbsearch.asp%3Farticle%3D321777 og se, om

Det lyder rigtigt - men forsvinder de så ikke også i stifinder ? (i
så fald er man på spanden mht. Sony Ericssons program for det kan
svjv ikke tilgås på andre måder...)

http://såkadulæredet.dk/ => http://xn--skadulredet-x8as.dk/

Fra : Thomsen

Dato : 12-03-05 00:18

Fik denne udmærkede vejledning:

TweakUI, som er en del af Microsoft PowerToys kan fjerne alle de skrivebords
ikoner du ikke vil have der.

http://www.microsoft.com/windowsxp/downloads/powertoys/xppowertoys.mspx

Thomsen