Bærbar på nettet
Fra : Kristian

Dato : 01-03-05 17:47

Jeg har en Tele2 ADSL modem forbindelse, og vil nu have den bærbare
på nettet ved hjælp af en trådløs router.
Men lige et par opklarende begynder spørgsmål:

Jeg behøver "kun" at anskaffe en trådløs router, for eksempel som
denne her:
http://www.zitech.dk/Product/Details.aspx?ID=145007
Den forbinder jeg så med mit ADSL modem og forbinder den stationære
med routeren.

Er der nogen specielle anbefalinger af routere

Kristian

Fra : Homerdk

Dato : 01-03-05 22:45

Og selvfølgelig skal du ikek have et pci trådløst netkort, men sådan et
"D-Link AirPlus Xtreme G+ DWL-G650+" som er et cardbus trådløs netkort (den
kan jeg dog ikke sige noget om, da vi ikke har prøvet med spdan en).

Homer

Fra : Homerdk

Dato : 01-03-05 22:42

Hej.
Så vidt jeg kan se så kører den router max. 11Mbps (nok til adsl, men
langsomt hvis der skal overføres filer fra pc til bærbar.
Jeg har købt en "D-Link (AirplusG+) DI-624+" router plus et "D-Link AirPlus
Xtreme G+ DWL-G520+" pci kort til min underbo så han kan koble sig trådløst
på nettet og indtil videre står routeren oppe hos mig og signalstyrken
nedetil står på max.
Har heller ikke haft problemer med indstillinger etc., den virker fint. så
den kan "jeg" anbefale.

Homer

Fra : Kristian

Dato : 02-03-05 08:41

"Homerdk" <homerdk@XXXofir.dk> wrote:

>Hej.
>Så vidt jeg kan se så kører den router max. 11Mbps (nok til adsl, men
>langsomt hvis der skal overføres filer fra pc til bærbar.
>Homer

Det var jeg ikke lige opmærksom på - godt du nævnte det.

Kristian