overvågning af netværk
Fra : claus jensen

Dato : 22-02-05 17:16

hej
er der nogen der kender et lille program der kan overvåge et netværk. det
skal bruges tila t se hvem der er inde hos mig feks( deres ipadresse). det
skal bruge til små lan spils aftner.
mvh claus

Fra : Michael Thrane

Dato : 23-02-05 01:46

"claus jensen" <cavalier(nospam)@tgb.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> skal bruges tila t se hvem der er inde hos mig feks( deres ipadresse). det
Hej

Jeg bruger et lille gratis prg der hedder Look@lan, kan jeg kun anbefale.
http://www.majorgeeks.com/download3365.html

mvh
Michael

Fra : Dan

Dato : 26-02-05 00:01

> Jeg bruger et lille gratis prg der hedder Look@lan, kan jeg kun anbefale.
> http://www.majorgeeks.com/download3365.html
>
> mvh
> Michael

Det er da et meget godt lille fixt program!
Er der nogen der ved om man so sådan så også kan se hvis der er nogen IP
adresser der kommer ind ude fra Internettet??....f.eks. hacker!

Mvh
Dan

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 23-02-05 13:39

Ja det kan Netwatcher Pro den kan bla se hvilke folk der f.eks er inde på
dine shares og hvad de henter mm.

Fra : Michael Thrane

Dato : 25-02-05 00:17

"Kim Jørgensen @teledi.dk>" <kim<-Remove-> skrev i en meddelelse
> Ja det kan Netwatcher Pro den kan bla se hvilke folk der f.eks er inde på
> dine shares og hvad de henter mm.
>
> "claus jensen" <cavalier(nospam)@tgb.dk> wrote in message

Netwatcher pro holder da kun øje med din egen puter. og ikke med hele LAN.

mvh
Michael

Fra : claus jensen

Dato : 23-02-05 16:57