Mønt bjerg
Fra : Gerry Kernig

Dato : 20-04-05 01:16

Småpenge tårn fra Universitet Texas Tech.
[ engelsk ]
http://glikglik.blogspot.com/2005/04/penny-pillars.html

Fra : Holst

Dato : 20-04-05 09:05

Gerry Kernig wrote:

> Småpenge tårn fra Universitet Texas Tech.
> [ engelsk ]
> http://glikglik.blogspot.com/2005/04/penny-pillars.html

Ligeså stille ruller man ned, og man tænker ikke andet. Man når til
fjerde billede, hvorover der står "Carefully filling the space between
with pennies, we create a one penny-span bridge." og igen tænker man:
hvor svært kan det lige være, det har jeg da også selv gjort.

Men så må jeg også erkende, at jeg vist aldrig er nået længere. Måske
fordi jeg er for fattig. Meget fascinerende.

Rigtigt link er: http://www.fincher.org/Misc/Pennies/

Det andet var til en eller anden åndssvag blog.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 20-04-05 21:37

Holst skrev:

>Det andet var til en eller anden åndssvag blog.

Ja, og Gerry Kernigs eneste formål er formodentlig at få trafik
til sin side. Han poster med jævne mellemrum den slags
gennemgangslinks.

--
Bertel

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 20-04-05 14:51

"Gerry Kernig" <sawlake-geraldkernig@yahoo.com> wrote in

> http://glikglik.blogspot.com/2005/04/penny-pillars.html

Ganske flot lavet! - men jeg er nu mere til Lego-klodser :)

/hilsner
--
| lars gjerløw jørgensen | e-mail: remove dots |
| N55 43.184 E12 32.405 | www.lgj.dk | oz2lgj |