Billeder af en fod (Knogler, sener)
Fra : Nielsen

Dato : 19-04-05 12:12

Hej NG

Ved i hvor på nettet jeg kan finde gode og detaljeret billeder/fotos af
fodens (hj.) knogleopbygning og et andet billede hvor man kan se fodens
sener?

På forhånd tak for hjælpen.
Vh Nielsen

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 19-04-05 12:13

http://images.google.com/images?q=foot&hl=da

--
mvh / regards

Christian

Fra : Nielsen

Dato : 19-04-05 12:48

> http://images.google.com/images?q=foot&hl=da
> mvh / regards
> Christian

Ja, men de er ikke detajleret nok! Det er noget i denne retning jeg leder
efter http://www.footcaredirect.com/images/anatfoot.jpg
Vh Nielsen

Fra : Sune Storgaard

Dato : 19-04-05 13:04

Nielsen wrote:
> "Christian B. Andresen" <nobody@domain.country> skrev i en meddelelse
>
> Ja, men de er ikke detajleret nok! Det er noget i denne retning jeg
> [...]

http://images.google.dk/images?q=foot+anatomy&hl=da

Overvejede du at tilføje ordet "anatomy" til den søgning ?
Giver så vidt jeg kan se en hel del billeder med en masse latinske navne på
ting jeg ikke vidste sad i en fod, det må være sådan noget du mangler ?