Geodætisk kuppel
Fra : Ukendt

Dato : 12-04-05 21:33

Er der mon nogle der kan hjælpe med en skriftlig vejledning, gerne i
punktform, til en geodætisk kuppel?

Jeg havde engang en, men den er pist væk. Har ledt nettet igennem uden at
finde noget brugbart.

Til den vejledning jeg havde, skulle der bruges skumfiduser og tandstikker.
Men materialerne er irrelevante.

Håber at nogle kan hjælpe.

Mvh

Tina

Fra : Martin Larsen

Dato : 12-04-05 22:48

"Tina" <wunjo(snabel-a)webspeed.dk> skrev i en meddelelse news:425c307f$0$73771$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> Er der mon nogle der kan hjælpe med en skriftlig vejledning, gerne i
> punktform, til en geodætisk kuppel?
>
> Jeg havde engang en, men den er pist væk. Har ledt nettet igennem uden at
> finde noget brugbart.

Det er ellers nemt at finde, fx:
http://www.desertdomes.com/

Mvh
Martin

Fra : Ukendt

Dato : 13-04-05 09:19

> "Tina" <wunjo(snabel-a)webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Det er ellers nemt at finde, fx:
> http://www.desertdomes.com/

Den, og mange andre i samme stil, har jeg været inde på. De er desværre for
matematiske til formålet.

Det skal bruges som en samarbejdsøvelse for folk, der dårligt kan lægge to
og to sammen. Altså en helt simpel vejledning jeg søger.

Tina