De dansk vær a GAJOLshotRØDVINsvær
Fra : Bo Warming

Dato : 10-04-05 08:30

Da jeg så "Gajol shot" i to farver i Føtex tænkt a
"Adr hvor vulgært", men da Netto nu også har denne sorteSVINforfinelse ved
kassen, så gav jeg den en chance og HEUREKA - her er tilsætningen til
discountrødvin på en sort dansk regnvejrsdag

Jo , Underberg og Fernetbranca er bedre at dryppe i middelgod rødvin.
Skarp Boonekamp-bitter er god i både vodka&vin, men hvorfor ikke lefle for
plebejernes halvhjertede SM med lidt ammoniumchlorid-*ætsning* og niggersort
lakridsrods-*mildning*
Er det ikke erotik-lykkens formel ,
at kvinder er gode til at *såre* OG *forbinde*
- være pyromaner OG brandmænd?

Blot er der en detalje på den NH4+-berigede lakridslikør flaskes
varedeklaration, hvor jeg behøver matematikhjælp(fysiskkemihjælp):

30% vol står der med stort, og så derefter skriver Galle&Jessen supplerende
på dansk og engelsk

65% vodka i 40% vol
65% vodka in 40% vol

De har altså tyllet 40% vodka sammen med vand, sukker.glukose,
lakridsekstrakt, salmiak og mikroskopiske hemmeligheder, så denne tilsætning
blev 35% af det solgte slikdrik(eller 35% af samlet volumen før blanding)

Men hvis 1111000000 gange to tilsættes 0000000000 gange en,
så fås da ikke præcis 1110000000 i snit?

Selvfølgelig vil det meget sukker trække vand og spritmolekylerne
pladsøkonomisk til sig, men regner VibenhusRunddel-firmaet ikke med rigelig
runde tal?

Iøvrigt er nørrebrodiscountsupermarkedernes spanske PENASOL-paprødvin
fortræffelig, også uden salmiaklakrids-tilsætningen

Selvfølgelig er det løgn at drikken er "gajol+alkohol", for gajol har jo
polymerer der gør den tyggeegnet. Men en god fornyelse for alle andre end
amaronesnobber , det er det.
Amarone er dog klart den bedste rødvin at blande i gin, tekila,vodka og evt
bacardi.
For god til det? Life is short.Amaronepaven straffer dig ikke med skærsild.
Den der har mest legetøj, når spillet slutter, er vinder, hed det i
børnehaven,

- den der har størst livvidde, når han dør, er vinder., og det vil jeg
slutte med min yndlingssmiley !?