test, har du været bortført
Fra : Michael Knudsen

Dato : 22-03-05 09:28

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 22-03-05 11:28

Den 22-03-05 09.28 skrev Michael Knudsen følgende:
> jeg faldt lige over denne test på DR, total griner oplevelse

Den er skis'me da kedelig.

Spoiler
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
Jeg svarede nej til det hele, så jeg havde ikke været bortført. Der
skulle selvfølgelig i stedet have været en forklaring om, at jeg helt
sikkert havde været bortført. At jeg ikke havde nogen tegn på at have
været bortført er netop et bevis, fordi vi alle ved, hvor effektivt de
små rummænd kan hjernevaske os til at glemme begivenheder.

Det bliver ikke meget sjovere, hvis at man svarer ja til spørgsmålene.
Spild af tid.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Man bliver aldrig for gammel til computer og internet. Læs om Signe som

Fra : Holst

Dato : 22-03-05 12:07

Kim Ludvigsen wrote:

> Den er skis'me da kedelig.

Enig.

> Jeg svarede nej til det hele, så jeg havde ikke været bortført.

Ja, jeg fik samme svar, skønt jeg dog svarede ja til et spørgsmål, fordi
jeg indimellem lider af migræne.

Meget kedeligt og spild af tid.

Fra : Michael Knudsen

Dato : 22-03-05 13:16

"Holst" <newsmar05@shelter.dk> skrev i en meddelelse

> Enig.

> Ja, jeg fik samme svar, skønt jeg dog svarede ja til et spørgsmål, fordi
> jeg indimellem lider af migræne.
>
> Meget kedeligt og spild af tid.

ahrrrr i ægrer jer bare over, at i ikke har været bortført

Michael

Fra : Anders J. Munch

Dato : 22-03-05 22:58

"Kim Ludvigsen" <usenet@kimludvigsen.dk> skrev:
> Jeg svarede nej til det hele, så jeg havde ikke været bortført.

Øh, jeg svarede nu ja til bl.a.:
Har du set lys uden for dit hjem - og/eller lys der kom ind i rummet
gennem vinduet?

Der er nemlig en stor, mystisk lysgiver godt 8 minutter(*) fra hvor
jeg bor.

mvh. Anders
(*) I gennemsnit 8 minutter og 18 sekunder.

Fra : Henning Makholm

Dato : 22-03-05 23:59

Scripsit "Anders J. Munch" <andersjm@inbound.dk>

> Øh, jeg svarede nu ja til bl.a.:
> Har du set lys uden for dit hjem - og/eller lys der kom ind i rummet
> gennem vinduet?

Quizzen kræver flash, men ellers ville jeg da også svare ja. På anden
sal i naboejendommen der der en kraftig kviksølvlampe som er tændt
hele natten og lyser mit soveværelse op.

--
Henning Makholm "Jeg har tydeligt gjort opmærksom på, at man ved at
følge den vej kun bliver gennemsnitligt ca. 48 år gammel,

Fra : Harald Mossige

Dato : 23-03-05 00:57

"Henning Makholm" <henning@makholm.net> wrote in message
> [...]
> sal i naboejendommen der der en kraftig kviksølvlampe som er tændt
> hele natten og lyser mit soveværelse op.

Jeg tror du har vert en tur inne i lampen.

HM