En ekstra hjerne søges...
Fra : Søren

Dato : 18-03-05 21:44

Et usædvanligt spørgsmål...

Jeg skal bruge en ekstra hjerne. Noget i stil med den som Hjerne-Madsen ind
i mellem fremviser på tv. Dvs. en "plastic-hjerne"
som (næsten) ligner en ægte.

Hvor kan man skaffe sådan en fyr?

Søren

Fra : kvaerulant

Dato : 18-03-05 22:19

Søren wrote:

> [...]
>
>Jeg skal bruge en ekstra hjerne. Noget i stil med den som Hjerne-Madsen ind
>i mellem fremviser på tv. Dvs. en "plastic-hjerne"

Hvis den kun skal bruges en gang, på tv,
så tag et blomkåls hoved og giv det noget farve.

bare spørg mig, jeg tror at jeg ved det hele

Fra : Jens Axel Søgaard

Dato : 19-03-05 00:31

Søren wrote:

> [...]
>
> Jeg skal bruge en ekstra hjerne. Noget i stil med den som Hjerne-Madsen ind
> i mellem fremviser på tv. Dvs. en "plastic-hjerne"

Hos Søren Frederiksen <http://www.sflab.dk/>.
Vælg Biologi, Fysiologi, Anatomiske modeller.

--
Jens Axel Søgaard

Fra : Christian

Dato : 03-04-05 19:52

Jens Axel Søgaard <usenet@soegaard.net> wrote in message news:<423b64aa$0$200$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>...

> ind
>
> Hos S=F8ren Frederiksen <http://www.sflab.dk/>.
> V=E6lg Biologi, Fysiologi, Anatomiske modeller.
>
> --=20
> Jens Axel S=F8gaard

Endnu bedre prøv www.eanatomi.com. Der finder du et stort sortiment af
forskellige hjerner til ret gode priser. eanatomi.com kan vist klare
hvad som helst indenfor anatomiske modeller. mvh C.

Fra : kk

Dato : 19-03-05 18:39

"Søren" <mail@sorennellemann.dk> wrote in message
> [...]
> ind
> i mellem fremviser på tv. Dvs. en "plastic-hjerne"

mvh
kk

Sorry, kunne ike lade være!