Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nu er jeg igen i tvivl, DC3800 eller DX350~
Fra : Claus Nielsen

Dato : 27-05-01 17:52

Imorgen har de tilbud på digital kamera, og da der ikke blev råd til zoom
versionen Kodak DC3400, kan jeg vælge mellem flg.:

Kodak DC3800 = 2995 kr.
Kodak DX3500 = 2995 kr.

Hvilket et af de to kamera'er vil I anbefale. Umiddelbart vil jeg købe
DX3500, men det er måske dumt ??

Håber ikke at mine indlæg er ved at blive generende, men det er trods alt
mit første køb af digital kamera.

Mvh.
Claus Nielsen

Fra : Morten Lynnerup

Dato : 27-05-01 18:57

Hej, Jeg er meget glad for mit DC3800, det tager gode billeder og er meget
let at bruge, og så er der lige størrelsen, perfekt.
Jeg er stødt på 2 ulemper: ingen optisk zoom og ingen EV korrektion (lys
niveau)
Mht til strømforbruget, som mange synes er et problem, mener jeg at det er
forkert, jeg har været til noget familie tam tam for 2uger siden hvor jeg
tog knap 60 billeder, brugte skærmen næsten heletiden og jeg har ikke
skiftet batterier endnu (jeg har dog kun taget ca. 25 billeder siden)

Morten

Fra : Morten Lynnerup

Dato : 27-05-01 18:59

Se evt her: