Det er ikke informationstidsalderen...
Fra : Lyrik

Dato : 08-05-05 13:23

Det er propagandatidsalderen
Tidsalderen for ublu historieforfalskning
Tidsalderen hvor begivenhederne tolkes efter mode

USA invaderede ikke Vietnam
For ikke ALLE amerikanere invaderede Vietnam

Man kan ikke mere generalisere.
Tyskland var ikke NaziTyskland, for ikke ALLE tyskere var nazister!

Folk på Nørrebro er flinke mennesker
Passer ikke for ikke ALLE o.s.v.

Indianerne gik med fjer
Det gør fuglene også og hvad så?

Napoleonskrigene var ikke Napoleonskrigene for der var mange andre nationer
indblandet.

Hutuerne myrdede ikke tutsierne
måske var det omvendt?

Tutsierne som blev koloniseret af de katolske belgiere og som blev myrdet
var ikke katolikker?
Hutuerne som var protestanternes græsrodsmissionsmark var ikke protestanter?
For det var katolikkerne der havde skylden
Og den katolske kirke!?

Så hvad kan vi så udlede af noget somhelst?
Ingenting
Vi er i Propagandaens og historieforfalskningens tidsalder!

Hilsen og god søndag
fra
Jens

Fra : Ingolf

Dato : 09-05-05 21:15

"Lyrik" <lyrik@heaven.fjern.dk> wrote in message
> Vi er i Propagandaens og historieforfalskningens tidsalder!

Tjaa.. jeg hørte forleden at over halvdelen af i-landendes skolebørn ikke
vidste der var en 1. verdenskrig. Og det var der jo heller ikke.. for ikke
alle lande deltog.

Jorden er heller ikke rund, for der findes bjerge og kløfter! Alt er
relavtivt.. selv lysets hastighed.

Fra : Ingolf

Dato : 09-05-05 21:23
Fra : G B

Dato : 09-05-05 22:30

"Ingolf" <Dont_Spam_ingolf@excite.com> skrev i meddelelsen

> Jorden er heller ikke rund, for der findes bjerge og kløfter!

Nu du ved så meget - hvor lang er Danmarks kystlinje?

--
"How much easier is self-sacrifice than self-realization." Eric Hoffer
Med venlig hilsen

Fra : Ingolf

Dato : 11-05-05 00:02

"G B" <nonono@nospam.invalid> wrote in message
> "Ingolf" <Dont_Spam_ingolf@excite.com> skrev i meddelelsen

> Nu du ved så meget - hvor lang er Danmarks kystlinje?

Ved ebbe eller flod?

Fra : G B

Dato : 11-05-05 00:10

"Ingolf" <Dont_Spam_ingolf@excite.com> skrev i meddelelsen news:42813c9c$0
$63619$edfadb0f@dread15.news.tele.dk:

> Ved ebbe eller flod?

Begge dele. Kom så.

Fra : Ingolf

Dato : 11-05-05 00:39

"G B" <nonono@nospam.invalid> wrote in message
> "Ingolf" <Dont_Spam_ingolf@excite.com> skrev i meddelelsen news:42813c9c$0
> $63619$edfadb0f@dread15.news.tele.dk:

> Begge dele. Kom så.

Lol.. jeg gider egentlig ikke svare på dit trickspørgsmål. Men da jeg gik i
skole lærte vi at den var omkring 7000km lang. Idag siger man at den er
længere. ifølge:
http://www.evacs2004.dk/cities/danmark.asp
er Danmarks kystlinie ca 7.300 km, hvilket må være gennemsnittet af både
ebbe og flod, hviliket igen er relativt, pga at:
http://www.ungcamping.dk/s/destinationer/Danmark.asp
siger at den er 7313 km. Ergo må kompromiset være at den er ca. 7306.5 km.

Og hvad er så din pointe?
_
100% af noget som helst, eksisterer kun i matematikken.

Fra : G B

Dato : 11-05-05 01:38

> Lol.. jeg gider egentlig ikke svare på dit trickspørgsmål.

Jeg stillede kun spørgsmålet, fordi du SELV stillede et trick-spørgsmål.

Bare så vi ved hvor vi har hinanden...

Fra : Ingolf

Dato : 11-05-05 02:20

> "Ingolf" <Dont_Spam_ingolf@excite.com> skrev i meddelelsen

> Jeg stillede kun spørgsmålet, fordi du SELV stillede et trick-spørgsmål.

Hmm.. jeg er ikke helt med. Hvor kan du se et trickspørgsmål, eller et
spørgsmålstegn fra min side i denne tråd.. lige på nær "ebbe flod'
spørgsmålet og så dette indlæg?

Fra : G B

Dato : 11-05-05 12:07

"Ingolf" <Dont_Spam_ingolf@excite.com> skrev i meddelelsen news:42815d10$0
$63620$edfadb0f@dread15.news.tele.dk:

> Hmm.. jeg er ikke helt med. Hvor kan du se et trickspørgsmål, eller et
> spørgsmålstegn fra min side i denne tråd.. lige på nær "ebbe flod'
> spørgsmålet og så dette indlæg?

Så ikke spørgsmål, da, men "Jorden er ikke rund, for der er bjerge og
kløfter".

Fra : Ingolf

Dato : 11-05-05 14:01

"G B" <nonono@nospam.invalid> wrote in message

> Så ikke spørgsmål, da, men "Jorden er ikke rund, for der er bjerge og
> kløfter".

Ovenstående var en konstatering. Ikke et spørgsmål.

Og dette nærmer sig ordkløveri ;)

Nej nu må vi videre.

Fra : G B

Dato : 11-05-05 15:01

"Ingolf" <Dont_Spam_ingolf@excite.com> skrev i meddelelsen news:42820135$0
$63584$edfadb0f@dread15.news.tele.dk:

> Ovenstående var en konstatering. Ikke et spørgsmål.

Ja, det er jo også det jeg skriver, ikke?

> Og dette nærmer sig ordkløveri ;)

Jeps.

> Nej nu må vi videre.

Hvorhen?