Den sædvanlige tilbagevendende begivenhed
Fra : Arne H.Wilstrup

Dato : 07-05-05 10:51

Eksaminerne står for døren - jeg og mine elever skal deltage i dette
(engelsk, ikke politik) og min kone og jeg skal en smuttur til
Frankrig,Paris (hvor jeg med skam at melde aldrig har været) på en forsinket
bryllupsrejse (vi har været gift i godt 22 år) - så den sædvanlige
tilbagevendende begivenhed bliver at jeg nu atter forlader gruppen for at
hellige mig andre og mere jordnære sysler. Dette selvvalgte exil vil
formentlig vare til omkring slutningen af juni -jeg skrev "formentlig" - før
jeg vil vende frygtelig tilbage.

Men jeg vil da forsøge at følge med på sidelinien indimellem.

Per må have pardon med at jeg ikke har mere tid til at debattere
II.verdenskrig og USSRs bidrag til festlighederne, men hvis han husker mig
på det når jeg atter får tid til overs, så kan det være jeg får lejlighed
til at tage tråden op igen.

En ting undrer mig dog: jeg synes at der i det sidste stykke tid har været
yderst få indlæg i denne gruppe - det ser ud til at det for det meste er
"Tordenskjolds soldater", der huserer her - og selvom jeg har nogle få
stykker i mit filter, så er det tankevækkende at de sædvanlige "guruer" som
Krogh, Tom, Christian m.fl. er rimeligt fraværi gruende ppen og kun af og
til lader deres synspunkter høre.

Men det er måske mig, der husker galt her?

I må alle have en god sommerferie og pas så gevaldigt på blodtrykket - man
kan dø af at få et for højt af slagsen.
Arne H. Wilstrup

Fra : Rune

Dato : 07-05-05 11:03

God rejse. Paris er en rigtig dejlig by, i hvert fald så længe man holder
sig ude af visse forstadskvarterer. Og hvis du har været gift i 22 år så har
du virkelig fortjent det - umm. eller også er det din kone der har. :)

Fra : Arne H.Wilstrup

Dato : 07-05-05 11:05

"Rune" <rune@slambam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> har
> du virkelig fortjent det - umm. eller også er det din kone der har. :)

Det er nok mest min kone, der har fortjent det - men jeg takker for de pæne
ord!

Men hvilke forstadskvarterer skal man holde sig fra?
--
ahw

Fra : Jesper

Dato : 07-05-05 11:19

Arne H.Wilstrup <dufaardenikke@atse.invalid> wrote:

> [...]
> ord!
>
> Men hvilke forstadskvarterer skal man holde sig fra?

Alle dem med betonsiloer, det er nemlig der hvor muhamedanerne bor og
dér gælder Islamisk Lov og ikke fransk lov.

Fra : hanzen

Dato : 07-05-05 12:09

> Alle dem med betonsiloer, det er nemlig der hvor muhamedanerne bor og
> dér gælder Islamisk Lov og ikke fransk lov.

Nu er Arne jo betonkommunist så kombinationen af beton og muhamedanere må
være det optimale feriemål. Her forenes Arnes 2 yndlingsideologier på
smukkeste vis.
God tur AHW. Vi vil savne dig men det skal du ikke tænke på. Gi' dig bare
god tid.
--
hilzen
hanzen

Fra : Per Rønne

Dato : 07-05-05 13:19

> [...]

> til lader deres synspunkter høre.
>
> Men det er måske mig, der husker galt her?

Vi har vel alle vores perioder med fravær. For nogles vedkommende
skyldes det arbejde, og for lærere, elever og studerende er det jo
eksamenstid, for andre nok en langvarig druktur.

Og så håber jeg at du kan klare dig på fransk, når du skal på restaurant
og læse den lokale presse.
--
Per Erik Rønne

Fra : #2066

Dato : 07-05-05 14:57

""Per Rønne"" <spam@husumtoften.invalid> wrote in message

[...]

> Og så håber jeg at du kan klare dig på fransk, når du skal på restaurant
> og læse den lokale presse.

Ja, det skulle jo noedigt gaa som det gik for en del aar siden da min kone
skulle imponere med sine franskkundskaber og bestille paa vores begges vegne
i en fornem parisisk restaurant. Hun bestilte hvad hun troede var en
reje/avocado-cocktail til forret; hvad vi fik var et flaekket soepindsvin i
citronsaft...

Men saa har man jo proevet det med.

God sommer!

Fra : John Doe

Dato : 07-05-05 19:38

""Per Rønne"" <spam@husumtoften.invalid> skrev i en meddelelse

> Og så håber jeg at du kan klare dig på fransk, når du skal på restaurant
> og læse den lokale presse.

Måske konen er god til det franske?...he-he

Hilsen Sten

Fra : T. Liljeberg

Dato : 07-05-05 16:57

On Sat, 7 May 2005 11:51:21 +0200, "Arne H.Wilstrup"
<dufaardenikke@atse.invalid> wrote:

>Krogh, Tom, Christian m.fl. er rimeligt fraværi gruende ppen og kun af og
>til lader deres synspunkter høre.

Mit nye job er mere intenst og har også langt mere rejseaktivitet end
før, så der er ganske enkelt mindre tid (og energi) til diskussioner
og skænderier i dk.politik.

Jeg håber, at du får en god tur og ferie. Jeg tager min kæreste med
til Frankrig og Paris næste gang det passer med en forretningsrejse,
formentlig i Juni. Jeg har været i Paris med min forældre for mange år
siden, men min kæreste har aldrig været i Europa.

--
Government at its best is a necessary evil,
and at its worst, an intolerable one.