Krematoriedødekult modbeviser holocaust
Fra : Bo Warming

Dato : 06-05-05 10:22

NB Holocaust er tvetydigt ord. I overskriften her menes folkedrab som ingen
har betvivlet. Andre tror på hallucinationer om folkemord altså med
fortsæt - og 6 mio og gas - langt ude.

Auschwitz var oprindelig mønsterby - fanger havde svømmebassiner i støbt
beton, træk og sliptoiletter og biografer (og bordeller som enhver
industriby). Man ønskede at forkæle jøder og kriminelle til extrem
arbejdsindsats. Der skulle produceres hvad tyske arbejdere før havde
præsteret, og under lige så gode kår, eftersom tyskere var ved fronten pga
den krig Tyskland var presset ud i.

Da krigen gik dårligt, og man tog millioner af russiske krigsfanger(så
lejrene overfyldtes) , udbrød psykosomatisk tyfus (især hos selvhadende
jøder) og i håb om at stoppe infektions-smitte ved ikke længere at begrave ,
med risiko for tyfusbakteriers nedsivning i grundvand=drikkevand, så
bestilte lejrleder Høss nogle krematorier fra Topf&Sohn - dem som alle rige
bydele i tyske millionbyer havde.
Det hjalp intet eller lidet - ligesom vasketøjsaflusning med Zyklon-B ikke
fik bugt med de periodiske epidemier af tyfus, dysenteri, difteri, TV og
alskens diarre-sygdom..

Ved normal brug af de kulfyrede stålovne kunne samtlige kremeringsanlæg i
Auschwitz og Birkenau aldrig have forasket over en tidendedel af de 1-1½ mio
lig, som man siden har påstået døde i de to nabo-arbejdslejre.

1891 var kremering top-mode og adelen i UK, bl.a. dem som hetzede mod Oscar
Wildes bøsseliv,
var tændt på at kremering burde erstatte begravelses-dødekulten. Var man til
naturvidenskag, var man til forbrænding af lig - at nedgrave var ULÆKKERT.
Det er usikkert, at smitte virkelig spredtes via nedsivning til
grund=drikke-vand. Men det troede altså den nytænkende , lægeautoritetstro
humanist Himmler. Det er aldeles paranoidt at gøre ligbrændingen til noget
_negativt_ ved arbejdslejrene.

Bevisførslen hos visse revisionister om at kun 10% af påstået antal kan være
døde, er ret god, men har et par småfejl
1. det er i princippet tænkeligt at man ved store antal lig har forbrændt
ufuldstændigt så forkulning snarere end forasknig er sket af ligenes
knogler. Det forekommer også på danske krematorier idag. Det er jo meget dyr
energi som afbrænding kræver.
2. Vedr de polske arbejdslejres første måneder skete begravelser, og fordi
humanisten Himmler ville tyfus-epidemierne til livs, så gravedes alle lig op
og brændtes på store bål med brændsel under ligene, a la indisk
enkebrænding.

Fra : Johnny Andersen

Dato : 08-05-05 01:34

> NB Holocaust er tvetydigt ord. I overskriften her menes folkedrab som
ingen
> har betvivlet. Andre tror på hallucinationer om folkemord altså med
> fortsæt - og 6 mio og gas - langt ude.

Bevis Bo - ikke brainstorm....

> [...]
> arbejdsindsats. Der skulle produceres hvad tyske arbejdere før havde
> præsteret, og under lige så gode kår, eftersom tyskere var ved fronten pga

Er du total sindsyg..!!??

> [...]
> fik bugt med de periodiske epidemier af tyfus, dysenteri, difteri, TV og

Du digter igen.....

P.S hans navn VAR höss - svinet blev hængt - som han fortjente det.

> [...]
> humanist Himmler. Det er aldeles paranoidt at gøre ligbrændingen til noget

Du er jo sindsyg, skizo

> [...]
op
> og brændtes på store bål med brændsel under ligene, a la indisk

Bevis din påstand - ikke brainstorm...

/Johnny

Fra : Bo Warming

Dato : 09-05-05 06:30

"Johnny Andersen" <netsat_99@yahoo.dk> wrote in message
> ,
> rige
>
> Du digter igen.....

Præciser hvad du mener er usandt, og lad os vædde et par tusind kroner om at
jeg kan dokumentere. Gerne ring 35861000

Men at digte kendetegner netop dem, der aldrig tør sætte blot en øl på
højkant. Væddemål er for sandhedssøgere. Vis nu, at du selv tror på lidt
sandhed i et eller flere af dine angreb på min historie-revisionisme.
Ring 35861000 og lad os forhandle en væddemåls-kontrakt igennem og finde
opmand som vi deponerer indsatsen hos.

Fra : Bruno Christensen

Dato : 09-05-05 19:40

On Mon, 9 May 2005 07:30:06 +0200, Bo Warming wrote:

> Men at digte kendetegner netop dem, der aldrig tør sætte blot en øl på
> højkant. Væddemål er for sandhedssøgere.

Ved du hvad, jeg vil godt sætte to øl på højkant.

Min påstand er at du IKKE er far til alle de børn du praler med !

Bevis det modsatte !

--

Bruno Christensen

Fra : Bo Warming

Dato : 10-05-05 04:09

"Bruno Christensen" <news@lphund.dk> wrote in message

> Ved du hvad, jeg vil godt sætte to øl på højkant.
>
> Min påstand er at du IKKE er far til alle de børn du praler med !
>
> Bevis det modsatte !

Du misinformerer ved dit valg af ordet "praler".

Jeg har i relevant sammenhæng nævnt min søn i Norge, der er læge og har
hjulpet mig med viden om blindhed pga træsprit i Nord-Skandinaven, og min
biologistuderende søn, der i forelæsninger er blevet udsat for
anti-Lomborg-hetz, og min smukke 17-årige datters seje provokationer imod
Hjørring Gymnasium, hvor hun går.

At bekoste DNA-undersøgelser når fjæs og kropsbygning gør det indlysende, at
moderen ikke var utro på undfangelsesøjeblikket er altså ret besværligt, så
din væddemåls-indsats på 2 øl er lissom lidt utilstrækkelig. Hvis jeg mailer
dig telefonnumre, hvor du kan ringe og få bekræftet, at der ikke var nogen
kurre på tråden mellem mor og mig 9 mdr før fødslen, kan det gøre det? (da
min meget ariske norske lægesøn undfangedes omgikkes vi kun sorte i Zambia,
og han er ikke mulat - kan du godtage det som "bevis")
Kan andre end retsmedicinere få DNA-fingeraftryk udført? Jeg har hørt at
internettet har muligheder - har nogen link, for jeg gad godt vide hvor
dyrt.

Da jeg netop havde startet Sædhjælpsfondet skrev jeg til Sundhedsstyrelsen
for at få adgang til visse lægelaboratorie-undersøgelser - og de afviste
totalt og principielt og med begrundelse om, at "den dyre viden er kun for
statsansatte". (staten er altid asocial)
Dog opnåede jeg et scoop ved en direkte henvendelse til Arvebiologisk
Institut, der ligger i min bydel, og hvis bibliotek jeg ofte havde benyttet,
så de kendte mig og havde respekt for mit seriøse videnskabelige arbejde

De har et næsten aldrig benyttet stort og grundigt forsknings-registrer fra
før Hitlertiden , til at tjække al diagnosticeret arvelig sygdom i Danmark
fra 1930 til 1967 og med det undersøgte de hele mit donorkorps og deres
slægt. Eneste tendens til problem de fandt, var, at
_Bo Warming har en farbror, der har været kortvarigt på Sct Hans for
skitzofreni_.
Men den genetiske disposition for denne dårligt definerede og især
psykeskabte afvigelse, har jeg fremlagt for alle de barnløse kvinder og par,
der overvejede at vælge netop mig som sæddonor, og ingen blev afskrækket af
så svagt indicie på DNA-risiko.
Her kan du sige at jeg pralede, da jeg beviste at der er større sikkerhed
ved mit privatiserede sæddonorformidlings-initiativ end ved hospitalernes.
Da Berlingske Tidende i 1979 eller 1980 bragte denne nyhed, påstod det af
arvehygiejne-professor Tage Kemp i 1920erne oprettede arvehygiejne-institut,
der nu nok for første gang havde gjort gavn, at de var "blevet ført bag
lyset" af mig. Men jeg spiller altid med åbne kort, og de burde være stolte
af, at den videnskab, hvormed vi og svenskerne inspirerede nazi-tyskerne,
ikke kun er blevet anvendt til at sterililsere titusinder af danske åndsvage
(længe før tyske læger kopierede os og Sverige og visse USA-stater.)

Fra : Bjarne Nielsen (Mozi~

Dato : 08-05-05 07:06

Bo Warming wrote:
> [...]
>
> Auschwitz var oprindelig mønsterby - fanger havde svømmebassiner i støbt
> beton, træk og sliptoiletter og biografer (og bordeller som enhver

Projekt Auschwitz havde først og fremmest til formål at give jøderne en
velordnet tilværelse og lære dem at arbejde.

Efter utallige provokationer ved den polske grænse så den tyske
statsleder A. Hitler ingen anden udvej end at holde sin berømte tale,
hvor han fortalte, at tyskerne nu skød tilbage.

Eftersom jøder og kommunister og humanister ikke var loyale nok som
soldater, blev de internerede i meget humane arbejdslejre, nærmest lige
som militærnægtere her hjemme.

Det var imidlertid svært for den tyske befolkning at acceptere, at
jøderne levede i rent slaraffenland med svømmepøl, champagne og
slavinder, mens unge tyske mænd modigt kæmpede med livet som indsats for
at forsvare deres land imod den forfærdelige krig, de var blevet tvunget
ud i af bolsjevikker og tåbelige englændere og frøædere.

Informationsminister Goebbels iværksatte herefter den geniale plan med
dæknavnet Zyklon A.
Planen gik ud på at skabe en myte om de forfulgte jøder, for at dæmpe
tyskernes harme over særbehandlingen af jøderne.

I virkeligheden var lejrene hemmelige germaniseringslejre, hvor de
allerfleste jøde blev hjulpet til en ny identitet som folketyskere og i
al hemmelighed sluset ud gennem lejrenes bagdøre.
Inden da blev de i grupper lukket inde i særlige kamre, hvor de blev
udsat for en særlig glemsomhedsgas, der udslettede mindet om den jødiske
baggrund.

Imidlertid havde gassen visse bivirkninger, som kunne give
hallucinationer og i sjældne tilfælde regulært vanvid, hvilket i nogen
grad har præget den tyske befolkning efter krigen.

En af de tidligere jøder, Fräulein Helga Warming, var ved en fejltagelse
blevet udsat for dobbelt behandling med forglemmelsesgassen, og levede
siden da i troen om, at hun havde været den foretrukne i Hermann Görings
harem med mange fornemme privilegier.

Få år efter krigen forelskede hun sig hovedkuls i Horst Hackepeter, en
bayersk ostehandler i Lederhosen med tilsvarende korpus som Hermann, og
det hele endte med at hun fik en lille dreng, som blev døbt Bongo
Hackepeter.

Imidlertid endte det grumme galt med Helga, hvilket vi ikke skal komme
nærmere ind på her.

Den lille Bongo havnede i en dansk flygtningelejr. Han forlod lejren
særdeles velnæret, da han blev adopteret af en dansk pølsehakker og
dennes hustru. På det tidspunkt blev drengens kælenavn, som var meget
kort, gjort til hans officielle fornavn, og efter eget ønske antog han
moderens efternavn, fordi Hackepeter er en ret bestående af råt oksekød.

Trods sin alvorlige nedarvede sindslidelse levede han lykkeligt i det
lille land, hvor han hygger sig med at udsprede fantasifulde indlæg på
sin computer, iført Lederhosen og gulnet netundertrøje, alt imens han
drømmer om landet med Ordnung, Disziplin, blanke støvler og rigtige
mandfolk.

Bjarne

Fra : Snuden

Dato : 08-05-05 12:34

On Sun, 08 May 2005 07:06:21 +0100, "Bjarne Nielsen (Mozilla)"
<bjarne@fjerndettehovedlandet.dk> wrote:

En hel masse som fortjener et stort bifald. LMAO!!
--
Snuden

Fra : Bo Warming

Dato : 08-05-05 16:20

"Bjarne Nielsen (Mozilla)" <bjarne@fjerndettehovedlandet.dk> wrote in
message news:427dac6e$0$165$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Projekt Auschwitz havde først og fremmest til formål at give jøderne en
> velordnet tilværelse og lære dem at arbejde.

Når man ikke har logik eller facts imod mine teser, så må man opfinde noget
jeg aldrig har skrevet og modargumentere det.

> Informationsminister Goebbels iværksatte herefter den geniale plan med
> dæknavnet Zyklon A.

Tyske krigsskibe havde ofte med sig Zyklon-pulveret med HCN der dræber bl.a.
lus i vasketøj. Tror du at man gas-henrettede matroserne i undervandsbåde?

> siden da i troen om, at hun havde været den foretrukne i Hermann Görings
> harem med mange fornemme privilegier.

Goering var familiemenneske og meget glad for sin svenske kone - hvis han
(som fx Goebbels) havde haft promiskuøse tendenser, ville vi have hørt om
det. Goering var næstebedste WW1-pilot efter "Den røde baron" og vildt
populær - men magtesløs i krigens slut, hvor han pligtskyldigt mødte op i
fin uniform for at levere det korpsånd-bidrag, som HAN var god til. Hvorfor
opfinder du "harem"?

Hitler bebrejdede Goebbels hans flirt med skuespillerinde - og fik sin
propagandaminister banket på plads , så han blev det KinderKycheKirche
familiemenneske som var naziidealet.

Er der dokumenteret nazi-haremmer eller nazi-voldtægt ?
- udover sidstnævnte i Rusland, hvor GenghisKhan-kriststil altid har
domineret og konventions-gentlemankrig er ukendt.?

Vedr jøder var målet ARBEJDETS RESULTATER. - og parkering af den uønskede
racegruppe indtil Madagascar eller Fjern-Rusland kunne blive endløsungs-stat
(og Israel så man også positivt på og samarbejdede med med henblik på humane
udvisningsmuligheder - indtil briterne vetoede disse ved at hindre
søtransport til Madagascar mm

Nizkor-org siten har detaljer der bakker mig op.
Vedr kommunister og kriminelle, som dominerede arbejdslejrene har du ret i
at man prioriterede at skabe samfundsgavnlige mennesker ud af de notorisk
asociale. Det lykkedes så imponerende godt, at vi burde kopiere Dachaus
arbejdsmachtfrei-fængselsstil.

Fra : Snuden

Dato : 08-05-05 12:28

On Fri, 6 May 2005 11:22:15 +0200, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

> [...]
>arbejdsindsats. Der skulle produceres hvad tyske arbejdere før havde
>præsteret, og under lige så gode kår, eftersom tyskere var ved fronten pga

Nu er kæden sqdda endegyldigt knækket for dig, Bo. Auschwitz en
mønsterby med svømmebassiner?? jaVEL, ja... dokumentation, tak.

> [...]
>Auschwitz og Birkenau aldrig have forasket over en tidendedel af de 1-1½ mio
>lig, som man siden har påstået døde i de to nabo-arbejdslejre.

Hvorfor ikke? Det nytter ikke noget du bare siger "det kan ikke lade
sig gøre". Hvis du vil tages alvorligt må du forklare hvorfor. Alt
andet er uinteressant støj.

> [...]
>humanist Himmler. Det er aldeles paranoidt at gøre ligbrændingen til noget

Himmler var mange ting. "Humanist" er ikke i blandt dem. Hvorfor
forsøger du så desperat forsøger at skønmale nogen af de værste
slagtere igennem tiderne? Det er muligt du rent klinisk ikke kan
erklæres mentalt syg, men rask er du fa'me ikke.

>Bevisførslen hos visse revisionister om at kun 10% af påstået antal kan være
>døde, er ret god,

Så må det være nemt for dig at fremlægge bevisførelsen her. Du kunne
ikke sidst vi havde diskussionen. Kan du nu?

>men har et par småfejl

Ja, MON ikke...

<snip resten>
--
Snuden

Fra : Bo Warming

Dato : 08-05-05 15:57

"Snuden" <snudie@hotmail.com> wrote in message

> Nu er kæden sqdda endegyldigt knækket for dig, Bo. Auschwitz en
> mønsterby med svømmebassiner?? jaVEL, ja... dokumentation, tak.

Sidst i krigen da lejren oversvømmedes med russiske krigsfanger, blev
svømmebassinet især benyttet af lejrpersonalet.
Læs debatten på www.nizkor.org

Fra : Snuden

Dato : 08-05-05 20:49

On Sun, 8 May 2005 16:56:37 +0200, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>"Snuden" <snudie@hotmail.com> wrote in message

>Sidst i krigen da lejren oversvømmedes med russiske krigsfanger, blev
>svømmebassinet især benyttet af lejrpersonalet.
>Læs debatten på www.nizkor.org

Kom med et præcist link, tak.

Og hvad med de andre ting jeg bad dig svare på/dokumentere? Kan du
stadig ikke? Det anede mig nok.
--
Snuden

Fra : N/A

Dato : 09-05-05 18:38

Fra : Snuden

Dato : 09-05-05 18:38

On Mon, 9 May 2005 02:23:47 +0200, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>"Snuden" <snudie@hotmail.com> wrote in message

>Dengang du ønsketænkte om storm og snestorm var du mindre præcis end jeg.

Uinteressant udenomssnak. Hvis præcist link eksisterer, så burde det
ikke være svært for dig at levere det.

>Du står for lutter ondskabsfuld hetz imod et nabofolk - du fokuserer på
>aggressiv ANKLAGE.

Mere uinteressant udenomssnak. Kan du eller kan du ikke svare på de
ting jeg bad dig svare på?

>Naturligvis hviler der en særlig bevisbyrde på dig, og flygter du, indser
>alle at du har måtte krybe til korset, ligesom dengang du afviste at en
>jødisk bog så ½ mio udviste , levende jøder som "AUSROTTEN", dvs ordet
>betyder kun udryddelse i særlig kontext..

Ordet betyder "udrydde" eller variationer over samme tema i stort set
*alle* sammenhænge, hvilket var hvad jeg påviste. Det er ligegyldigt i
denne sammenhæng, og at du bringer det på banen viser blot at du ikke
kan svare på det du blev spurgt om, endsige bringe den efterspurgte
dokumentation.

Intet nyt under solen her.

Vi slutter her. Der er ingen grund til at køre i cirkler i yderligere
en måned. EOD.
--
Snuden

Fra : Bo Warming

Dato : 10-05-05 03:37

> [...]
> denne sammenhæng, og at du bringer det på banen viser blot at du ikke
> kan svare på det du blev spurgt om, endsige bringe den efterspurgte

Du har fuldstændig ret i at min pointe er banal og ikke ny.. At tyskerne
aldrig har stilet efter forsætligt folkedrab, er en indlysende banalitet,
som søgtes modbevist ved fupretssag der var militær og uden oplyst
retspleje - Nyrnberg Trial.1946

Hvorfor skulle jeg dog levere efterspurgt dokumentation, når jeg altid kan
få mine modparter til det. Det er mere troværdigt, når det ikke kommer fra
mig.
At den ledende jøde, forfatteren Leon Feuchtwanger i 1936 (endda på sit
bogomslag) kaldte
_½ mio udviste jøder for ausrotten_, står nu i flammeskrift og kan ikke
antastes af nogen - hvis ikke antirevisionisterne selv havde postet det til
vor debat, ville nogle være i tvivl om at jeg har ret.

Fra : Snuden

Dato : 10-05-05 21:27

On Tue, 10 May 2005 04:36:46 +0200, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

> [...]
>aldrig har stilet efter forsætligt folkedrab, er en indlysende banalitet,
>som søgtes modbevist ved fupretssag der var militær og uden oplyst

Blah blah blah og rundt i cirkler kører det. Uninteressant. Kedeligt.
Latterligt. Fortsæt bevist til hudløshed af 60 års
dokumentationsarbejde.

>Hvorfor skulle jeg dog levere efterspurgt dokumentation, når jeg altid kan
>få mine modparter til det. Det er mere troværdigt, når det ikke kommer fra
>mig.

Du stempler her dig selv som utroværdig. Det gør det kun endnu mere
nødvendigt for dig at dokumentere dine påstande hvis du vil tages
alvorligt. Du kan ikke forvente andre gør det for dig.

> [...]
>antastes af nogen - hvis ikke antirevisionisterne selv havde postet det til
>vor debat, ville nogle være i tvivl om at jeg har ret.

Bo.. det eneste jeg har angrebet i denne sammenhæng er din
skrup-forkerte oversættelse af ordet "ausrotten". Jeg tvivler ikke på
bogen eksisterer. Fat det dog.
--
Snuden

Fra : Bo Warming

Dato : 11-05-05 20:26

> Bo.. det eneste jeg har angrebet i denne sammenhæng er din
> skrup-forkerte oversættelse af ordet "ausrotten". Jeg tvivler ikke på
> bogen eksisterer.

Når en bog eksisterer, der beviser at netop den der kunne ønske at tilsværte
nazierne, MENER AT AUSROTTEN IKKE ER AT UDRYDDE, så er min pointe bevist.
Der var ikke forsæt til udryddelse, kun udvisning.

I nogle sammenhænge betyder ausrotten udrydde i andre at rive op med rode.
Ligesom at racisme ikke altid betyder bioracisme, men betyder kulturracisme.

Fra : Bjarne Nielsen (Mozi~

Dato : 11-05-05 20:57

Bo Warming wrote:

> [...]
> pointe bevist.
> Der var ikke forsæt til udryddelse, kun udvisning.

Selvom du gentager til dommedag, at græsset er orange og himlen er gul,
bliver det ikke af den grund rigtigt.

Bjarne

Fra : Bo Warming

Dato : 12-05-05 07:15

"Bjarne Nielsen (Mozilla)" <netmolotow@varmpost.com> wrote in message

> Selvom du gentager til dommedag, at græsset er orange og himlen er gul,
> bliver det ikke af den grund rigtigt.

Så forklar hvordan jødelederen kan kalde sine ½ mio trosfæller AUSROTTEN,
uden at ordet så har andre betydninger end at udrydde.

Farven på græs og himmel i dit antividenskabelige univers, er OT i denne
gruppe.

Brug logik. At du kan finde OG HAVE TYRKERTRO PÅ en tysk ordbog med kun en
betydning af ordet, viser at din forstand på sprog er utilstrækkelig til
dette afgørende historiske kildefortolkningsspørgsmål.

Spild ikke ng-resourcer på at oplyse at intet bliver rigtigt af at blive
gentaget. Revisionisme bliver ikke forkert af at den p.t. endnu ikke er
flertals-accepteret.

Iøvrigt er din historiker-evne slemt plettet af dine mange udfald om at
historieskrivningen skal tage hensyn til pårørende. Den skal søge sandhed.
Mindesmærker som det ny der i Berlin indfører sten-ørken i stedet for grøn
livsglæde, er eksempel på at sorg-pjat gør skade. Og gavner slet ikke
pårørende. Og vi lærer intet positivt at historien ved at hylde
medie-overtro om, at pårørende ikke vil have pillet ved gammel
historieforfalskning

Fra : Bjarne Nielsen (Mozi~

Dato : 12-05-05 17:23

Bo Warming wrote:

> Så forklar hvordan jødelederen kan kalde sine ½ mio trosfæller
> AUSROTTEN, uden at ordet så har andre betydninger end at udrydde.

Jo, når du kan forklare, at din udlægning af eet citat fra en gammel
bog, som du ikke engang kan give kildehenvisning til, kan betyde mere
end alverdens ordbøger og tyskernes måde at tale tysk på.

> Og vi lærer intet positivt at historien ved at hylde
> medie-overtro om, at pårørende ikke vil have pillet ved gammel
> historieforfalskning

Hovhov, du skylder mig stadig en påvisning af den store sammensværgelse,
som har fået tusindvis af vidner til at lyve.

Bevisbyrden er din.

Bjarne

Fra : Bo Warming

Dato : 13-05-05 03:21

> Jo, når du kan forklare, at din udlægning af eet citat fra en gammel bog,
> som du ikke engang kan give kildehenvisning til, kan betyde mere end
> alverdens ordbøger og tyskernes måde at tale tysk på.

Videnskabelig debat går ikke på tit for tat om, at "først skal A bevise det
ene, før B skal bevise det andet".
Vi er i en fælles truth seeking effort, og lægger alt frem, og du kom med
dokumentation for, at hvad jeg huskede om Leon Feuchtwanger-bog var 100%
korrekt.
Når den kendteste og mest toneangivende af de pr Nyrnberglovene udviste ½
mio tyske jøder kalder samtlige ½ mio jøder for "ausrotten", selvom de er
levende, så falder alle ordbøgers bevisstyrke væk.
De er overfladisk menneskeværk. Feuchtwanger var tysker og hans måde at tale
tysk på viser at naziledernes brug af ordet "ausrotten" var næppe om drab.

> Hovhov, du skylder mig stadig en påvisning af den store sammensværgelse,
> som har fået tusindvis af vidner til at lyve.
>
> Bevisbyrden er din.

Skift ikke emne. Pårerendes følelser er ikke historikernes ærinde. Det er
min pointe. Den har ingen imødegået.

Du er anklager og har bevisbyrde.

Lyrik om "sammensværgelser" har ikke relation til noget, jeg har skrevet..

At vidneudsagn ofte var coachede og koordinerede, er der talrige
eksempler - fx påstanden om at al sæbe var fremstillet af jøders fedt eller
at udryddelse skete i tyske arbejdslejre. Ingen fabler idag om gaskamre
andre steder end polske lejre. (Hvor Stalin straks destruerede alle
bygninger, så bevis er gjort umulig).

Ofte går useriøse debatørers angreb mod mig på at jeg ikke viser nok respekt
for de kz-dødes pårørende. Derved diskvalificerer de sig fra historical
science.

Fra : Bjarne Nielsen (Mozi~

Dato : 13-05-05 04:29

Du kan end ikke give en præcis kildehenvisning til din påståede bog,
hvor en forfatterskulle have brugt et ord i en speciel overført betydning.

Hvis så mange tusind vidner uden undtagelse er lokket/tvunget til at
producere en koordineret løgn, må der stå en mægtig organisation bag,
muligvis med deltagelse af James Bond eller doktor Mabuse.
Påvis eksistensen af denne organisation og fortæl udgave og
sidehenvisning på føjtvanger-bogen.

Bjarne

Fra : Bo Warming

Dato : 13-05-05 16:35

> Påvis eksistensen af denne organisation og fortæl udgave og sidehenvisning
> på føjtvanger-bogen.

Der er kun en bog med titlen "Der gelbe Fleck" af Feuchtwanger fra Paris
1936

Den beviser uimodsigeligt at "ausrotten" kan betyde udvise - selvom det i
andre sammenhænge kan betyde udrydde eller rykke op med rode.

Der er lagt link frem til bogen der bruger udtrykket på talrige sider OG
BL:A: PÅ SELVE BOGOMSLAGET

Man er fuld af et tyskerhad der overgår naziernes jødehad, hvis man er
RELIGIØST TROENDE OG ANTIVIDENSKABELIG, så man vil tro at der var morderisk
fortsæt bag de mange døde i arbejdslejrene.

Fra : Bjarne Nielsen (Mozi~

Dato : 13-05-05 16:59

Bo Warming wrote:
> [...]
> RELIGIØST TROENDE OG ANTIVIDENSKABELIG, så man vil tro at der var
> morderisk fortsæt bag de mange døde i arbejdslejrene.

Du bliver ret fantasiløst ved med at gengive de almindelige
revisionistiske påstande, men går hen over, at du ikke kan påvise
eksistensen af den konspiration, som skulle have fået tusinder af vidner
til at "lyve" enslydende og kvalt hver eneste en, som ville have sagt
"sandheden".

Da du er uden for rækkevidde, er dette link mere henvendt til dem, der
læser med her, men du er velkommen til at læse det også.

http://www.h-ref.de/

Der kan man også finde henvisninger til de dine revisionistiske
forbilleder i originaludgave og danne sin egen mening om dem.

Bjarne

Fra : Snuden

Dato : 12-05-05 18:06

On Thu, 12 May 2005 08:15:07 +0200, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

<snip>

>Spild ikke ng-resourcer på at oplyse at intet bliver rigtigt af at blive
>gentaget. Revisionisme bliver ikke forkert af at den p.t. endnu ikke er
>flertals-accepteret.

Næ - men revisionisme bliver heller ikke korrekt af, at nogle få
tosser bliver ved med at gentage de samme påstande om og om igen,
uden at kunne levere det mindste bevis for dem.
--
Snuden