Flygtninge er farlige. Læs Geoffrey Cains ~
Fra : Bo Warming

Dato : 06-05-05 10:22

Information optog igår følgende, der rammer plet

Fra : NoTrabajo

Dato : 06-05-05 17:58

> Information optog igår følgende, der rammer plet

Her i Danmark er forbrydelser mod det Danske folk fuldt ud tilladte, blot
man kan få dem vedtaget i det danske Folketing. Danskerne har jo selv stemt
idioterne derind til at begy forbrydelserne. Kun jeg og alt for få andre har
stemt Frp. og DF siden begyndelsen af firserne.

Hvornår mon vi kan stå sammen om at få ryddet op i det muhamedanerhelvede,
som Danmark har udviklet sig til?
--
NoTrabajo