Blair står til historisk valgsejr
Fra : Tim

Dato : 05-05-05 17:19

Det lader til, at Blair bliver den første Labour-leder, der vinder tre
parlamentsvalg i træk.

Som Anders Fogh, trådte Blair jo også i karakter og viste sig som en mand,
da Saddam skulle smides på porten, mens alle vatnisserne stod og tudede
deres tøsedreng-sange.

Den slags belønnes naturligvis ved et valg.

http://www.jp.dk/udland/artikel:aid=3033844/

Tim

Fra : Djævelens advokat

Dato : 06-05-05 08:35

"Tim" <tim_h_p@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> deres tøsedreng-sange.
>
> Den slags belønnes naturligvis ved et valg.

Suk - hvilken himmelråbende mangel på indsigt

Selv Blair indrømmer at han er blevet STRAFFET for Irak

Kunne du ikke til en afveksling nøjes med at udtale dig om noget du ved
noget om

da

Fra : Tim

Dato : 06-05-05 09:28

"Djævelens advokat" <Paradis@helvede.h> wrote in message

> Suk - hvilken himmelråbende mangel på indsigt

Det gør mig ondt for dig, men du skal nok komme efter det.

> Selv Blair indrømmer at han er blevet STRAFFET for Irak

Hvis man kan kalde det en straf at vinde valget... tjahh, måske.

> Kunne du ikke til en afveksling nøjes med at udtale dig om noget du ved
> noget om

Jeg gør ikke andet.

Tim

Fra : Djævelens advokat

Dato : 06-05-05 10:52

> Hvis man kan kalde det en straf at vinde valget... tjahh, måske.

ja det kan man godt når man går så kraftigt tilbage som Labour gjorde,
samtidig med at Lib dems som jo var modstander af krigen gik frem. Som sagt
SELV blair indrømmede i sin tale at han var blevet straffet. så den kan selv
ikke du bortforklare.
Du var som sædvanlig til grin

> Jeg gør ikke andet.

Du har endnu aldrig gjort det

da

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 06-05-05 11:56

Djævelens advokat wrote:

> Suk - hvilken himmelråbende mangel på indsigt
>
> Selv Blair indrømmer at han er blevet STRAFFET for Irak
>
> Kunne du ikke til en afveksling nøjes med at udtale dig om noget du
> ved noget om

Fogh blev heller ikke belønnet ret meget. Venstre gik tilbage. Hvordan
vælgernes stemmeplacering udenom Venstre skal forståes som en belønning
til Fogh for hans mandighed kræver nok en nærmere forklaring.
Umiddelbart står det ikke helt klart.

Hvor meget mandighed kræver det egentligt også at hænge i skørterne på
Bush? Legetøjsubåde og sneskovle i en ørkenkrig vil jeg slet ikke nævne
her. Hmmm ... måske er mandighed noget andet, end jeg gik og troede.

Fra : morten sorensen

Dato : 06-05-05 10:41

Tim wrote:

> Den slags belønnes naturligvis ved et valg.

.... hvor man mister 100 mandater.

--

morten sorensen

Fra : morten sorensen

Dato : 06-05-05 15:24

morten sorensen wrote:

> ... hvor man mister 100 mandater.

Æhhh - rettelse....

Der mistes ca 50 mandater; det var flertallet der bliver 100 mindre.

--

morten sorensen