/ Forside / Interesser / Andre interesser / Politik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Politik
#NavnPoint
vagnr 20140
molokyle 5006
Kaptajn-T.. 4653
granner01 2856
jqb 2594
3773 2444
o.v.n. 2373
Nordsted1 2327
creamygirl 2320
10  ans 2208
Lys i vinduerne?
Fra : #2066


Dato : 04-05-05 19:32

I anledning af 60-aarsdagen for befrielsesbudskabet kunne jeg taenke mig at
spoerge hvor udbredt skikken med lys i vinduerne er nu om dage?

Formuleret saadan er spoergsmaalet nok lidt OT, men hvad med:

- hvor mange af de brave muslimbetvingere i disse grupper holder traditionen
i haevd i deres kamp for folkedanskheden?

- hvor mange "halalhippier"?

- hvor mange af dem, der nu ikke lige netop kan foere sine aner tilbage til
Gorm den Gamle, har taget skikken til sig?

Paa forhaand tak.

-

PS: Selv saetter vi lys i vinduerne som saedvanligt.




 
 
morten sorensen (04-05-2005)
Kommentar
Fra : morten sorensen


Dato : 04-05-05 19:24

#2066 wrote:

....

> PS: Selv saetter vi lys i vinduerne som saedvanligt.

Jeg har aldrig gjort det; men jeg er heller ikke stearinlysmenneske.


--


morten sorensen

Per Rønne (05-05-2005)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 05-05-05 07:47

morten sorensen <morten@mortens.net_DELETE> wrote:

> #2066 wrote:
>
> ...
>
> > PS: Selv saetter vi lys i vinduerne som saedvanligt.
>
> Jeg har aldrig gjort det; men jeg er heller ikke stearinlysmenneske.

Jeg fik det gjort - for første gang. Men mine forældre gjorde det altid.
--
Per Erik Rønne

Trunte (04-05-2005)
Kommentar
Fra : Trunte


Dato : 04-05-05 19:49


"#2066" <neslein@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:261b2$4279136f$c72d6baf$2129@nf5.news-service.com...
>I anledning af 60-aarsdagen for befrielsesbudskabet kunne jeg taenke mig at
>spoerge hvor udbredt skikken med lys i vinduerne er nu om dage?
>
> Formuleret saadan er spoergsmaalet nok lidt OT, men hvad med:
>
> - hvor mange af de brave muslimbetvingere i disse grupper holder
> traditionen i haevd i deres kamp for folkedanskheden?
>
> - hvor mange "halalhippier"?
>
> - hvor mange af dem, der nu ikke lige netop kan foere sine aner tilbage
> til Gorm den Gamle, har taget skikken til sig?
>
> Paa forhaand tak.
>
> -
>
> PS: Selv saetter vi lys i vinduerne som saedvanligt.

Sætter klart lys i vinduet både 4. maj og 8. maj( er halvt bornholmer) - en
smuk tradition - mener iøvrigt ikke at det handler om kæmpe for
"folkedanskheden" (hvad pokker det så iøvrigt er for en størrelse) - for
mig handler det om at kæmpe for at bevare friheden, demokratiet og
ytringsfriheden.
samt markere og huske hinanden på hvor galt det kan gå - når fremmedhadet
løber løbsk.
Trunte



John Doe (05-05-2005)
Kommentar
Fra : John Doe


Dato : 05-05-05 00:41


"Trunte" <ap.moeller@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
news:42791900$0$89836$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...


> Sætter klart lys i vinduet både 4. maj og 8. maj( er halvt bornholmer) -
> en smuk tradition - mener iøvrigt ikke at det handler om kæmpe for
> "folkedanskheden" (hvad pokker det så iøvrigt er for en størrelse) - for
> mig handler det om at kæmpe for at bevare friheden, demokratiet og
> ytringsfriheden.
> samt markere og huske hinanden på hvor galt det kan gå - når fremmedhadet
> løber løbsk.
> Trunte

Jamen vi sætter skam også lys i vinduerne 4. maj. For at huske på, hvor galt
det kan gå,når S og R inviterer fremmede til landet.....

Hilsen Sten



Simon Haugaard Peder~ (04-05-2005)
Kommentar
Fra : Simon Haugaard Peder~


Dato : 04-05-05 20:04

"#2066" <neslein@hotmail.com> wrote in
news:261b2$4279136f$c72d6baf$2129@nf5.news-service.com:

> I anledning af 60-aarsdagen for befrielsesbudskabet kunne jeg taenke
> mig at spoerge hvor udbredt skikken med lys i vinduerne er nu om dage?

Lys om søerne bruges åbenbart også. Peblingesøen havde store udendørs
fyrfad stående med 1-1½ m mellemrum hele vejen rundt, det var et flot syn.


--
Mvh. Simon Haugaard Pedersen

manse (04-05-2005)
Kommentar
Fra : manse


Dato : 04-05-05 20:45

det er spild af gode lys
....
"Simon Haugaard Pedersen" <spam@email.dk> skrev i en meddelelse
news:Xns964CD663E62BCifup@212.242.40.162...
> "#2066" <neslein@hotmail.com> wrote in
> news:261b2$4279136f$c72d6baf$2129@nf5.news-service.com:
>
>> I anledning af 60-aarsdagen for befrielsesbudskabet kunne jeg taenke
>> mig at spoerge hvor udbredt skikken med lys i vinduerne er nu om dage?
>
> Lys om søerne bruges åbenbart også. Peblingesøen havde store udendørs
> fyrfad stående med 1-1½ m mellemrum hele vejen rundt, det var et flot syn.
>
>
> --
> Mvh. Simon Haugaard Pedersen



Timsah (04-05-2005)
Kommentar
Fra : Timsah


Dato : 04-05-05 19:57

Jamen hallo, jeg har skam osse lys i mine vinduer i dag (og mange andre
dage).
Købte nede hos Brinck Electronic på Nørrebronx for et års tid siden en
lysavis, som man kan programmere.

I dag fx. skriver den "Hizb ul-Tahrir!!!" og står nu i min karm på kontoret
og blinker.
Jeg synes, det er en dejlig skik, som jeg gerne vil holde i hævd, da jeg er
en god integreret husneger.


"#2066" <neslein@hotmail.com> wrote in message
news:261b2$4279136f$c72d6baf$2129@nf5.news-service.com...
>I anledning af 60-aarsdagen for befrielsesbudskabet kunne jeg taenke mig at
>spoerge hvor udbredt skikken med lys i vinduerne er nu om dage?
>
> Formuleret saadan er spoergsmaalet nok lidt OT, men hvad med:
>
> - hvor mange af de brave muslimbetvingere i disse grupper holder
> traditionen i haevd i deres kamp for folkedanskheden?
>
> - hvor mange "halalhippier"?
>
> - hvor mange af dem, der nu ikke lige netop kan foere sine aner tilbage
> til Gorm den Gamle, har taget skikken til sig?
>
> Paa forhaand tak.
>
> -
>
> PS: Selv saetter vi lys i vinduerne som saedvanligt.
>
>
>



Malene P (04-05-2005)
Kommentar
Fra : Malene P


Dato : 04-05-05 20:35


"Timsah" <Timsah@coming2getU.now> skrev i en meddelelse
news:SV8ee.379$Uw.373@news.get2net.dk...
> Jamen hallo, jeg har skam osse lys i mine vinduer i dag (og mange andre
> dage).
> Købte nede hos Brinck Electronic på Nørrebronx for et års tid siden en
> lysavis, som man kan programmere.
>
> I dag fx. skriver den "Hizb ul-Tahrir!!!" og står nu i min karm på
kontoret
> og blinker.
> Jeg synes, det er en dejlig skik, som jeg gerne vil holde i hævd, da jeg
er
> en god integreret husneger.

Ja -dejlig skik, husneger. Hvor kan vi se helt præcist nyde synet af din
flotte lysavis?

Malene P



Timsah (04-05-2005)
Kommentar
Fra : Timsah


Dato : 04-05-05 21:02


>
> Ja -dejlig skik, husneger. Hvor kan vi se helt præcist nyde synet af din
> flotte lysavis?
>
> Malene P
>


....nu lægger hun an på mig igen!



Futte (04-05-2005)
Kommentar
Fra : Futte


Dato : 04-05-05 21:12


"Timsah" <Timsah@coming2getU.now> skrev i en meddelelse
news:qS9ee.396$NA2.159@news.get2net.dk...
>
>>
>> Ja -dejlig skik, husneger. Hvor kan vi se helt præcist nyde synet af din
>> flotte lysavis?
>>
>> Malene P
>>
>
>
> ...nu lægger hun an på mig igen!

Forhåbentligt med en riffel.

Futte.



Timsah (04-05-2005)
Kommentar
Fra : Timsah


Dato : 04-05-05 21:19


"Futte" <sigurdsigurdsson@hotmail.com> wrote in message
news:42792c23$0$742$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>
> "Timsah" <Timsah@coming2getU.now> skrev i en meddelelse
> news:qS9ee.396$NA2.159@news.get2net.dk...
>>
>>>
>>> Ja -dejlig skik, husneger. Hvor kan vi se helt præcist nyde synet af din
>>> flotte lysavis?
>>>
>>> Malene P
>>>
>>
>>
>> ...nu lægger hun an på mig igen!
>
> Forhåbentligt med en riffel.
>
> Futte.

Hm...nationalsocialister som jer, må gerne skyde os for vores ord, men vi må
ikke nakke Van Gogh?
Det er R A C I S M E !

I øvrigt, kvinder og våben, ikke?!?
Desuden: man skal være ædru for at håndtere skydevåben.



Tim (04-05-2005)
Kommentar
Fra : Tim


Dato : 04-05-05 21:57

"Timsah" <Timsah@coming2getU.now> wrote in message
news:F6aee.402$i23.4@news.get2net.dk...
>
> "Futte" <sigurdsigurdsson@hotmail.com> wrote in message
> news:42792c23$0$742$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>>
>> "Timsah" <Timsah@coming2getU.now> skrev i en meddelelse
>> news:qS9ee.396$NA2.159@news.get2net.dk...
>>>
>>>>
>>>> Ja -dejlig skik, husneger. Hvor kan vi se helt præcist nyde synet af
>>>> din
>>>> flotte lysavis?
>>>>
>>>> Malene P
>>>>
>>>
>>>
>>> ...nu lægger hun an på mig igen!
>>
>> Forhåbentligt med en riffel.
>>
>> Futte.
>
> Hm...nationalsocialister som jer, må gerne skyde os for vores ord, men vi
> må ikke nakke Van Gogh?
>

Prøv dog.

>
> Det er R A C I S M E !
>

Hmmm... den del af være "dansk" mod danskere, er I vist rigeligt
leveringsdygtige i.

>
>
> I øvrigt, kvinder og våben, ikke?!?
> Desuden: man skal være ædru for at håndtere skydevåben.

Men åbenbart ikke for at sniksnakke om dem.

Tim



G B (05-05-2005)
Kommentar
Fra : G B


Dato : 05-05-05 14:13

"Timsah" <Timsah@coming2getU.now> skrev i meddelelsen
news:F6aee.402$i23.4@news.get2net.dk:

> Hm...nationalsocialister som jer, må gerne skyde os for vores ord, men
> vi må ikke nakke Van Gogh?

Forskellen er, at vi civiliserede mennesker normalt kun TALER om at nakke
muhamedanere. Muhamedanerne GØR det.

> Det er R A C I S M E !

Ja, hvis du ikke er en troll, så er du racist.

--
"How much easier is self-sacrifice than self-realization." Eric Hoffer
Med venlig hilsen
GB

Malene P (04-05-2005)
Kommentar
Fra : Malene P


Dato : 04-05-05 21:52


"Futte" <sigurdsigurdsson@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:42792c23$0$742$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>
> "Timsah" <Timsah@coming2getU.now> skrev i en meddelelse
> news:qS9ee.396$NA2.159@news.get2net.dk...
> >
> >>
> >> Ja -dejlig skik, husneger. Hvor kan vi se helt præcist nyde synet af
din
> >> flotte lysavis?
> >>
> >> Malene P
> >>
> >
> >
> > ...nu lægger hun an på mig igen!
>
> Forhåbentligt med en riffel.

Næh

Malene P




Futte (05-05-2005)
Kommentar
Fra : Futte


Dato : 05-05-05 06:30


"Malene P" <malenekors[NOSPAM]@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:42793671$0$89833$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>
> "Futte" <sigurdsigurdsson@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:42792c23$0$742$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>>
>> "Timsah" <Timsah@coming2getU.now> skrev i en meddelelse
>> news:qS9ee.396$NA2.159@news.get2net.dk...
>> >
>> >>
>> >> Ja -dejlig skik, husneger. Hvor kan vi se helt præcist nyde synet af
> din
>> >> flotte lysavis?
>> >>
>> >> Malene P
>> >>
>> >
>> >
>> > ...nu lægger hun an på mig igen!
>>
>> Forhåbentligt med en riffel.
>
> Næh
>
> Malene P


Øv

Futte.



Malene P (04-05-2005)
Kommentar
Fra : Malene P


Dato : 04-05-05 21:54


"Futte" <sigurdsigurdsson@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:42792c23$0$742$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>
> "Timsah" <Timsah@coming2getU.now> skrev i en meddelelse
> news:qS9ee.396$NA2.159@news.get2net.dk...
> >
> >>
> >> Ja -dejlig skik, husneger. Hvor kan vi se helt præcist nyde synet af
din
> >> flotte lysavis?
> >>
> >> Malene P
> >>
> >
> >
> > ...nu lægger hun an på mig igen!
>
> Forhåbentligt med en riffel.

Næh -bare nysgerrig. Mon nogen andre her i gruppen har set Timsahs flotte og
tillidsvækkende lysavis?

Malene P





Ruth Nielsen (04-05-2005)
Kommentar
Fra : Ruth Nielsen


Dato : 04-05-05 22:48


"Malene P" <malenekors[NOSPAM]@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
> "Futte" < skrev i en meddelelse
> >
> > "Timsah" skrev i en meddelelse

> > >> Ja -dejlig skik, husneger. Hvor kan vi se helt præcist nyde synet
af
> din
> > >> flotte lysavis?
> > > ...nu lægger hun an på mig igen!

> >
> > Forhåbentligt med en riffel.
>
> Næh -bare nysgerrig. Mon nogen andre her i gruppen har set Timsahs
flotte og
> tillidsvækkende lysavis?


Forhåbentlig svækker den ikke tilliden.

r.


Tim (05-05-2005)
Kommentar
Fra : Tim


Dato : 05-05-05 00:38

"Ruth Nielsen" <cfs29093a@post.cybercity.dk> wrote in message
news:427941e5$0$78279$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
>
> "Malene P" <malenekors[NOSPAM]@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>>
>> "Futte" < skrev i en meddelelse
>> >
>> > "Timsah" skrev i en meddelelse
>
>> > >> Ja -dejlig skik, husneger. Hvor kan vi se helt præcist nyde synet
> af
>> din
>> > >> flotte lysavis?
>> > > ...nu lægger hun an på mig igen!
>
>> >
>> > Forhåbentligt med en riffel.
>>
>> Næh -bare nysgerrig. Mon nogen andre her i gruppen har set Timsahs
> flotte og
>> tillidsvækkende lysavis?
>
>
> Forhåbentlig svækker den ikke tilliden.
>

Næppe.

Tim



Malene P (04-05-2005)
Kommentar
Fra : Malene P


Dato : 04-05-05 21:54


"Futte" <sigurdsigurdsson@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:42792c23$0$742$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>
> "Timsah" <Timsah@coming2getU.now> skrev i en meddelelse
> news:qS9ee.396$NA2.159@news.get2net.dk...
> >
> >>
> >> Ja -dejlig skik, husneger. Hvor kan vi se helt præcist nyde synet af
din
> >> flotte lysavis?
> >>
> >> Malene P
> >>
> >
> >
> > ...nu lægger hun an på mig igen!
>
> Forhåbentligt med en riffel.

Næh -bare nysgerrig. Mon nogen andre her i gruppen har set Timsahs flotte og
tillidsvækkende lysavis?

Malene P





#2066 (05-05-2005)
Kommentar
Fra : #2066


Dato : 05-05-05 01:17


"Futte" <sigurdsigurdsson@hotmail.com> wrote in message
news:42792c23$0$742$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>
> "Timsah" <Timsah@coming2getU.now> skrev i en meddelelse
> news:qS9ee.396$NA2.159@news.get2net.dk...
>>
>>>
>>> Ja -dejlig skik, husneger. Hvor kan vi se helt præcist nyde synet af din
>>> flotte lysavis?
>>>
>>> Malene P
>>>
>>
>>
>> ...nu lægger hun an på mig igen!
>
> Forhåbentligt med en riffel.
>
> Futte.

Jamen, er du saa ikke glad for at saa mange mennesker satte livet til for
60+ aar siden for at kaempe for din ret til at myrde mennesker du ikke
bryder dig om pga deres race, religion eller politiske overbevisning?




Futte (05-05-2005)
Kommentar
Fra : Futte


Dato : 05-05-05 06:36


"#2066" <neslein@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:89d4f$4279641f$45c2b067$28497@nf5.news-service.com...
>
> "Futte" <sigurdsigurdsson@hotmail.com> wrote in message
> news:42792c23$0$742$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>>
>> "Timsah" <Timsah@coming2getU.now> skrev i en meddelelse
>> news:qS9ee.396$NA2.159@news.get2net.dk...
>>>
>>>>
>>>> Ja -dejlig skik, husneger. Hvor kan vi se helt præcist nyde synet af
>>>> din
>>>> flotte lysavis?
>>>>
>>>> Malene P
>>>>
>>>
>>>
>>> ...nu lægger hun an på mig igen!
>>
>> Forhåbentligt med en riffel.
>>
>> Futte.
>
> Jamen, er du saa ikke glad for at saa mange mennesker satte livet til for
> 60+ aar siden for at kaempe for din ret til at myrde mennesker du ikke
> bryder dig om pga deres race, religion eller politiske overbevisning?


Slå lige din humoristiske sans til, hvis du da har sådan èn.

Futte.



Jim (05-05-2005)
Kommentar
Fra : Jim


Dato : 05-05-05 10:42

"#2066" <neslein@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:89d4f$4279641f$45c2b067$28497@nf5.news-service.com...
>
> "Futte" <sigurdsigurdsson@hotmail.com> wrote in message
> news:42792c23$0$742$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>>
>> "Timsah" <Timsah@coming2getU.now> skrev i en meddelelse
>> news:qS9ee.396$NA2.159@news.get2net.dk...
>>>
>>>>
>>>> Ja -dejlig skik, husneger. Hvor kan vi se helt præcist nyde synet
>>>> af din
>>>> flotte lysavis?
>>>>
>>>> Malene P
>>>>
>>>
>>>
>>> ...nu lægger hun an på mig igen!
>>
>> Forhåbentligt med en riffel.
>>
>> Futte.
>
> Jamen, er du saa ikke glad for at saa mange mennesker satte livet til
> for 60+ aar siden for at kaempe for din ret til at myrde mennesker du
> ikke bryder dig om pga deres race, religion eller politiske
> overbevisning?

Jeg kan godt acceptere, at folk er anderledes.
Men behøver jeg at acceptere måden, de er anderledes på?
Nej.



Malene P (04-05-2005)
Kommentar
Fra : Malene P


Dato : 04-05-05 21:50


"Timsah" <Timsah@coming2getU.now> skrev i en meddelelse
news:qS9ee.396$NA2.159@news.get2net.dk...
>
> >
> > Ja -dejlig skik, husneger. Hvor kan vi se helt præcist nyde synet af din
> > flotte lysavis?
> >
> > Malene P
> >
>
>
> ...nu lægger hun an på mig igen!


Jajaja -men hvor skal vi gå hen for at se din flotte lysavis? Hvor har du
dit flotte kontor?

Malene P



Kim Larsen (04-05-2005)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 04-05-05 23:38

"Timsah" <Timsah@coming2getU.now> skrev i en meddelelse
news:qS9ee.396$NA2.159@news.get2net.dk...
>
>>
>> Ja -dejlig skik, husneger. Hvor kan vi se helt præcist nyde synet af din
>> flotte lysavis?
>>
>> Malene P
>>
> ...nu lægger hun an på mig igen!

Ja pas på Det kan være hun er lettere utilregnelig - og hvem véd -
måske ender det i voldtægt )

--
Kim Larsen

Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kl2607x@yahoo.dk (fjern x´et)



Tim (05-05-2005)
Kommentar
Fra : Tim


Dato : 05-05-05 00:39

"Timsah" <Timsah@coming2getU.now> wrote in message
news:qS9ee.396$NA2.159@news.get2net.dk...
>
>>
>> Ja -dejlig skik, husneger. Hvor kan vi se helt præcist nyde synet af din
>> flotte lysavis?
>>
>> Malene P
>>
> ...nu lægger hun an på mig igen!

Hvor, rent fysisk?

Tim



Kim Larsen (04-05-2005)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 04-05-05 23:36

"Timsah" <Timsah@coming2getU.now> skrev i en meddelelse
news:SV8ee.379$Uw.373@news.get2net.dk...
> Jamen hallo, jeg har skam osse lys i mine vinduer i dag (og mange andre
> dage).
> Købte nede hos Brinck Electronic på Nørrebronx for et års tid siden en
> lysavis, som man kan programmere.
>
> I dag fx. skriver den "Hizb ul-Tahrir!!!" og står nu i min karm på
> kontoret og blinker.
> Jeg synes, det er en dejlig skik, som jeg gerne vil holde i hævd, da jeg
> er en god integreret husneger.

))))))))))))

--
Kim Larsen

Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kl2607x@yahoo.dk (fjern x´et)



John Doe (05-05-2005)
Kommentar
Fra : John Doe


Dato : 05-05-05 00:38


"Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
news:2e35b$42794e6c$3e3d8cd9$6016@news.arrownet.dk...

> ))))))))))))

Nå, der var en af vennerne.....

Hilsen Sten



Kim Larsen (05-05-2005)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 05-05-05 00:54

"John Doe" <xlk@yoahoo.com> skrev i en meddelelse
news:42795cf0$0$642$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>
> "Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> news:2e35b$42794e6c$3e3d8cd9$6016@news.arrownet.dk...
>
>> ))))))))))))
>
> Nå, der var en af vennerne.....

I hvert fald én som har større humor end fremmedhaderne.

--
Kim Larsen

Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kl2607x@yahoo.dk (fjern x´et)



#2066 (05-05-2005)
Kommentar
Fra : #2066


Dato : 05-05-05 01:19


"Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> wrote in message
news:14456$42796099$3e3d8cd9$17966@news.arrownet.dk...
> "John Doe" <xlk@yoahoo.com> skrev i en meddelelse
> news:42795cf0$0$642$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>>
>> "Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
>> news:2e35b$42794e6c$3e3d8cd9$6016@news.arrownet.dk...
>>
>>> ))))))))))))
>>
>> Nå, der var en af vennerne.....
>
> I hvert fald én som har større humor end fremmedhaderne.

Ja, Timsah forstaar at holde galden flydende blandt halvhjernerne. Det er
sublim komik.

Go, Timsah, go!




Kim Larsen (05-05-2005)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 05-05-05 01:19

"#2066" <neslein@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:7f47$427964bf$45c2b067$28788@nf5.news-service.com...
>
> "Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> wrote in message
> news:14456$42796099$3e3d8cd9$17966@news.arrownet.dk...
>> "John Doe" <xlk@yoahoo.com> skrev i en meddelelse
>> news:42795cf0$0$642$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>>>
>>> "Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
>>> news:2e35b$42794e6c$3e3d8cd9$6016@news.arrownet.dk...
>>>
>>>> ))))))))))))
>>>
>>> Nå, der var en af vennerne.....
>>
>> I hvert fald én som har større humor end fremmedhaderne.
>
> Ja, Timsah forstaar at holde galden flydende blandt halvhjernerne. Det er
> sublim komik.
>
> Go, Timsah, go!

Enig ! )

--
Kim Larsen

Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kl2607x@yahoo.dk (fjern x´et)



T. Liljeberg (05-05-2005)
Kommentar
Fra : T. Liljeberg


Dato : 05-05-05 06:01

On Wed, 4 May 2005 20:19:21 -0400, "#2066" <neslein@hotmail.com>
wrote:

>"Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> wrote in message
>news:14456$42796099$3e3d8cd9$17966@news.arrownet.dk...
>> "John Doe" <xlk@yoahoo.com> skrev i en meddelelse
>> news:42795cf0$0$642$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>>>
>>> "Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
>>> news:2e35b$42794e6c$3e3d8cd9$6016@news.arrownet.dk...
>>>
>>>> ))))))))))))
>>>
>>> Nå, der var en af vennerne.....
>>
>> I hvert fald én som har større humor end fremmedhaderne.
>
>Ja, Timsah forstaar at holde galden flydende blandt halvhjernerne. Det er
>sublim komik.
>
>Go, Timsah, go!

Provokationer er gode, men det bliver lidt kedeligt i længden, når det
er det eneste, han har at byde på. Substans er der ihvertfald ikke
meget af.

--
Government at its best is a necessary evil,
and at its worst, an intolerable one.
- Thomas Paine

Croc® (05-05-2005)
Kommentar
Fra : Croc®


Dato : 05-05-05 09:43

On Wed, 04 May 2005 22:00:47 -0700, T. Liljeberg <tl_dp@adelphia.net>
wrote:

>>Ja, Timsah forstaar at holde galden flydende blandt halvhjernerne. Det er
>>sublim komik.
>>
>>Go, Timsah, go!
>
>Provokationer er gode, men det bliver lidt kedeligt i længden, når det
>er det eneste, han har at byde på. Substans er der ihvertfald ikke
>meget af.

Det kan diskuteres. Ved gennemlæsning af samtlige indlæg i denne tråd,
er det da afgjort hans provokationer, der er de mest interessante.
Samtlige fremmedhadere han tiltrækker som fluer på snor, udstiller som
sædvanligt deres dumhed, og jeg kan ikke se skyggen af substans i et
eneste af deres indlæg.

Regards Croc®

John Doe (05-05-2005)
Kommentar
Fra : John Doe


Dato : 05-05-05 09:59


"Croc®" <sbm@pc.dk> skrev i en meddelelse
news:avmj715isflgprbair82a40r4uhudu26p1@4ax.com...

> Det kan diskuteres. Ved gennemlæsning af samtlige indlæg i denne tråd,
> er det da afgjort hans provokationer, der er de mest interessante.
> Samtlige fremmedhadere han tiltrækker som fluer på snor, udstiller som
> sædvanligt deres dumhed, og jeg kan ikke se skyggen af substans i et
> eneste af deres indlæg.

Kan vi heraf udlede, at du ikke havde lys i vinduerne i går aftes?

Hilsen Sten



Malene P (05-05-2005)
Kommentar
Fra : Malene P


Dato : 05-05-05 10:11


"John Doe" <xlk@yoahoo.com> skrev i en meddelelse
news:4279e040$0$701$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>
> "Croc®" <sbm@pc.dk> skrev i en meddelelse
> news:avmj715isflgprbair82a40r4uhudu26p1@4ax.com...
>
> > Det kan diskuteres. Ved gennemlæsning af samtlige indlæg i denne tråd,
> > er det da afgjort hans provokationer, der er de mest interessante.
> > Samtlige fremmedhadere han tiltrækker som fluer på snor, udstiller som
> > sædvanligt deres dumhed, og jeg kan ikke se skyggen af substans i et
> > eneste af deres indlæg.
>
> Kan vi heraf udlede, at du ikke havde lys i vinduerne i går aftes?

Croc-skråt-op-R havde nok den samme lysavis som den lille usle mide, Timsah.
Nogen, der ved, hvor denne påståede lysavis sender sit hadske og
provokerende signal ud mod de, der led tab i kampen mod de metoder, som
miden, Kim og Croc øjensynligt går ind for?

Malene P



Kim Larsen (05-05-2005)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 05-05-05 10:57

"Malene P" <malenekors[NOSPAM]@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:4279e343$0$89828$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>
> "John Doe" <xlk@yoahoo.com> skrev i en meddelelse
> news:4279e040$0$701$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>>
>> "Croc®" <sbm@pc.dk> skrev i en meddelelse
>> news:avmj715isflgprbair82a40r4uhudu26p1@4ax.com...
>>
>> > Det kan diskuteres. Ved gennemlæsning af samtlige indlæg i denne tråd,
>> > er det da afgjort hans provokationer, der er de mest interessante.
>> > Samtlige fremmedhadere han tiltrækker som fluer på snor, udstiller som
>> > sædvanligt deres dumhed, og jeg kan ikke se skyggen af substans i et
>> > eneste af deres indlæg.
>>
>> Kan vi heraf udlede, at du ikke havde lys i vinduerne i går aftes?
>
> Croc-skråt-op-R havde nok den samme lysavis som den lille usle mide,
> Timsah.
> Nogen, der ved, hvor denne påståede lysavis sender sit hadske og
> provokerende signal ud mod de, der led tab i kampen mod de metoder, som
> miden, Kim og Croc øjensynligt går ind for?

Hold kæft hvor er du dog en lille latterlig perfid DF-nar.

--
Kim Larsen

Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kl2607x@yahoo.dk (fjern x´et)



Malene P (05-05-2005)
Kommentar
Fra : Malene P


Dato : 05-05-05 11:12


"Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
news:8aa59$4279edd0$3e3d8cd9$9844@news.arrownet.dk...

> >> Kan vi heraf udlede, at du ikke havde lys i vinduerne i går aftes?
> >
> > Croc-skråt-op-R havde nok den samme lysavis som den lille usle mide,
> > Timsah.
> > Nogen, der ved, hvor denne påståede lysavis sender sit hadske og
> > provokerende signal ud mod de, der led tab i kampen mod de metoder, som
> > miden, Kim og Croc øjensynligt går ind for?
>
> Hold kæft hvor er du dog en lille

Jeg er 1.72 -ikke nogen helt lille blondine

> latterlig

Ja, din humor er jo ganske enestående.... Tænk at bakke op omkring de, der
tager pis på ældre folks følelser..FØJ!

> perfid

Ja, alle der ikke er enige med dig, er jo perfide

>DF

Jeg har én gang stemt på DF.

-nar.

Ja, personangreb er jo din stærke side, når man siger noget, der ike passer
dig.

Malene P



Kim Larsen (05-05-2005)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 05-05-05 11:30

"Malene P" <malenekors[NOSPAM]@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:4279f16f$0$89824$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>
> "Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> news:8aa59$4279edd0$3e3d8cd9$9844@news.arrownet.dk...
>
>> >> Kan vi heraf udlede, at du ikke havde lys i vinduerne i går aftes?
>> >
>> > Croc-skråt-op-R havde nok den samme lysavis som den lille usle mide,
>> > Timsah.
>> > Nogen, der ved, hvor denne påståede lysavis sender sit hadske og
>> > provokerende signal ud mod de, der led tab i kampen mod de metoder, som
>> > miden, Kim og Croc øjensynligt går ind for?
>>
>> Hold kæft hvor er du dog en lille
>
> Jeg er 1.72 -ikke nogen helt lille blondine

Blondine - he he - javel

>> latterlig
>
> Ja, din humor er jo ganske enestående.... Tænk at bakke op omkring de, der
> tager pis på ældre folks følelser..FØJ!

Jeg tror nu mere han tager pis på *dine* fremmedhadsfølelser og det har jeg
nu svært ved at have ondt af.

>> perfid
>
> Ja, alle der ikke er enige med dig, er jo perfide

Nej *du* overgår de fleste.

>>DF
>
> Jeg har én gang stemt på DF.

Blev det derefter ikke en vane ?

> -nar.
>
> Ja, personangreb er jo din stærke side, når man siger noget, der ike
> passer
> dig.

Hvem startede personangrebet ? Fej foran din egen dør først.

--
Kim Larsen

Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kl2607x@yahoo.dk (fjern x´et)



Malene P (05-05-2005)
Kommentar
Fra : Malene P


Dato : 05-05-05 11:40


"Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
news:35c4f$4279f5a2$3e3d8cd9$13563@news.arrownet.dk...

> >> Hold kæft hvor er du dog en lille
> >
> > Jeg er 1.72 -ikke nogen helt lille blondine
>
> Blondine - he he - javel

Har jo før erkendt at jeg er lyshåret -fornemmer at du hermed ensinoer at jæ
åsse er dåm?


> >> latterlig
> >
> > Ja, din humor er jo ganske enestående.... Tænk at bakke op omkring de,
der
> > tager pis på ældre folks følelser..FØJ!
>
> Jeg tror nu mere han tager pis på *dine* fremmedhadsfølelser og det har
jeg
> nu svært ved at have ondt af.

Mon ikke Timsah-miden begyndte at provokere med sin påståede lysavis, FØR
jeg overhovedet begyndte at blande mig? S

> > Jeg har én gang stemt på DF.
>
> Blev det derefter ikke en vane ?

Næh -jeg har ikke haft mulighed for det siden sidste valg. Og jeg er da slet
ikke sikker på, at de får mit kryds næste gang.

Malene P



Arne H.Wilstrup (05-05-2005)
Kommentar
Fra : Arne H.Wilstrup


Dato : 05-05-05 14:03


"Malene P" <malenekors[NOSPAM]@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:4279f81a$0$89873$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>
> "Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> news:35c4f$4279f5a2$3e3d8cd9$13563@news.arrownet.dk...
>
>> >> Hold kæft hvor er du dog en lille
>> >
>> > Jeg er 1.72 -ikke nogen helt lille blondine
>>
>> Blondine - he he - javel
>
> Har jo før erkendt at jeg er lyshåret -fornemmer at du hermed ensinoer at
> jæ
> åsse er dåm?

Jeg tror ikke at det er nødvendigt at insinuere her!

>> > Jeg har én gang stemt på DF.
en gang for mange.
>>
>> Blev det derefter ikke en vane ?
>
> Næh -jeg har ikke haft mulighed for det siden sidste valg. Og jeg er da
> slet
> ikke sikker på, at de får mit kryds næste gang.

Nazi-Jonni stiller da ikke op?

--
ahw




John Doe (05-05-2005)
Kommentar
Fra : John Doe


Dato : 05-05-05 15:02


"Arne H.Wilstrup" <dufaardenikke@atse.invalid> skrev i en meddelelse
news:427a19a2$0$167$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Nazi-Jonni stiller da ikke op?

Måske Malene har tænkt sig at stemme på en af dem der sympatiserer med
lystmorderne i de tidligere bonde-og arbejderrepublikker ovre østpå?

Hilsen Sten



Timsah (05-05-2005)
Kommentar
Fra : Timsah


Dato : 05-05-05 15:51


"John Doe" <xlk@yoahoo.com> wrote in message
news:427a2745$0$680$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>
> "Arne H.Wilstrup" <dufaardenikke@atse.invalid> skrev i en meddelelse
> news:427a19a2$0$167$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
>> Nazi-Jonni stiller da ikke op?
>
> Måske Malene har tænkt sig at stemme på en af dem der sympatiserer med
> lystmorderne i de tidligere bonde-og arbejderrepublikker ovre østpå?
>
> Hilsen Sten

Ja, det er påfaldende, hvor mange VS´ere, der går igen som DF-medlemmer.



Jim (05-05-2005)
Kommentar
Fra : Jim


Dato : 05-05-05 16:12

"Timsah" <Timsah@coming2getU.now> skrev i en meddelelse
news:5pqee.230$wa3.75@news.get2net.dk...
>
> "John Doe" <xlk@yoahoo.com> wrote in message
> news:427a2745$0$680$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>>
>> "Arne H.Wilstrup" <dufaardenikke@atse.invalid> skrev i en meddelelse
>> news:427a19a2$0$167$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>>
>>> Nazi-Jonni stiller da ikke op?
>>
>> Måske Malene har tænkt sig at stemme på en af dem der sympatiserer
>> med lystmorderne i de tidligere bonde-og arbejderrepublikker ovre
>> østpå?
>>
>> Hilsen Sten
>
> Ja, det er påfaldende, hvor mange VS´ere, der går igen som
> DF-medlemmer.

Det er faktisk få, men ifølge dig må AHW da være et oplagt bud på en
DF-vælger så.



Arne H.Wilstrup (05-05-2005)
Kommentar
Fra : Arne H.Wilstrup


Dato : 05-05-05 19:02


"John Doe" <xlk@yoahoo.com> skrev i en meddelelse
news:427a2745$0$680$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>
> Måske Malene har tænkt sig at stemme på en af dem der sympatiserer med
> lystmorderne i de tidligere bonde-og arbejderrepublikker ovre østpå?

Hvilke lystmordere? Jeg kender ikke noget til nogen lystmordere i øst -men
du mener måske snarere de eksisterende af slagsen i Guds eget land? eller i
"det land som Gud har givet os"?

--
ahw



John Doe (05-05-2005)
Kommentar
Fra : John Doe


Dato : 05-05-05 23:19


"Arne H.Wilstrup" <dufaardenikke@atse.invalid> skrev i en meddelelse
news:427a5fac$0$170$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Hvilke lystmordere? Jeg kender ikke noget til nogen lystmordere i øst -men
> du mener måske snarere de eksisterende af slagsen i Guds eget land? eller
> i "det land som Gud har givet os"?

Tjekaen, blot for at tage et eksempel.

Hilsen Sten



Arne H.Wilstrup (06-05-2005)
Kommentar
Fra : Arne H.Wilstrup


Dato : 06-05-05 02:29


"John Doe" <xlk@yoahoo.com> skrev i en meddelelse
news:427a9bc0$0$662$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>
> "Arne H.Wilstrup" <dufaardenikke@atse.invalid> skrev i en meddelelse
> news:427a5fac$0$170$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
>> Hvilke lystmordere? Jeg kender ikke noget til nogen lystmordere i
>> øst -men du mener måske snarere de eksisterende af slagsen i Guds eget
>> land? eller i "det land som Gud har givet os"?
>
> Tjekaen, blot for at tage et eksempel.

Nåeh, CIA og FBI er de rene engle?
--
ahw



John Doe (06-05-2005)
Kommentar
Fra : John Doe


Dato : 06-05-05 10:16


"Arne H.Wilstrup" <dufaardenikke@atse.invalid> skrev i en meddelelse
news:427ac867$0$169$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Nåeh, CIA og FBI er de rene engle?

I forhold til Tjekaen er alle de rene engle.

"Den 16.marts 1919 blev Pulitov-fabrikken trods væbnet modstand stormet af
Tjeka-styrker. Omtrent ni hundrede arbejdere blev anholdt. I de
efterfølgende dage blev næsten to hundrede strejkende henrettet uden dom i
Schlüsselburg-fæstningen,cirka halvtreds kilometer uden for Petrograd. De
strejkende,som alle var blevet afskediget, blev i overensstemmelse med et
nyt ritual først genansat, efter at de havde underskrevet en erklæring,
hvori de indrømmede, at de var blevet ført bag lyset og "lokket til at begå
forbrydelser" af visse kontrarevolutionøre førere. Arbejderne var fremover
under strengt opsyn. I foråret 1919 infiltrerede Tjekaens hemmelige
departement en række arbejdercentre med et helt netværk af politispioner,
der med jævne mellemrum skulle give tilbagemeldinger om "stemningen" i den
og den fabrik. Arbejdende klasser er farlige klasser......"

Dette er blot et af utallige eksempler fra den bog, som du helst ser blive
brændt...

Hilsen Sten



Arne H.Wilstrup (06-05-2005)
Kommentar
Fra : Arne H.Wilstrup


Dato : 06-05-05 20:10


"John Doe" <xlk@yoahoo.com> skrev i en meddelelse
news:427b35f3$0$643$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> n>> Nåeh, CIA og FBI er de rene engle?
>
> I forhold til Tjekaen er alle de rene engle.
Siger du.
>
> "Den 16.marts 1919 blev Pulitov-fabrikken trods væbnet modstand stormet af
> Tjeka-styrker. Omtrent ni hundrede arbejdere blev anholdt. I de
> efterfølgende dage blev næsten to hundrede strejkende henrettet uden dom i
> Schlüsselburg-fæstningen,cirka halvtreds kilometer uden for Petrograd. De
> strejkende,som alle var blevet afskediget, blev i overensstemmelse med et
> nyt ritual først genansat, efter at de havde underskrevet en erklæring,
> hvori de indrømmede, at de var blevet ført bag lyset og "lokket til at
> begå forbrydelser" af visse kontrarevolutionøre førere. Arbejderne var
> fremover under strengt opsyn. I foråret 1919 infiltrerede Tjekaens
> hemmelige departement en række arbejdercentre med et helt netværk af
> politispioner, der med jævne mellemrum skulle give tilbagemeldinger om
> "stemningen" i den og den fabrik. Arbejdende klasser er farlige
> klasser......"
>
> Dette er blot et af utallige eksempler fra den bog, som du helst ser blive
> brændt...

jeg ser den gerne blive brændt på grund af det makværk den er, men jeg vil
hellere overlade ordet til en anden person, der har anmeldt bogen og som til
slut blandt andet skriver:

Sortbogens hovedskavank er den helt ureflekterede applicering af samme term
og begreb – "kommunismen" - på vidt forskellige lande og bevægelser, som kun
har etiketten fælles

Helt galt bliver det imidlertid, når man bruger denne ideologiske
konstruktion som forklaringen på helt forskellige regimer og
udviklingsforløb, idet man samtidig abstraherer fra såvel konkrete
historiske omstændigheder og processer, som internationale relationer samt i
øvrigt indsnævrer objektet til alene voldsudøvelse.

Og endelig:

Men Sortbogens mål er tydeligvis ikke at søge frem mod en historisk eller
samfundsvidenskabelig forklaring. Sigtet er total fordømmelse samt
aktivering af i forvejen udbredte antipatier. Derfor den ekstremt snævre
indkredsning af emnet, det ultrasnævre fokus og "forklaringen" ud fra en
universel ondskab i verden. Dette er ikke samfundsvidenskab eller
historieskrivning, men dæmonologi.


http://www.ps.au.dk/cs/Publikationer/AnmeldelsePoliticaforkortet.pdf

Du skulle forsøge at forholde dig kritisk til dine kilder - blot en gang
imellem.

--
ahw




Alucard (05-05-2005)
Kommentar
Fra : Alucard


Dato : 05-05-05 15:52

On Thu, 5 May 2005 12:40:02 +0200, "Malene P"
<malenekors[NOSPAM]@hotmail.com> wrote:

>Mon ikke Timsah-miden begyndte at provokere med sin påståede lysavis, FØR
>jeg overhovedet begyndte at blande mig? S

Og jeg som gik og troede at han var sendt videre i organdonor-
systemet (Så kunne han da bruges til noget fornuftigt)

Jim (05-05-2005)
Kommentar
Fra : Jim


Dato : 05-05-05 16:13

"Alucard" <alucard44@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:tjck71dvj6vgf7rff54l655v66bc946sij@4ax.com...
> On Thu, 5 May 2005 12:40:02 +0200, "Malene P"
> <malenekors[NOSPAM]@hotmail.com> wrote:
>
>>Mon ikke Timsah-miden begyndte at provokere med sin påståede lysavis,
>>FØR
>>jeg overhovedet begyndte at blande mig? S
>
> Og jeg som gik og troede at han var sendt videre i organdonor-
> systemet (Så kunne han da bruges til noget fornuftigt)

Ja, mange landmænd kunne bruge et par organer eller to til sine
smågrise.

J.



JH (05-05-2005)
Kommentar
Fra : JH


Dato : 05-05-05 16:23

"Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> wrote in news:427a3818$0$238
$edfadb0f@dread12.news.tele.dk:

> "Alucard" <alucard44@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:tjck71dvj6vgf7rff54l655v66bc946sij@4ax.com...
>> On Thu, 5 May 2005 12:40:02 +0200, "Malene P"
>> <malenekors[NOSPAM]@hotmail.com> wrote:
>>
>>>Mon ikke Timsah-miden begyndte at provokere med sin påståede lysavis,
>>>FØR
>>>jeg overhovedet begyndte at blande mig? S
>>
>> Og jeg som gik og troede at han var sendt videre i organdonor-
>> systemet (Så kunne han da bruges til noget fornuftigt)
>
> Ja, mange landmænd kunne bruge et par organer eller to til sine
> smågrise.

Jeg synes ikke i omtaler Timsah særligt pænt.
Hvad får i ud af at svine et andet menneske til på den måde?

Jim (05-05-2005)
Kommentar
Fra : Jim


Dato : 05-05-05 16:37

"JH" <nobody@home.no> skrev i en meddelelse
news:427a3a5f$0$89812$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> "Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> wrote in news:427a3818$0$238
> $edfadb0f@dread12.news.tele.dk:
>
>> "Alucard" <alucard44@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>> news:tjck71dvj6vgf7rff54l655v66bc946sij@4ax.com...
>>> On Thu, 5 May 2005 12:40:02 +0200, "Malene P"
>>> <malenekors[NOSPAM]@hotmail.com> wrote:
>>>
>>>>Mon ikke Timsah-miden begyndte at provokere med sin påståede
>>>>lysavis,
>>>>FØR
>>>>jeg overhovedet begyndte at blande mig? S
>>>
>>> Og jeg som gik og troede at han var sendt videre i organdonor-
>>> systemet (Så kunne han da bruges til noget fornuftigt)
>>
>> Ja, mange landmænd kunne bruge et par organer eller to til sine
>> smågrise.
>
> Jeg synes ikke i omtaler Timsah særligt pænt.
> Hvad får i ud af at svine et andet menneske til på den måde?

Ja, når nu vi taler om smågrise... svine... dig it?



Tim (05-05-2005)
Kommentar
Fra : Tim


Dato : 05-05-05 16:57

"JH" <nobody@home.no> wrote in message
news:427a3a5f$0$89812$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> "Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> wrote in news:427a3818$0$238
> $edfadb0f@dread12.news.tele.dk:
>
>> "Alucard" <alucard44@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>> news:tjck71dvj6vgf7rff54l655v66bc946sij@4ax.com...
>>> On Thu, 5 May 2005 12:40:02 +0200, "Malene P"
>>> <malenekors[NOSPAM]@hotmail.com> wrote:
>>>
>>>>Mon ikke Timsah-miden begyndte at provokere med sin påståede lysavis,
>>>>FØR
>>>>jeg overhovedet begyndte at blande mig? S
>>>
>>> Og jeg som gik og troede at han var sendt videre i organdonor-
>>> systemet (Så kunne han da bruges til noget fornuftigt)
>>
>> Ja, mange landmænd kunne bruge et par organer eller to til sine
>> smågrise.
>
> Jeg synes ikke i omtaler Timsah særligt pænt.
> Hvad får i ud af at svine et andet menneske til på den måde?

Underholdning?

Tim



Alucard (05-05-2005)
Kommentar
Fra : Alucard


Dato : 05-05-05 17:00

On 05 May 2005 15:23:11 GMT, JH <nobody@home.no> wrote:

>>> Og jeg som gik og troede at han var sendt videre i organdonor-
>>> systemet (Så kunne han da bruges til noget fornuftigt)
>>
>> Ja, mange landmænd kunne bruge et par organer eller to til sine
>> smågrise.
>
>Jeg synes ikke i omtaler Timsah særligt pænt.
>Hvad får i ud af at svine et andet menneske til på den måde?

Svine til ??? Jeg roste ham da Han kan jo bruges til noget
fornuftigt )

Futte (05-05-2005)
Kommentar
Fra : Futte


Dato : 05-05-05 17:28


"Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> skrev i en meddelelse
news:427a3818$0$238$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> "Alucard" <alucard44@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:tjck71dvj6vgf7rff54l655v66bc946sij@4ax.com...
>> On Thu, 5 May 2005 12:40:02 +0200, "Malene P"
>> <malenekors[NOSPAM]@hotmail.com> wrote:
>>
>>>Mon ikke Timsah-miden begyndte at provokere med sin påståede lysavis, FØR
>>>jeg overhovedet begyndte at blande mig? S
>>
>> Og jeg som gik og troede at han var sendt videre i organdonor-
>> systemet (Så kunne han da bruges til noget fornuftigt)
>
> Ja, mange landmænd kunne bruge et par organer eller to til sine smågrise.


Det ville sgu da være synd for grisene!

Futte.



NoTrabajo (06-05-2005)
Kommentar
Fra : NoTrabajo


Dato : 06-05-05 07:04


"Malene P" <malenekors[NOSPAM]@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:4279f16f$0$89824$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

> Jeg har én gang stemt på DF.

Det håber jeg at du fortsætter med.
--
NoTrabajo


Arne H.Wilstrup (06-05-2005)
Kommentar
Fra : Arne H.Wilstrup


Dato : 06-05-05 08:34


"NoTrabajo" <trabajono@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:427b0964$0$79466$14726298@news.sunsite.dk...
>
> "Malene P" <malenekors[NOSPAM]@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:4279f16f$0$89824$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>
>> Jeg har én gang stemt på DF.
>
> Det håber jeg at du fortsætter med.

ja, det er fint,hvis alle tåbenakkerne stemmer på DF -herunder de bevidst
arbejdssky elementer, der nasser på vort samfund - det er lige vand på DFs
mølle, ikke sandt?
Gad vide om DF støtter folk som dig, der bevidst undgår at arbejde og i
stedet nasser på samfundet?

--
ahw



John Doe (05-05-2005)
Kommentar
Fra : John Doe


Dato : 05-05-05 11:16


"Malene P" <malenekors[NOSPAM]@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:4279e343$0$89828$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

> Croc-skråt-op-R havde nok den samme lysavis som den lille usle mide,
> Timsah.
> Nogen, der ved, hvor denne påståede lysavis sender sit hadske og
> provokerende signal ud mod de, der led tab i kampen mod de metoder, som
> miden, Kim og Croc øjensynligt går ind for?

Jeg har hørt, at lysavisen vender ind mod lejligheden, således at han kan
sidde at lege med den lille mand, mens han læser det budskab han har
"programmeret" den til at udsende.

Hilsen Sten



Croc® (05-05-2005)
Kommentar
Fra : Croc®


Dato : 05-05-05 14:01

On Thu, 5 May 2005 11:11:06 +0200, "Malene P"
<malenekors[NOSPAM]@hotmail.com> wrote:

>> Kan vi heraf udlede, at du ikke havde lys i vinduerne i går aftes?
>
>Croc-skråt-op-R havde nok den samme lysavis som den lille usle mide, Timsah.
>Nogen, der ved, hvor denne påståede lysavis sender sit hadske og
>provokerende signal ud mod de, der led tab i kampen mod de metoder, som
>miden, Kim og Croc øjensynligt går ind for?

Tag nu din pille, det er ikke sundt at lide så kraftig af lavt
selvværd.

Regards Croc®

Tim (05-05-2005)
Kommentar
Fra : Tim


Dato : 05-05-05 16:57

"Croc®" <sbm@pc.dk> wrote in message
news:c66k711j7jt85npqosbvon7i9ekg620grd@4ax.com...
> On Thu, 5 May 2005 11:11:06 +0200, "Malene P"
> <malenekors[NOSPAM]@hotmail.com> wrote:
>
>>> Kan vi heraf udlede, at du ikke havde lys i vinduerne i går aftes?
>>
>>Croc-skråt-op-R havde nok den samme lysavis som den lille usle mide,
>>Timsah.
>>Nogen, der ved, hvor denne påståede lysavis sender sit hadske og
>>provokerende signal ud mod de, der led tab i kampen mod de metoder, som
>>miden, Kim og Croc øjensynligt går ind for?
>
> Tag nu din pille, det er ikke sundt at lide så kraftig af lavt selvværd.
>

Det må være sundere, end det du lider af. Det _kan_ ikke være godt.

Tim



Croc® (05-05-2005)
Kommentar
Fra : Croc®


Dato : 05-05-05 14:00

On Thu, 5 May 2005 10:58:37 +0200, "John Doe" <xlk@yoahoo.com> wrote:

>> Det kan diskuteres. Ved gennemlæsning af samtlige indlæg i denne tråd,
>> er det da afgjort hans provokationer, der er de mest interessante.
>> Samtlige fremmedhadere han tiltrækker som fluer på snor, udstiller som
>> sædvanligt deres dumhed, og jeg kan ikke se skyggen af substans i et
>> eneste af deres indlæg.
>
>Kan vi heraf udlede, at du ikke havde lys i vinduerne i går aftes?

Jeg har ikke en alder, der gør mig personligt involveret i WWII, og
har derfor ikke behov for at manifestere noget.

Regards Croc®

Tim (05-05-2005)
Kommentar
Fra : Tim


Dato : 05-05-05 16:59

"Croc®" <sbm@pc.dk> wrote in message
news:u26k71d78421kjbb1ukkcnnnuggteumm8h@4ax.com...
> On Thu, 5 May 2005 10:58:37 +0200, "John Doe" <xlk@yoahoo.com> wrote:
>
>>> Det kan diskuteres. Ved gennemlæsning af samtlige indlæg i denne tråd,
>>> er det da afgjort hans provokationer, der er de mest interessante.
>>> Samtlige fremmedhadere han tiltrækker som fluer på snor, udstiller som
>>> sædvanligt deres dumhed, og jeg kan ikke se skyggen af substans i et
>>> eneste af deres indlæg.
>>
>>Kan vi heraf udlede, at du ikke havde lys i vinduerne i går aftes?
>
> Jeg har ikke en alder, der gør mig personligt involveret i WWII,
>

Det er der vist ikke mange der er i tvivl om.

>
> og har derfor ikke behov for at manifestere noget.
>

Det har du faktisk, men du er for dum til at se det.

Tim



Malene P (06-05-2005)
Kommentar
Fra : Malene P


Dato : 06-05-05 01:33


"Croc®" <sbm@pc.dk> skrev i en meddelelse
news:u26k71d78421kjbb1ukkcnnnuggteumm8h@4ax.com...
> On Thu, 5 May 2005 10:58:37 +0200, "John Doe" <xlk@yoahoo.com> wrote:
>
> >> Det kan diskuteres. Ved gennemlæsning af samtlige indlæg i denne tråd,
> >> er det da afgjort hans provokationer, der er de mest interessante.
> >> Samtlige fremmedhadere han tiltrækker som fluer på snor, udstiller som
> >> sædvanligt deres dumhed, og jeg kan ikke se skyggen af substans i et
> >> eneste af deres indlæg.
> >
> >Kan vi heraf udlede, at du ikke havde lys i vinduerne i går aftes?
>
> Jeg har ikke en alder, der gør mig personligt involveret i WWII, og
> har derfor ikke behov for at manifestere noget.

Jo, det har du vist. Dels ved støtte, at der tages pis på de, der er gamle
nok til at huske besættelsen og måske har lidt personlige tab. Og dels ved
at overfalde os, der kritiserer den usle lille mide, der startede med at
tage pis på både de døde og de overlevende -og det danske samfund, hvortil
miden angiveligt skulle være kommet for 20 år siden.

Malene P




Croc® (06-05-2005)
Kommentar
Fra : Croc®


Dato : 06-05-05 13:57

On Fri, 6 May 2005 02:32:53 +0200, "Malene P"
<malenekors[NOSPAM]@hotmail.com> wrote:

>> Jeg har ikke en alder, der gør mig personligt involveret i WWII, og
>> har derfor ikke behov for at manifestere noget.
>
>Jo, det har du vist. Dels ved støtte, at der tages pis på de, der er gamle
>nok til at huske besættelsen og måske har lidt personlige tab. Og dels ved
>at overfalde os, der kritiserer den usle lille mide, der startede med at
>tage pis på både de døde og de overlevende -og det danske samfund, hvortil
>miden angiveligt skulle være kommet for 20 år siden.

Jeg har absolut intet tilovers for et fjols som dig der lider af et
ubændigt had til alle ikke danskere der krydser din vej. At du så af
en uvist grund krydrer dit fremmedhad med en nationalisme, overført
til en tidsperiode du absolut ikke har begreb om, har jeg kun
hånlatter tilovers for.

Vores kære statsminister undskyldte for ikke at modtage og hjælpe
jødiske flygninge for 60 år siden, nu kan den næste landsfader
undskylde om 60 år, for at fjolser som dig jager flygtninge i dag.

Han glemte dog at undskylde for, at det danske samfund var endnu værre
overfor sine egne landsmænd, nemlig de kommunister de beredvilligt
forfulgte og udleverede til nazisterne.

Regards Croc®

morten sorensen (06-05-2005)
Kommentar
Fra : morten sorensen


Dato : 06-05-05 14:59

Croc® wrote:

....

> Han glemte dog at undskylde for, at det danske samfund var endnu værre
> overfor sine egne landsmænd, nemlig de kommunister de beredvilligt
> forfulgte og udleverede til nazisterne.

Med tanke på hvad der undskyldes for for tiden, må den da være næst.


--


morten sorensen

Malene P (06-05-2005)
Kommentar
Fra : Malene P


Dato : 06-05-05 18:14


"Croc®" <sbm@pc.dk> skrev i en meddelelse
news:u1qm711nklpohp4i6fnmgvdio0om9rtip4@4ax.com...
> On Fri, 6 May 2005 02:32:53 +0200, "Malene P"
> <malenekors[NOSPAM]@hotmail.com> wrote:

> Jeg har absolut intet tilovers for et fjols som dig der lider af et
> ubændigt had til alle ikke danskere der krydser din vej. At du så af
> en uvist grund krydrer dit fremmedhad med en nationalisme, overført
> til en tidsperiode du absolut ikke har begreb om, har jeg kun
> hånlatter tilovers for.

Det må du jo selv om. Men det er altså ikke mig men de gamle danskere, der
oplevede krigen, som miden tager pis på -og som du åbenbart heller ikke har
andet en hån tilovers for og so kæmpede for et samfund, hvor en lort som dig
kunne vokse op.

Malene P



Croc® (06-05-2005)
Kommentar
Fra : Croc®


Dato : 06-05-05 18:51

On Fri, 6 May 2005 19:14:23 +0200, "Malene P"
<malenekors[NOSPAM]@hotmail.com> wrote:

>> Jeg har absolut intet tilovers for et fjols som dig der lider af et
>> ubændigt had til alle ikke danskere der krydser din vej. At du så af
>> en uvist grund krydrer dit fremmedhad med en nationalisme, overført
>> til en tidsperiode du absolut ikke har begreb om, har jeg kun
>> hånlatter tilovers for.
>
>Det må du jo selv om. Men det er altså ikke mig men de gamle danskere, der
>oplevede krigen, som miden tager pis på -og som du åbenbart heller ikke har
>andet en hån tilovers for og so kæmpede for et samfund, hvor en lort som dig
>kunne vokse op.

Jeg er gammel nok til at have hørt førstehånds beretninger fra krigen,
og de er slet ikke som du forestiller dig. Den store del af den danske
befolkning havde ikke de store problemer med tyskerne, der foregik
endda en livlig handel mellem landbefolkningen og tyskerne.
Jeg læste også i et landsdelsarkiv, hvor en af de interviewede sagde
med undren, at i de fem år tyskerne var der under besættelsen blev der
ikke voldtaget en eneste dansk pige i landsdelen, men i de første tre
uger efter englændernes ankomst, blev adskillige voldtaget af
befrierne.

Se lille ven sådanne udsagn er en del af den virkelige
danmarkshistorie, det er bare ikke noget pressen interesserer sig for
hverken dengang eller nu, da det ikke er oppertunt for nogen parter.

Fortsæt du bare med dit national"socialistiske" tilbedelse af noget
der ikke eksisterer. Jeg mener også at Dannebrog er et kønt flag, men
at tro det en bedre og renere befolkning der huses under det, er jo
noget netop tyskerne fandt ud af var en skrøne, da de dyrkede samme
idealer.

Regards Croc®

Tim (05-05-2005)
Kommentar
Fra : Tim


Dato : 05-05-05 16:52

"John Doe" <xlk@yoahoo.com> wrote in message
news:4279e040$0$701$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>
> "Croc®" <sbm@pc.dk> skrev i en meddelelse
> news:avmj715isflgprbair82a40r4uhudu26p1@4ax.com...
>
>> Det kan diskuteres. Ved gennemlæsning af samtlige indlæg i denne tråd,
>> er det da afgjort hans provokationer, der er de mest interessante.
>> Samtlige fremmedhadere han tiltrækker som fluer på snor, udstiller som
>> sædvanligt deres dumhed, og jeg kan ikke se skyggen af substans i et
>> eneste af deres indlæg.
>
> Kan vi heraf udlede, at du ikke havde lys i vinduerne i går aftes?
>

Croc? The lights are on, but nobody's home.

Tim



Croc® (06-05-2005)
Kommentar
Fra : Croc®


Dato : 06-05-05 01:24

On Thu, 5 May 2005 17:52:20 +0200, "Tim" <tim_h_p@hotmail.com> wrote:

>> Kan vi heraf udlede, at du ikke havde lys i vinduerne i går aftes?
>>
>
>Croc? The lights are on, but nobody's home.

Hele tre indlæg fra Tim uden indhold rettet mod undertegnede, og
staklen mener ikke han lider af misundelse.

Regards Croc®

Malene P (05-05-2005)
Kommentar
Fra : Malene P


Dato : 05-05-05 10:00


"Croc®" <sbm@pc.dk> skrev i en meddelelse
news:avmj715isflgprbair82a40r4uhudu26p1@4ax.com...
> On Wed, 04 May 2005 22:00:47 -0700, T. Liljeberg <tl_dp@adelphia.net>
> wrote:

> >Provokationer er gode, men det bliver lidt kedeligt i længden, når det
> >er det eneste, han har at byde på. Substans er der ihvertfald ikke
> >meget af.
>
> Det kan diskuteres. Ved gennemlæsning af samtlige indlæg i denne tråd,
> er det da afgjort hans provokationer, der er de mest interessante.
> Samtlige fremmedhadere han tiltrækker som fluer på snor, udstiller som
> sædvanligt deres dumhed, og jeg kan ikke se skyggen af substans i et
> eneste af deres indlæg.
>

Nej, men DU og miden er derimod ret kloge at høre på.

Malene P



Croc® (05-05-2005)
Kommentar
Fra : Croc®


Dato : 05-05-05 14:03

On Thu, 5 May 2005 10:59:45 +0200, "Malene P"
<malenekors[NOSPAM]@hotmail.com> wrote:


>> >Provokationer er gode, men det bliver lidt kedeligt i længden, når det
>> >er det eneste, han har at byde på. Substans er der ihvertfald ikke
>> >meget af.
>>
>> Det kan diskuteres. Ved gennemlæsning af samtlige indlæg i denne tråd,
>> er det da afgjort hans provokationer, der er de mest interessante.
>> Samtlige fremmedhadere han tiltrækker som fluer på snor, udstiller som
>> sædvanligt deres dumhed, og jeg kan ikke se skyggen af substans i et
>> eneste af deres indlæg.
>>
>
>Nej, men DU og miden er derimod ret kloge at høre på.
>
Smart set skat, der er åbenbart lidt håb endnu.

Regards Croc®

T. Liljeberg (05-05-2005)
Kommentar
Fra : T. Liljeberg


Dato : 05-05-05 14:24

On Thu, 05 May 2005 10:43:01 +0200, Croc® <sbm@pc.dk> wrote:

>On Wed, 04 May 2005 22:00:47 -0700, T. Liljeberg <tl_dp@adelphia.net>
>wrote:
>
>>>Ja, Timsah forstaar at holde galden flydende blandt halvhjernerne. Det er
>>>sublim komik.
>>>
>>>Go, Timsah, go!
>>
>>Provokationer er gode, men det bliver lidt kedeligt i længden, når det
>>er det eneste, han har at byde på. Substans er der ihvertfald ikke
>>meget af.
>
>Det kan diskuteres.

Hvilket kan diskuteres? Om provokation uden substans bliver kedeligt i
længden, eller om Timsah ikke har noget substans at byde på?

>Ved gennemlæsning af samtlige indlæg i denne tråd,
>er det da afgjort hans provokationer, der er de mest interessante.

Jeg har ikke set meget af interesse, hverken fra den side eller den
anden.

--
Government at its best is a necessary evil,
and at its worst, an intolerable one.
- Thomas Paine

Malene P (05-05-2005)
Kommentar
Fra : Malene P


Dato : 05-05-05 07:26


"Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
news:2e35b$42794e6c$3e3d8cd9$6016@news.arrownet.dk...
> "Timsah" <Timsah@coming2getU.now> skrev i en meddelelse
> news:SV8ee.379$Uw.373@news.get2net.dk...
> > Jamen hallo, jeg har skam osse lys i mine vinduer i dag (og mange andre
> > dage).
> > Købte nede hos Brinck Electronic på Nørrebronx for et års tid siden en
> > lysavis, som man kan programmere.
> >
> > I dag fx. skriver den "Hizb ul-Tahrir!!!" og står nu i min karm på
> > kontoret og blinker.
> > Jeg synes, det er en dejlig skik, som jeg gerne vil holde i hævd, da jeg
> > er en god integreret husneger.
>
> ))))))))))))

Ja, det er ret sjovt at den lille mide tager pis på de, der led under
besættelsen og de, der ofrede livet ved at kæmpe imod nazismen. En ideologi,
der ikke adskiller sig væsentligt fra det, miden angiveligt reklamerer for
på sin flotte lysavis. Ret sjovt, Kim. Kan du ikke prøve at synke endnu
dybere?

Malene P



Kim Larsen (05-05-2005)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 05-05-05 09:06

"Malene P" <malenekors[NOSPAM]@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:4279bcaa$0$89877$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>
> "Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> news:2e35b$42794e6c$3e3d8cd9$6016@news.arrownet.dk...
>> "Timsah" <Timsah@coming2getU.now> skrev i en meddelelse
>> news:SV8ee.379$Uw.373@news.get2net.dk...
>> > Jamen hallo, jeg har skam osse lys i mine vinduer i dag (og mange andre
>> > dage).
>> > Købte nede hos Brinck Electronic på Nørrebronx for et års tid siden en
>> > lysavis, som man kan programmere.
>> >
>> > I dag fx. skriver den "Hizb ul-Tahrir!!!" og står nu i min karm på
>> > kontoret og blinker.
>> > Jeg synes, det er en dejlig skik, som jeg gerne vil holde i hævd, da
>> > jeg
>> > er en god integreret husneger.
>>
>> ))))))))))))
>
> Ja, det er ret sjovt at den lille mide tager pis på de, der led under
> besættelsen og de, der ofrede livet ved at kæmpe imod nazismen. En
> ideologi,
> der ikke adskiller sig væsentligt fra det, miden angiveligt reklamerer for
> på sin flotte lysavis. Ret sjovt, Kim.

Nej det er ret sjovt at Timsah tager pis på sådan én som dig, Malene, og at
du sidder og piiiiisker en stemning op omkring dette. Jo det synes jeg
faktisk er ret sjovt. Jeg gad vide om dem af modstandsfolkene som var
kommunister ville have brudt sig om at der sad nogle højrerabiate (nogle
halvvejs Nazister) fjolser i dag og skummede fløden af deres kamp på det
fremmedhadske alter. I don't think so.


Kan du ikke prøve at synke endnu
> dybere?

Tænk, det har jeg tit haft lyst til at spørge dig om, og lige som jeg skulle
til det, beviste du selv at du kunne du sagtens helt uden problemer.

--
Kim Larsen

Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kl2607x@yahoo.dk (fjern x´et)




Malene P (05-05-2005)
Kommentar
Fra : Malene P


Dato : 05-05-05 10:07


"Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
news:3cb3f$4279d3d8$3e3d8cd9$30180@news.arrownet.dk...
> "Malene P" <malenekors[NOSPAM]@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:4279bcaa$0$89877$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> >
> > "Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> > news:2e35b$42794e6c$3e3d8cd9$6016@news.arrownet.dk...
> >> "Timsah" <Timsah@coming2getU.now> skrev i en meddelelse
> >> news:SV8ee.379$Uw.373@news.get2net.dk...
> >> > Jamen hallo, jeg har skam osse lys i mine vinduer i dag (og mange
andre
> >> > dage).
> >> > Købte nede hos Brinck Electronic på Nørrebronx for et års tid siden
en
> >> > lysavis, som man kan programmere.
> >> >
> >> > I dag fx. skriver den "Hizb ul-Tahrir!!!" og står nu i min karm på
> >> > kontoret og blinker.
> >> > Jeg synes, det er en dejlig skik, som jeg gerne vil holde i hævd, da
> >> > jeg
> >> > er en god integreret husneger.
> >>
> >> ))))))))))))
> >
> > Ja, det er ret sjovt at den lille mide tager pis på de, der led under
> > besættelsen og de, der ofrede livet ved at kæmpe imod nazismen. En
> > ideologi,
> > der ikke adskiller sig væsentligt fra det, miden angiveligt reklamerer
for
> > på sin flotte lysavis. Ret sjovt, Kim.
>
> Nej det er ret sjovt at Timsah tager pis på sådan én som dig, Malene,

Ja -men det kan jeg sagtens leve med fra den lille mide

> og at
> du sidder og piiiiisker en stemning op omkring dette.

Jeg piiiiiisker intet op. Jeg påpeger, at miden kan såre nogles følelser ved
sin "humor" og provokationer.

> Jo det synes jeg
> faktisk er ret sjovt.

Ja, det ser vi.

> Jeg gad vide om dem af modstandsfolkene som var
> kommunister ville have brudt sig om at der sad nogle højrerabiate (nogle
> halvvejs Nazister) fjolser i dag og skummede fløden af deres kamp på det
> fremmedhadske alter.

Jeg gad vide, om disse modstandsfolk bryder sig om, at du og miden tager pis
på dem og de tab, de har haft. Miden har måske en ironisk indgangsvinkel til
sagen -hvad enten miden er fremmed eller bare en snotnæset "dansk"
provokatør. Men DU, derimod, er direkte ussel og usympatisk.

Malene P




Kim Larsen (05-05-2005)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 05-05-05 10:58

"Malene P" <malenekors[NOSPAM]@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:4279e266$0$89880$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>
> "Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> news:3cb3f$4279d3d8$3e3d8cd9$30180@news.arrownet.dk...
>> "Malene P" <malenekors[NOSPAM]@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>> news:4279bcaa$0$89877$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>> >
>> > "Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
>> > news:2e35b$42794e6c$3e3d8cd9$6016@news.arrownet.dk...
>> >> "Timsah" <Timsah@coming2getU.now> skrev i en meddelelse
>> >> news:SV8ee.379$Uw.373@news.get2net.dk...
>> >> > Jamen hallo, jeg har skam osse lys i mine vinduer i dag (og mange
> andre
>> >> > dage).
>> >> > Købte nede hos Brinck Electronic på Nørrebronx for et års tid siden
> en
>> >> > lysavis, som man kan programmere.
>> >> >
>> >> > I dag fx. skriver den "Hizb ul-Tahrir!!!" og står nu i min karm på
>> >> > kontoret og blinker.
>> >> > Jeg synes, det er en dejlig skik, som jeg gerne vil holde i hævd, da
>> >> > jeg
>> >> > er en god integreret husneger.
>> >>
>> >> ))))))))))))
>> >
>> > Ja, det er ret sjovt at den lille mide tager pis på de, der led under
>> > besættelsen og de, der ofrede livet ved at kæmpe imod nazismen. En
>> > ideologi,
>> > der ikke adskiller sig væsentligt fra det, miden angiveligt reklamerer
> for
>> > på sin flotte lysavis. Ret sjovt, Kim.
>>
>> Nej det er ret sjovt at Timsah tager pis på sådan én som dig, Malene,
>
> Ja -men det kan jeg sagtens leve med fra den lille mide
>
>> og at
>> du sidder og piiiiisker en stemning op omkring dette.
>
> Jeg piiiiiisker intet op. Jeg påpeger, at miden kan såre nogles følelser
> ved
> sin "humor" og provokationer.
>
>> Jo det synes jeg
>> faktisk er ret sjovt.
>
> Ja, det ser vi.
>
>> Jeg gad vide om dem af modstandsfolkene som var
>> kommunister ville have brudt sig om at der sad nogle højrerabiate (nogle
>> halvvejs Nazister) fjolser i dag og skummede fløden af deres kamp på det
>> fremmedhadske alter.
>
> Jeg gad vide, om disse modstandsfolk bryder sig om, at du og miden tager
> pis
> på dem og de tab, de har haft. Miden har måske en ironisk indgangsvinkel
> til
> sagen -hvad enten miden er fremmed eller bare en snotnæset "dansk"
> provokatør. Men DU, derimod, er direkte ussel og usympatisk.

Såvel som du er en perfid og snotdum DF-nar.

--
Kim Larsen

Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kl2607x@yahoo.dk (fjern x´et)



Malene P (05-05-2005)
Kommentar
Fra : Malene P


Dato : 05-05-05 11:15


"Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
news:92a36$4279ee32$3e3d8cd9$10015@news.arrownet.dk...

[SNIP -unødvendigt langt citat]
>
> Såvel som du er en perfid og snotdum DF-nar.

tsktsk, lille dreng

Malene P





Kim Larsen (05-05-2005)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 05-05-05 11:26

"Malene P" <malenekors[NOSPAM]@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:4279f23b$0$89876$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>
> "Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> news:92a36$4279ee32$3e3d8cd9$10015@news.arrownet.dk...
>
> [SNIP -unødvendigt langt citat]
>>
>> Såvel som du er en perfid og snotdum DF-nar.
>
> tsktsk, lille dreng

Hold da op en avanceret debatteknik.

--
Kim Larsen

Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kl2607x@yahoo.dk (fjern x´et)



T. Liljeberg (05-05-2005)
Kommentar
Fra : T. Liljeberg


Dato : 05-05-05 14:26

On Thu, 5 May 2005 12:25:51 +0200, "Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk>
wrote:

>"Malene P" <malenekors[NOSPAM]@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>news:4279f23b$0$89876$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>>
>> "Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
>> news:92a36$4279ee32$3e3d8cd9$10015@news.arrownet.dk...
>>
>> [SNIP -unødvendigt langt citat]
>>>
>>> Såvel som du er en perfid og snotdum DF-nar.
>>
>> tsktsk, lille dreng
>
>Hold da op en avanceret debatteknik.

Ovenstående linier er humor i høj klasse.

--
Government at its best is a necessary evil,
and at its worst, an intolerable one.
- Thomas Paine

Erling Hansen (04-05-2005)
Kommentar
Fra : Erling Hansen


Dato : 04-05-05 20:57

#2066 <neslein@hotmail.com> wrote:

> I anledning af 60-aarsdagen for befrielsesbudskabet kunne jeg taenke mig at
> spoerge hvor udbredt skikken med lys i vinduerne er nu om dage?
>
> Formuleret saadan er spoergsmaalet nok lidt OT, men hvad med:
>
> - hvor mange af de brave muslimbetvingere i disse grupper holder traditionen
> i haevd i deres kamp for folkedanskheden?
>
> - hvor mange "halalhippier"?
>
> - hvor mange af dem, der nu ikke lige netop kan foere sine aner tilbage til
> Gorm den Gamle, har taget skikken til sig?
>
> Paa forhaand tak.
>
> -
>
> PS: Selv saetter vi lys i vinduerne som saedvanligt.

Selvfølgelig lys i vinduet her. Har jeg haft siden den første 4. maj -
og jeg stopper først når jeg ikke længere kan tænde dem selv.
Jeg tænder dem i respekt for de mænd som gjorde, at vi kan leve i et
frit land.
Mvh
Erling

Carsten Riis (04-05-2005)
Kommentar
Fra : Carsten Riis


Dato : 04-05-05 22:02

Erling Hansen skrev den 04-05-2005 21:56:

>
> Selvfølgelig lys i vinduet her. Har jeg haft siden den første 4. maj -
> og jeg stopper først når jeg ikke længere kan tænde dem selv.
> Jeg tænder dem i respekt for de mænd som gjorde, at vi kan leve i et
> frit land.

Englænderne og amerikanerne?




--
mvh Carsten Riis
Red liv! 4 gange om året
http://www.bloddonor.dk
Du ved ikke om du får brug for det

TBC (05-05-2005)
Kommentar
Fra : TBC


Dato : 05-05-05 00:15

"Carsten Riis" <.@.> skrev i en meddelelse
news:MKaee.1320$Fe7.29129@news000.worldonline.dk...

> Englænderne og amerikanerne?

Mere til: Englænderne, Amerikanerne, Polakkerne, Franskmændene, Nordmændene,
Hollænderne, Grækerne, Kineserne og slutteligt Russerne. Og heller ikke at
forglemme de fleste af Commonwealthlandene.

TBC



Tim (05-05-2005)
Kommentar
Fra : Tim


Dato : 05-05-05 00:43


"TBC" <this.is@fake.emailadress> wrote in message
news:4279577c$0$164$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> "Carsten Riis" <.@.> skrev i en meddelelse
> news:MKaee.1320$Fe7.29129@news000.worldonline.dk...
>
>> Englænderne og amerikanerne?
>
> Mere til: Englænderne, Amerikanerne, Polakkerne, Franskmændene,
> Nordmændene, Hollænderne, Grækerne, Kineserne og slutteligt Russerne. Og
> heller ikke at forglemme de fleste af Commonwealthlandene.
>

Det var, i sidste ende, amerikanerne og russerne der afgjorde det.

Faktisk knækkede Hitler vel nakken i Rusland. De Allierede (amerikanerne)
gav ham nådestødet.

Tim



JH (05-05-2005)
Kommentar
Fra : JH


Dato : 05-05-05 01:06

"Tim" <tim_h_p@hotmail.com> wrote in
news:42795e15$0$89869$edfadb0f@dread14.news.tele.dk:

>>> Englænderne og amerikanerne?
>>
>> Mere til: Englænderne, Amerikanerne, Polakkerne, Franskmændene,
>> Nordmændene, Hollænderne, Grækerne, Kineserne og slutteligt Russerne.
>> Og heller ikke at forglemme de fleste af Commonwealthlandene.
>>
>
> Det var, i sidste ende, amerikanerne og russerne der afgjorde det.
>
> Faktisk knækkede Hitler vel nakken i Rusland. De Allierede
> (amerikanerne) gav ham nådestødet.

Idioten som var ved magten i Italien dummede sig i Grækenland og Hitler
måtte sende tropper som ellers var beregnet til invasionen af Rusland til
Grækenland for at hjælpe. Det kostede meget tid og gjorde at den, for
tyskerne, altødelæggende vinter kom til at spille en afgørende rolle i
kampen om Rusland.


Tim (05-05-2005)
Kommentar
Fra : Tim


Dato : 05-05-05 00:41

"Carsten Riis" <.@.> wrote in message
news:MKaee.1320$Fe7.29129@news000.worldonline.dk...
> Erling Hansen skrev den 04-05-2005 21:56:
>
>>
>> Selvfølgelig lys i vinduet her. Har jeg haft siden den første 4. maj -
>> og jeg stopper først når jeg ikke længere kan tænde dem selv. Jeg tænder
>> dem i respekt for de mænd som gjorde, at vi kan leve i et
>> frit land.
>
> Englænderne og amerikanerne?
>

Det ville nok være et godt gæt.

Tim



Carsten Riis (05-05-2005)
Kommentar
Fra : Carsten Riis


Dato : 05-05-05 16:08

Tim skrev den 05-05-2005 01:41:
> "Carsten Riis" <.@.> wrote in message
> news:MKaee.1320$Fe7.29129@news000.worldonline.dk...
>
>>Erling Hansen skrev den 04-05-2005 21:56:
>>
>>
>>>Selvfølgelig lys i vinduet her. Har jeg haft siden den første 4. maj -
>>>og jeg stopper først når jeg ikke længere kan tænde dem selv. Jeg tænder
>>>dem i respekt for de mænd som gjorde, at vi kan leve i et
>>>frit land.
>>
>>Englænderne og amerikanerne?
>>
>
>
> Det ville nok være et godt gæt.
>

Så skal det godt nok være nogen store lys man sætter i vestvendte
vinduer for at englænderne/amerikanerne kan se lysene.








--
mvh Carsten Riis
Red liv! 4 gange om året
http://www.bloddonor.dk
Du ved ikke om du får brug for det

Tim (05-05-2005)
Kommentar
Fra : Tim


Dato : 05-05-05 17:09

"Carsten Riis" <.@.> wrote in message
news:jFqee.1434$Fe7.31081@news000.worldonline.dk...
> Tim skrev den 05-05-2005 01:41:
>> "Carsten Riis" <.@.> wrote in message
>> news:MKaee.1320$Fe7.29129@news000.worldonline.dk...
>>
>>>Erling Hansen skrev den 04-05-2005 21:56:
>>>
>>>
>>>>Selvfølgelig lys i vinduet her. Har jeg haft siden den første 4. maj -
>>>>og jeg stopper først når jeg ikke længere kan tænde dem selv. Jeg tænder
>>>>dem i respekt for de mænd som gjorde, at vi kan leve i et
>>>>frit land.
>>>
>>>Englænderne og amerikanerne?
>>>
>>
>>
>> Det ville nok være et godt gæt.
>>
>
> Så skal det godt nok være nogen store lys man sætter i vestvendte vinduer
> for at englænderne/amerikanerne kan se lysene.
>
>

Man klasker bare to julelys ovenpå hinanden.

Tim



Stig Mogensen (04-05-2005)
Kommentar
Fra : Stig Mogensen


Dato : 04-05-05 22:49

> Selvfølgelig lys i vinduet her. Har jeg haft siden den første 4. maj -
> og jeg stopper først når jeg ikke længere kan tænde dem selv.
> Jeg tænder dem i respekt for de mænd som gjorde, at vi kan leve i et
> frit land.

Samme her.

/Stig

Erling Hansen (05-05-2005)
Kommentar
Fra : Erling Hansen


Dato : 05-05-05 09:01

Erling Hansen <email@domain.com> wrote:

>
>
> Selvfølgelig lys i vinduet her. Har jeg haft siden den første 4. maj -
> og jeg stopper først når jeg ikke længere kan tænde dem selv.
> Jeg tænder dem i respekt for de mænd som gjorde, at vi kan leve i et
> frit land.
> Mvh
> Erling

Det glæder mig, at så mange havde den rette internationale blanding af
de mænd, jeg synes vi skal hædre med vores lys. Plus så, selvfølgelig,
også de danskere, som deltog i kampen, på havet, som frivillige i f.eks.
engelske enheder, samt modstandsbevægelsen.

Mvh
Erling

Knud Larsen (04-05-2005)
Kommentar
Fra : Knud Larsen


Dato : 04-05-05 21:29


"#2066" <neslein@hotmail.com> wrote in message
news:261b2$4279136f$c72d6baf$2129@nf5.news-service.com...
>I anledning af 60-aarsdagen for befrielsesbudskabet kunne jeg taenke mig at
>spoerge hvor udbredt skikken med lys i vinduerne er nu om dage?
>
> Formuleret saadan er spoergsmaalet nok lidt OT, men hvad med:
>
> - hvor mange af de brave muslimbetvingere i disse grupper holder
> traditionen i haevd i deres kamp for folkedanskheden?
>
> - hvor mange "halalhippier"?
>
> - hvor mange af dem, der nu ikke lige netop kan foere sine aner tilbage
> til Gorm den Gamle, har taget skikken til sig?
>
> Paa forhaand tak.

Jeg har aldrig personligt haft lys i vinduerne, min familie havde altid, men
det gik jo "af mode", nu skriver aviserne at 40% af de unge vil have lys i
vinduerne, - utroligt. Man havde jo regnet med at efter 50 års jubilæet så
ville man ikke gide høre mere om 2. verdenskrig.
> -
>
> PS: Selv saetter vi lys i vinduerne som saedvanligt.

Der ER da også en god skik.







Kim Larsen (04-05-2005)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 04-05-05 23:35

"#2066" <neslein@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:261b2$4279136f$c72d6baf$2129@nf5.news-service.com...
>I anledning af 60-aarsdagen for befrielsesbudskabet kunne jeg taenke mig at
>spoerge hvor udbredt skikken med lys i vinduerne er nu om dage?
>
> Formuleret saadan er spoergsmaalet nok lidt OT, men hvad med:
>
> - hvor mange af de brave muslimbetvingere i disse grupper holder
> traditionen i haevd i deres kamp for folkedanskheden?

Hvad er folkedanskheden ? Er det nogen som ejer en folkevogn (det der i
gamle dage for mange år siden var en Nazi-slæde) ?

--
Kim Larsen

Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kl2607x@yahoo.dk (fjern x´et)



Tim (05-05-2005)
Kommentar
Fra : Tim


Dato : 05-05-05 00:46

"Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> wrote in message
news:f1a82$42794dff$3e3d8cd9$5642@news.arrownet.dk...
> "#2066" <neslein@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:261b2$4279136f$c72d6baf$2129@nf5.news-service.com...
>>I anledning af 60-aarsdagen for befrielsesbudskabet kunne jeg taenke mig
>>at spoerge hvor udbredt skikken med lys i vinduerne er nu om dage?
>>
>> Formuleret saadan er spoergsmaalet nok lidt OT, men hvad med:
>>
>> - hvor mange af de brave muslimbetvingere i disse grupper holder
>> traditionen i haevd i deres kamp for folkedanskheden?
>
> Hvad er folkedanskheden ?
>

Noget du ikke forstår.

>
> Er det nogen som ejer en folkevogn
>

Næppe.

>
> (det der i gamle dage for mange år siden var en Nazi-slæde) ?
>

Næppe, og det er nok heller ikke nogen der ejer en 2CV-halalslæde med
"A-kraft nej tak" på bagklappen.

Tim



Trunte (05-05-2005)
Kommentar
Fra : Trunte


Dato : 05-05-05 19:42


"Tim" <tim_h_p@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:42795ebd$0$89860$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> "Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> wrote in message
> news:f1a82$42794dff$3e3d8cd9$5642@news.arrownet.dk...
>> "#2066" <neslein@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>> news:261b2$4279136f$c72d6baf$2129@nf5.news-service.com...
>>>I anledning af 60-aarsdagen for befrielsesbudskabet kunne jeg taenke mig
>>>at spoerge hvor udbredt skikken med lys i vinduerne er nu om dage?
>>>
>>> Formuleret saadan er spoergsmaalet nok lidt OT, men hvad med:
>>>
>>> - hvor mange af de brave muslimbetvingere i disse grupper holder
>>> traditionen i haevd i deres kamp for folkedanskheden?
>>
>> Hvad er folkedanskheden ?
>>
>
> Noget du ikke forstår.
>
Jamen så belær os dog?
Trunte



Jim (05-05-2005)
Kommentar
Fra : Jim


Dato : 05-05-05 10:35

"#2066" <neslein@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:261b2$4279136f$c72d6baf$2129@nf5.news-service.com...
>I anledning af 60-aarsdagen for befrielsesbudskabet kunne jeg taenke
>mig at spoerge hvor udbredt skikken med lys i vinduerne er nu om dage?
>

Det har altid været brugt i min familie.
En god skik til at minde os om, at vi ikke skal tage friheden for givet.

Btw. Har lige læst, at dokumenter beviser, at fru. Scavenius havde et
tæt forhold til gestapos leder i Danmark.
Føj da, siger jeg bare.

J.



Svend (08-05-2005)
Kommentar
Fra : Svend


Dato : 08-05-05 01:32

On Wed, 4 May 2005 14:31:53 -0400, "#2066" <neslein@hotmail.com>
wrote:

>I anledning af 60-aarsdagen for befrielsesbudskabet kunne jeg taenke mig at
>spoerge hvor udbredt skikken med lys i vinduerne er nu om dage?
>
>Formuleret saadan er spoergsmaalet nok lidt OT, men hvad med:
>
>- hvor mange af de brave muslimbetvingere i disse grupper holder traditionen
>i haevd i deres kamp for folkedanskheden?
>
>- hvor mange "halalhippier"?
>
>- hvor mange af dem, der nu ikke lige netop kan foere sine aner tilbage til
>Gorm den Gamle, har taget skikken til sig?
>
>Paa forhaand tak.
>
>-
>
>PS: Selv saetter vi lys i vinduerne som saedvanligt.

Jeg sætter lys i vinduet 9 april og flager på halvt den 5 maj.



JH (08-05-2005)
Kommentar
Fra : JH


Dato : 08-05-05 02:09

Svend <nobody@noone.com> wrote in
news:obnq71dfcdjvaevcu091mklogbt0emevp3@4ax.com:

> On Wed, 4 May 2005 14:31:53 -0400, "#2066" <neslein@hotmail.com>
> wrote:
>
>>I anledning af 60-aarsdagen for befrielsesbudskabet kunne jeg taenke
>>mig at spoerge hvor udbredt skikken med lys i vinduerne er nu om dage?
>>
>>Formuleret saadan er spoergsmaalet nok lidt OT, men hvad med:
>>
>>- hvor mange af de brave muslimbetvingere i disse grupper holder
>>traditionen i haevd i deres kamp for folkedanskheden?
>>
>>- hvor mange "halalhippier"?
>>
>>- hvor mange af dem, der nu ikke lige netop kan foere sine aner
>>tilbage til Gorm den Gamle, har taget skikken til sig?
>>
>>Paa forhaand tak.
>>
>>-
>>
>>PS: Selv saetter vi lys i vinduerne som saedvanligt.
>
> Jeg sætter lys i vinduet 9 april og flager på halvt den 5 maj.

Heil Hitler!

Svend (08-05-2005)
Kommentar
Fra : Svend


Dato : 08-05-05 16:18

On 08 May 2005 01:09:17 GMT, JH <nobody@home.no> wrote:

>Svend <nobody@noone.com> wrote in
>news:obnq71dfcdjvaevcu091mklogbt0emevp3@4ax.com:
>
>> On Wed, 4 May 2005 14:31:53 -0400, "#2066" <neslein@hotmail.com>
>> wrote:
>>
>>>I anledning af 60-aarsdagen for befrielsesbudskabet kunne jeg taenke
>>>mig at spoerge hvor udbredt skikken med lys i vinduerne er nu om dage?
>>>
>>>Formuleret saadan er spoergsmaalet nok lidt OT, men hvad med:
>>>
>>>- hvor mange af de brave muslimbetvingere i disse grupper holder
>>>traditionen i haevd i deres kamp for folkedanskheden?
>>>
>>>- hvor mange "halalhippier"?
>>>
>>>- hvor mange af dem, der nu ikke lige netop kan foere sine aner
>>>tilbage til Gorm den Gamle, har taget skikken til sig?
>>>
>>>Paa forhaand tak.
>>>
>>>-
>>>
>>>PS: Selv saetter vi lys i vinduerne som saedvanligt.
>>
>> Jeg sætter lys i vinduet 9 april og flager på halvt den 5 maj.
>
>Heil Hitler!

Eller Allah hu Akhbar.

Det er ikke svært at vælge!





Joakim von And (08-05-2005)
Kommentar
Fra : Joakim von And


Dato : 08-05-05 17:55

"Svend" <nobody@noone.com> skrev i en meddelelse
news:a8bs71106iqkq0m8g9gd2c73ni1r4uabs5@4ax.com...
> On 08 May 2005 01:09:17 GMT, JH <nobody@home.no> wrote:
>
> >Svend <nobody@noone.com> wrote in
> >news:obnq71dfcdjvaevcu091mklogbt0emevp3@4ax.com:
> >
> >> On Wed, 4 May 2005 14:31:53 -0400, "#2066" <neslein@hotmail.com>
> >> wrote:
> >>
> >>>I anledning af 60-aarsdagen for befrielsesbudskabet kunne jeg taenke
> >>>mig at spoerge hvor udbredt skikken med lys i vinduerne er nu om dage?
> >>>
> >>>Formuleret saadan er spoergsmaalet nok lidt OT, men hvad med:
> >>>
> >>>- hvor mange af de brave muslimbetvingere i disse grupper holder
> >>>traditionen i haevd i deres kamp for folkedanskheden?
> >>>
> >>>- hvor mange "halalhippier"?
> >>>
> >>>- hvor mange af dem, der nu ikke lige netop kan foere sine aner
> >>>tilbage til Gorm den Gamle, har taget skikken til sig?
> >>>
> >>>Paa forhaand tak.
> >>>
> >>>-
> >>>
> >>>PS: Selv saetter vi lys i vinduerne som saedvanligt.
> >>
> >> Jeg sætter lys i vinduet 9 april og flager på halvt den 5 maj.
> >
> >Heil Hitler!
>
> Eller Allah hu Akhbar.
>
> Det er ikke svært at vælge!

Nej, det kan man vist roligt konstatere.

Den rette udtalelse er Allah (med tryk på a) hui achbar, (hvor ch udtales
hre stumt e, som på tysk).

Joakim





Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177522
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408668
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste