Thor Petersen: "Indvandrere UØNSKEDE i enh~
Fra : OgierLeDanois@hotmai~

Dato : 03-05-05 11:39

"Den største udfordring vi overhovedet har de næste 10 år, er
integration af indvandrere.

Den slår alt andet af banen. De .... er UØNSKEDE i enhver henseende"
siger Thor Pedersen.

INTET kunne være MINDRE sandt end det ovenstående.

Hvad med så at tage initiativ til sende dem HJEM Thor Petersen?

Se eventuelt også "Næste generation af fattige er fra
indvandrerfamilier"
på følgende link : www.politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=376222

34 mia. kr. at spare på udlændinge

Integrationsindsatsen er rykket op på førstepladsen, når regeringen
skal prioritere velfærdsreformer. Ifølge finansminister Thor Pedersen (V) er
der næste år en ekstraudgift på udlændinge på 34 mia. kr., fordi
integrationen er dårlig.

Derfor konkluderer han, at samfundet kan tjene mere på at få
udlændinge i uddannelse, job og sprogtræning, end der kan hentes ved en
reform af efterlønnen og en senere pensionsalder. Thor Pedersen betegner
derfor udlændingepolitikken som den største velfærdsreform.

»Den største udfordring vi overhovedet har de næste 10 år, er
integration af indvandrere. Den slår alt andet af banen. De udgifter, vi har
her, er uønskede i enhver henseende, og det er absolut den største af
samtlige poster, når det gælder om at skabe et råderum,« siger Thor
Pedersen.

Regeringens sammenkædning af velfærdsreformer og udlændingepolitik kan
ses som en indrømmelse til Dansk Folkeparti. Partileder Pia Kjærsgaard (DF)
har for to uger siden krævet, at netop udlændinge og velfærdsreformer
kombineres.

Derfor er gruppeformand Kristian Thulesen Dahl (DF) opløftet af Thor
Pedersens meldinger. Han henviser til, at problemerne med integrationen kun
vil vokse år for år, fordi der bliver flere anden- og
tredjegenerationsindvandrere.

»Thor Pedersen har ret. Det er den absolut største udfordring de
kommende år, og diskussionen om efterløn er i virkeligheden kamuflage, der
bortleder vores opmærksomhed fra det, der er væsentligt,« siger Kristian
Thulesen Dahl.

Regeringens ambition er, at 25.000 flere udlændinge skal være i
arbejde i 2010. Men Thor Pedersen mener ikke, at én samlet reform kan løse
problemet. Der skal justeres på 100 forskellige hjørner i love og regler,
hvis opgaven skal løses.

link til artikel: http://borsen.dk/dn/72790

--
OgierLeDanois@hotmail.com
Remember Roncevalles år 778

begin 666 down.gif
M1TE&.#EA% `6`*$``/___\S__P```````"'^3E1H:7,@87)T(&ES(&EN('1H
M92!P=6)L:6,@9&]M86EN+B!+979I;B!(=6=H97,L(&ME=FEN:$!E:70N8V]M
M+"!397!T96UB97(@,3DY-0`A^00!```!`"P`````% `6```"(HR/J<OM#Z.<
<-(F+L\9G>XY\VR*"I/A\T2AEU57%\DS74 $`.P``
`
end

Fra : Kim Larsen

Dato : 03-05-05 13:19

<OgierLeDanois@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> problemet. Der skal justeres på 100 forskellige hjørner i love og regler,

Hvornår har vi sidst taget imod indvandrere som ikke er kommet til landet
p.g.a. af familiesammenføring som ægteskab ? Det er meget svært at
indvandre til Danmark som ikke-flygtning uden at man har en god grund til
det.

Alt andet er flygtninge men lad dig endelig ikke distrahere af virkeligheden
og facts, det går jo helt fint uden for dig.

Men lad os bare sende hele lortet hjem og lad os forsyne deres hjemlande med
nogle ekstra våben så de hurtigere kan aflive de flygtninge som vi sender
tilbage, for det er jo det du gerne vil have, ikke sandt ?

--
Kim Larsen

Direkte e-mail: kl2607x@yahoo.dk (fjern x´et)

Fra : OgierLeDanois@hotmai~

Dato : 03-05-05 14:49

"Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> nogle ekstra våben så de hurtigere kan aflive de flygtninge som vi sender
> tilbage, for det er jo det du gerne vil have, ikke sandt ?

Flygtninge, fremmede osv kald du dem bare hvad du vil vi andre VED nemlig
bedre de bliver ALLE uden undtagelse til indvandrere i den sidste ende.

Så jeg og andre vil skide højt og flot på hvad du vælger at kalde dem.

Og uanset hvad de kaldes så er mange (flertallet af dem) en økonomisk
belastning der pt. koster 34 milliarder danske kroner (og de kommer til at
koste mere i fremtiden),

Thor Petersen udtaler helt rigtigt at:

[...]

Det han i VIRKELIGHEDEN siger mellem linjerne i det ovenstående er:

at indvandreré .... er UØNSKEDE i enhver henseende"

Og med indvandrere mener han ALLE de oprindeligt er kommet hertil og kaldt
sig gæsterarbejdere, fremmede, flygtninge, familiesammenførte
osv.

Og jeg vil holde på at hvis der skal skabes det Thor Petersen kalder
"økonomsk råderum" ¨både nu og for fremtiden så kan det kun ske gennem
repatriering af en masse af indvandrene, for vi får dem ikke integreret
hverken på boligmarkedet heller ikke på arbejdsmarkedet og den integration
kommer heller ikke hverken i 1 2 3 4 eller 5 generation af dem indvandrene
generelt.

Med hensyn til det sidste pumnkt se "Næste generation af fattige er fra

Fra : Kim Larsen

Dato : 03-05-05 15:19

> [...]
> generelt.
>
> Med hensyn til det sidste pumnkt se "Næste generation af fattige er fra

Fint. Så kan jeg hermed konstatere at du som ægte højrerabiat vil smide alle
fremmedetniske personer ud af landet uanset om de bliver tortureret og/eller
slået ihjel efterfølgende. Så er det sat på plads - så véd alle hvem de har
med at gøre når de diskuterer med dig.

Fra : OgierLeDanois@hotmai~

Dato : 03-05-05 15:44

"Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

klippppp

> [...]
og/eller
> slået ihjel efterfølgende. Så er det sat på plads - så véd alle hvem de

Jeg skrev IKKE alle men jeg skrev derimod "repatriering af en masse af
indvandrene, for vi får dem ikke integreret hverken på boligmarkedet heller
ikke på arbejdsmarkedet og den integration kommer heller ikke hverken i 1 2
3 4 eller 5 generation af dem indvandrene generelt.

Jeg skrev HELLER ikke noget om at vi skulle sende folk hjem til tortur eller
endnu være blive slået ihjel osv

Ligeosm jeg heller ikke mener vi kan sende dem retur UDEN at vi (den danske
stat) understøtter dem økonomisk også i tiden fremover NÅR (og ikke hvis) de
er blevet repatrieret.

Dette (repatriering) vil nemlig i længden vise sig at være den eneste måde
at vi får det økonomiske råderum som Thor Petersen taler om.

For modsat ham tror jeg IKKE en døjt på at vi hverken nu eller i fremtiden
får indvandrene integere hverken på arbejdsmarkedet eller i gennem deres
bolig. Ligeledes tror jeg heller ikke på at vi får dem integreret hverken i
1,2,4, eller 5 generation.

Så det vil være billigere i længden at repatrieret demi og understøtte dem
økonomisk i deres oprindelseslande i forhold til fortsat at understøtte dem
økonomisk her i landet.

Fra : Kim Larsen

Dato : 03-05-05 16:01

> [...]
> økonomisk i deres oprindelseslande i forhold til fortsat at understøtte

At du lever i en hadsk drømmeverden med total mangel på kontakt til
virkeligheden i dine hjemsendelseskrav er der nok ikke så meget at gøre ved.
Men hvorfor skal du partout inddrage alle os andre i dit fremmedhadske bavl
som slet ikke hører hjemme i dk.politik som du desværre x-poster til ?

Derfor FUT: dk.politik.indvandring

Fra : OgierLeDanois@hotmai~

Dato : 03-05-05 16:23

> [...]
bavl
> som slet ikke hører hjemme i dk.politik som du desværre x-poster til ?

Typisk når man ikke kan klare sig i debatten så er indvandrer og
flygtninge-elskernes rygmarvsreaktion altid FUT dk.politik.indvandring

FUT du selv derover en tur Kim Larsen eller endnu bedre få pudset brillerne
og kig i headeren der har vi i øvrigt været hele tiden.

Da dette indlæg ydermere drejer sig om arbejds og boligpolitik kan jeg ikke
se hvorfor det udelukkende skulle figurere der.

Men nu har vi jo så siden Kim ikke kan klare sig i diskussionen her længere
noget andet at diskutere nemlig hvor hører indlægget hjemme.

I øvrigt også en typisk undvige-manøvre af indvandrer og flygtninge-elskere
når de ikke længere kan klare sig i diskussionen

Fra : Trunte

Dato : 03-05-05 17:36

> "Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
>>

> Typisk når man ikke kan klare sig i debatten så er indvandrer og
> flygtninge-elskernes rygmarvsreaktion altid FUT dk.politik.indvandring

....klare sig i debatten... efter 3 måneder i nyhedsgrupperne har jeg endnu
ikke set et indlæg fra dig, der bare minder en debat / dialog - du kvabber
bare løs med klicheer og ekstra bladsoverskrifter, der dybest set siger mere
om dig som menneske end alle dem du rakker ned.

> FUT du selv derover en tur Kim Larsen eller endnu bedre få pudset
> brillerne
> og kig i headeren der har vi i øvrigt været hele tiden.
...jamen så nøjes dog med at sende den i dpi - såvidt jeg kan se postes den
begge steder.

> Da dette indlæg ydermere drejer sig om arbejds og boligpolitik kan jeg
> ikke
> se hvorfor det udelukkende skulle figurere der.
....jeg har ikke hørt hverken dig eller Stig snakke noget om forfejlet
boligpolitik.

> Men nu har vi jo så siden Kim ikke kan klare sig i diskussionen her
> længere
> noget andet at diskutere nemlig hvor hører indlægget hjemme.
...............skal ikke kunne sige hvad Kim kan klare eller ikke, men du og
andre er fuldstændig uimodtagelig over for saglige argumenter - derfor dpi

> I øvrigt også en typisk undvige-manøvre af indvandrer og
> flygtninge-elskere
> når de ikke længere kan klare sig i diskussionen

gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaab ...... dette er jo ikke en
diskussion - men et par småfascister der lufter deres frustrationer.
Trunte

Fra : pm

Dato : 03-05-05 20:06

"Trunte"

Må jeg minde om at du skylder et svar fra anden tråd ?
Hvad der skulle til for at få et cpr nummer

Jeg ser du lever af flygtninge / indvandrere.. og fprstår så bedre
din holdning. Man saver jo ikke lige den gren over man selv sidder

Men det er lidt trist at du i den grad afviser fakta..... ser dine helt
forkerte oplysninger om kriminalitet, som er stil imod de af det offentlige
oplyste tal.

Så også du lige fortalte om indvandrere der købte huse i eget hjemland
Hvordan tror du de er financieret...bare et overslag ??

PM

Fra : Trunte

Dato : 03-05-05 21:02

"pm" <ps98@tzeliamail.dk> skrev i en meddelelse

> "Trunte"
>
> Må jeg minde om at du skylder et svar fra anden tråd ?
> Hvad der skulle til for at få et cpr nummer

så kig en ekstra gang i tråden

> Jeg ser du lever af flygtninge / indvandrere.. og fprstår så bedre
> din holdning. Man saver jo ikke lige den gren over man selv sidder
> på

ha ha.. nej jeg lever ikke af indvandrere - jeg er leder af en institution i
et område med mange flygtninge, indvandrere og etniskdanske ressourcesvage
familier og synes så absolut ikke at situationen er uproblematisk - jeg tror
bare ikke på fremmedhadernes model om bare at sende lortet hjem.

> Men det er lidt trist at du i den grad afviser fakta..... ser dine helt
> forkerte oplysninger om kriminalitet, som er stil imod de af det
> offentlige
> oplyste tal.

....nej det er faktisk ikke forkerte - politiets egne tal .... ca. 14 dage
gamle, vil meget gerne sende dem når jeg får dem eletronisk

> Så også du lige fortalte om indvandrere der købte huse i eget hjemland
> Hvordan tror du de er financieret...bare et overslag ??
....det er sgu nok dig der har betalt dem alle sammen............

Trunte

Fra : JH

Dato : 03-05-05 21:19

"Trunte" <ap.moeller@webspeed.dk> wrote in

> jeg tror bare ikke på fremmedhadernes
> model om bare at sende lortet hjem.

Det vil da ellers næsten løse alle problemerne på een gang.
Løsningen får min stemme.

Fra : OgierLeDanois@hotmai~

Dato : 03-05-05 21:57

"JH" <nobody@home.no> skrev i en meddelelse
> "Trunte" <ap.moeller@webspeed.dk> wrote in

> Det vil da ellers næsten løse alle problemerne på een gang.
> Løsningen får min stemme.

Nemmerlig og mange mange andres, og med tiden endnu flere.

Og en dag bliver vi så nok og gennemføre det - ligesom vi fik gennemført
stoppet i antallet af fremmede/flygtninge/indvandrere der kom hertil så skal
vi nok også få sendt en hel af de alt for mange der desværre allerede er her
retur på den ene eller anden måde - vi er allerede startet i de små - men
det går for langtsomt og i medens hober problemerne sig bare op.

Fra : Arne H.Wilstrup

Dato : 04-05-05 07:29

"JH" <nobody@home.no> skrev i en meddelelse
> Det vil da ellers næsten løse alle problemerne på een gang.
> Løsningen får min stemme.

Det vrimler desværre med tåber som dig, der tror at komplicerede spørgsmål
løses med "et snuptag" - folk som dig burde slet ikke have stemmeret.

--
ahw

Fra : JH

Dato : 04-05-05 14:33

"Arne H.Wilstrup" <dufaardenikke@atse.invalid> wrote in

> "JH" <nobody@home.no> skrev i en meddelelse
>
> Det vrimler desværre med tåber som dig, der tror at komplicerede
> spørgsmål løses med "et snuptag" - folk som dig burde slet ikke have
> stemmeret.

Lige netop problemerne med flygtninge/indvandrere løses da netop på den
måde. Alene det at du ikke kan forstå det, gør at du ikke burde have lov
til at stemme.

Jeg har i det mindste sat mig grundigt ind i tingene, inden jeg sætter mit
kryds. Jeg går ind for, at man skal tage en test og bestå den inden man får
lov til at stemme. Mange sætter jo deres kryds uden at vide, hvad det
egentlig er de stemmer på. Helt uacceptabelt!

Fra : OgierLeDanois@hotmai~

Dato : 03-05-05 21:21

"Trunte" <ap.moeller@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> ha ha.. nej jeg lever ikke af indvandrere - jeg er leder af en institution
> et område med mange flygtninge, indvandrere og etniskdanske ressourcesvage
> familier og synes så absolut ikke at situationen er uproblematisk -

Så er en del at børnene i din institution formodentlig børn af flygtninge og
indvandrere og da det jo er alment kendt at de har mange af dem så udgør de
formodentlig også hovedparten hvilket igen er lig med at du lever af
indvandrere

jeg tror bare ikke på fremmedhadernes model om bare at sende lortet hjem.

Nej det gør du formodentlig ikke - ligesom du formodentlig også var i den
gruppe der før i tiden (før 2001) var en af dem påstod at der heller ikke
kunne gøres noget antallet af personer der kom til DK- forhåbentlig er du
blevet klogere på dette område
- ligesom du også vil blive klogere på området med dine egne ord (ikke mine)
"bare at sende lortet hjem."

Det der er i vejen er at så bliver du formodentlig arbejdsløs fordi
hovedparten af de børn der er i din instituion så selvfølgelig vil blive
repatrieret sammen med deres forældre.

Det siges jo også at "man stemmer udfra hvor man står/sidder - det er du jo
så i øvrigt et godt eksempel på.

Du vil selvfølgelig besvare dette (ovenstående) ved at benægte at det
forholder sig sådan - men hvem tror i øvrigt på det.

Fra : Trunte

Dato : 03-05-05 21:43

> "Trunte" <ap.moeller@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
>>

> Du vil selvfølgelig besvare dette (ovenstående) ved at benægte at det
> forholder sig sådan - men hvem tror i øvrigt på det.
...og så fik vi vist den ged barberet..
Trunte

Fra : pm

Dato : 04-05-05 00:30

"Trunte" <> > Må jeg minde om at du skylder et svar fra anden tråd ?

> så kig en ekstra gang i tråden

Har jeg gjort..ser ikke et fyldestgørende svar

> ...nej det er faktisk ikke forkerte - politiets egne tal .... ca. 14 dage
> gamle, vil meget gerne sende dem når jeg får dem eletronisk

OK.. der er 38 % flere voksne i danske fængsler end anden etnisk..... husk
at anden etnisk udgør en minioritet..endnu

KOm lige igen...inden du farer frem

> ...det er sgu nok dig der har betalt dem alle sammen............

Næppe, men svaret snerper ...... ved du at man indtil for få år siden kunne
trække
hele det beløb fra i skat som man sendte ned til familierne.. her især
Tyrkiet. Ved du osse, at
de samme penge kom tilbage under ferierejserne ?? Det troede man ikke på
lige indtil man
kiggede nøjere efter.. ofte var skoene forede med sedler (dollar) som
indlægssåler

KOm igen Trunte når virkelighedens lys tegner sig i horisonten for dig

PM

Fra : Trunte

Dato : 04-05-05 20:06

"pm" <ps98@tzeliamail.dk> skrev i en meddelelse

> "Trunte" <> > Må jeg minde om at du skylder et svar fra anden tråd ?

> Har jeg gjort..ser ikke et fyldestgørende svar
selv fyldestgørende svar preller vist af på dig.

> OK.. der er 38 % flere voksne i danske fængsler end anden etnisk..... husk
> at anden etnisk udgør en minioritet..endnu
Prøv lige at læs sætningen igen - sætter du voksne overfor etniske eller
?????????????????????
Skal vi ikke bare blive enige om at være uenige - du mener at det er deres
etnicitet der gør dem kriminelle og jeg mener at det handler om sociale
forhold og det bliver vi sgu nok aldrig enige om.

> [...]
> kunne
> trække
> hele det beløb fra i skat som man sendte ned til familierne.. her især
Ja men det er der jo heldigvis lavet om på

... ofte var skoene forede med sedler (dollar) som
> indlægssåler
....folk der prøver at snyde told og skat findes der alle vegne... det har
vist heller ikke meget med etnicitet at gøre

Trunte

Fra : OgierLeDanois@hotmai~

Dato : 04-05-05 20:59

"Trunte" <ap.moeller@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> ...folk der prøver at snyde told og skat findes der alle vegne... det har
> vist heller ikke meget med etnicitet at gøre

Og jo såmænd har det det, du er bare frustreret over at du har så dårlig en
sag som du generelt har.

Og hvis du mener at snyd er noget der findes alle vegne, så er det vel også
helt i orden at snyde og dermed undlade at betale for at have børnene i den
børnehave hvor du er, Resultatet kunne så blive at der ingen penge var til
din løn men det er jo ligemeget for "...folk der prøver at snyde ... findes
der alle vegne" med dine ord ikke?

Fra : Trunte

Dato : 04-05-05 21:56

> "Trunte" <ap.moeller@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Og jo såmænd har det det, du er bare frustreret over at du har så dårlig
> en
> sag som du generelt har.

...ja jeg kan jo trøste mig med at de 4 - 5 tosser dig inkl. herinde
gudskelov ikke er repræsentativ for den virkelige verden.

> [...]
> børnehave hvor du er, Resultatet kunne så blive at der ingen penge var til
> din løn men det er jo ligemeget for "...folk der prøver at snyde ...

Vås -hvis du ellers kunne læse - så gav jeg ikke udtryk for at det er ok at
snyde - påpegede at det ikke kun er Dine muhammedanere der snyder.
..... derudover arbejder jeg ikke i en børnehave..
Trunte

Fra : Trunte

Dato : 05-05-05 09:37

> [...]
>
> Men det er lidt trist at du i den grad afviser fakta..... ser dine helt
> forkerte oplysninger om kriminalitet, som er stil imod de af det

Prøv at søge på "Københavns Politi - Statistik og Analyse"
...offentligt oplyste... båtnakke

Fra : Stig Mogensen

Dato : 03-05-05 15:44

> [...]
> og/eller slået ihjel efterfølgende. Så er det sat på plads - så véd alle
> hvem de har med at gøre når de diskuterer med dig.

Din og dine medsocialisters iver for at ødelægge Danmark med sociale tabere
og kriminelle fra den 3d verden, er overvældende.

Hvis disse fremmedetniske personer virkeligt havde en torturtrussel hængende
over hovedet i deres hjemlande, var følgende ikke populært;

1) Ferier i hjemlandende
2) Ejendomme i deres hjemlande, købt af danske skatteborgeres penge
3) Opdragelsesrejser for deres børn, til deres hjemlande
4) Fjendtlig indstilling overfor Danmark
5) Fjendtlig indstilling overfor danskere

Som du rigtigt nok selv skriver; "Send lortet hjem". De har ikke, og vil
ikke have, noget at gøre her alligevel.

/Stig

Fra : Trunte

Dato : 03-05-05 18:04

"Stig Mogensen" <norman_bates@linuxmail.org> skrev i en meddelelse

> Hvis disse fremmedetniske personer virkeligt havde en torturtrussel
> hængende
> over hovedet i deres hjemlande, var følgende ikke populært;

Lige præcis derfor er det vigtigt ikke bare at kalde alle indvandrere, men
skille tingene ad - vi har i DK indvandrere som for manges vedkommende har
været i 2 - 3 generationer, mange af disse er iøvrigt danske statsborgere og
så har vi flygtninge.

> 1) Ferier i hjemlandende
...og det er jo netop ikke flygtningene der tager på ferie i deres hjemland.

2) Ejendomme i deres hjemlande, købt af danske skatteborgeres penge

....og igen er der heller ikke her flygtningene der har huse i hjemlandet,
men 2. generationsindvandrerne - disse huse beboes iøvrigt ofte af ældre
familiemedlemmer ( forældre og bedsteforældre )
> 3) Opdragelsesrejser for deres børn, til deres hjemlande

....igen er det ikke flygtningene der sender deres børn på
pdragelsesrejser - men netop de førnævnte der sender deres børn på ophold
hos forældre og bedsteforældre.
> 4) Fjendtlig indstilling overfor Danmark

....ja det er næsten ikke til at forstå, hvordan de kan være fjendtlige
overfor for et land hvis borger i den grad møder åbent og venligt og på
ingen måde skære alle over en kam.

> 5) Fjendtlig indstilling overfor danskere
............se 4 der er ikke den store forskel.

> Som du rigtigt nok selv skriver; "Send lortet hjem". De har ikke, og vil
> ikke have, noget at gøre her alligevel.

....måske burde du i tidernes morgen have været sendt på genopdragelse et
eller andet sted... dit menneskesyn er så langt ude at jeg af hele mit
hjerte håber at du ikke omgås mennesker til dagligt.
....og nej jeg er ikke en lallende hallal-hippie - jeg har arbejdet med børn
og unge af anden etnisk baggrund de sidst mange år og kan sagtens se
problematikkerne og kender også kriminalitetsstatistikkerne... men hvis du
kigger ordentlig efter så er kriminaliteten lige så høj hos ressourcesvage
danske som hos "indvandrene".
...........så uanset om du kan lide det eller ej så har indvandrer altså ikke
en kriminalitetsgen - den primære årsag til at indvandrere ( børn og unge )
er præcis den samme som børn af udsatte danske danske familier, nemlig
opvækst i familier, hvor omsorgssvigt, fysisk afstraffelse som
opdragelsesmiddel samt psykisk sygdom og misbrug af narko og alkohol hos
forældrene er hverdag.
....så pil dog over i dpi med indeindstængte fremmedhad.
Trunte

Fra : Per Rønne

Dato : 03-05-05 18:33

Trunte <ap.moeller@webspeed.dk> wrote:

> "Stig Mogensen" <norman_bates@linuxmail.org> skrev i en meddelelse

> ..og det er jo netop ikke flygtningene der tager på ferie i deres hjemland.

Det er der rent faktisk en del flygtninge der gør - nogle vistnok i
øvrigt lidt gedulgt, mens asylansøgningen behandles.
--
Per Erik Rønne

Fra : Stig Mogensen

Dato : 03-05-05 19:30

> ...så pil dog over i dpi med indeindstængte fremmedhad.

LOL.....kig engang i dpi....prøv!

/Stig

Fra : Towli

Dato : 03-05-05 20:57

> [...]
> opvækst i familier, hvor omsorgssvigt, fysisk afstraffelse som
> opdragelsesmiddel samt psykisk sygdom og misbrug af narko og alkohol hos

....Drabschefen fra Københavns politi sagde forleden (i Lorry) at
indvandrene
står for over 85% af de sager han beskæftiger sig med til trods for at de
"kun" udgør 15% af den lokale befolkning...

/T

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Towli

Dato : 03-05-05 21:19

> [...]
de
> "kun" udgør 15% af den lokale befolkning...

Årnskyld, jeg syntes selv det lød lidt vildt, så jeg checkede lige Lorry
igen (se det selv på Nettet -det er Lorry 3/4) de udgør 17% og står for
75-80% af voldelige overfald, drab osv.

Jeg beklager mit citatfusk.

Fra : NoTrabajo

Dato : 04-05-05 05:57

"Towli" <towli@fjernoldboyz.dk> skrev i en meddelelse

> ...Drabschefen fra Københavns politi sagde forleden (i Lorry) at
> indvandrene
> står for over 85% af de sager han beskæftiger sig med til trods for at de
> "kun" udgør 15% af den lokale befolkning...

Føj da! Den drabschef må da være racist.
--
NoTrabajo

Fra : N/A

Dato : 03-05-05 20:53

Fra : N/A

Dato : 03-05-05 20:53

Fra : Trunte

Dato : 03-05-05 20:53

> Som så også bliver til indvandrere.....repatriering af "flygtninge" må man
> jo heller ikke jvf. dig og dine danskerfjendske halalhippier.
....hvis du ellers er i stand til at læse en statistik, så er størstedelen er
indvandrene i DK velintegrerede...

> Løgn.
..... jeg har noget at have min påstand i - har du???

> Fattede du slet ikke pointen?.

...var der en pointe udover at være et absolut fremmedhadsk dumt svin.

> Fattede du slet ikke pointen?.

> Nej. Når man i den grad pakker dem ind i vat, og giver dem de muligheder
> et
> tolerant demokratisk lands kultur kan tilbyde, er det i den grad en
> fjendtlig indstilling overfor Danmark, at arbejde aktivt for at indføre
> Khalifatet.
>
> Når nu asiater og andre indvandere, ikke har noget bøvl med at finde sig
> til
> rette i Danmark, hvorfor er det så det er min egen skyld, at jeg skal
> finde
> mig i arabernes arrogance og fjendtlighed?.

...ok nu er det kun araberne!!! tja hvorfor er det at de skal finde sig i
din arrogance og fjendtlighed???

> Tilråb på gaden ("Danskersvin", "Danskerluder", "Fucking dhimmi") er
> fjendtlig indstilling overfor danskere. Det samme er at spytte efter
> danskere. Det samme er direkte korporlige angreb, nu set oftere og oftere
> med våben.
......og der bliver råbt hættemåge og perkersvin den anden vej!

> Selv hvis vi er "åh så slemme", mod de indvandrere vi har modtaget,
> hvorfor
> rejser de så ikke hjem?????. Hvis Danmark er så frygteligt sted, kan de jo
> bare "flygte" igen.......men deres hjemlande tilbyder dem velsagtens
> arbejde som gedehyrder, og ikke livslang fyrstelig forsørgelse af de
> offentlige kasser?. M.a.o, det er nemmere at få råd til TVet og bilen her
> Danmark ved ikke at bestille noget, end det er ved at arbejde i det
> møgland
> man påstår sig forfulgt i.

> Hvad kalder du så dig selv??....kollaboratør?
...nej den beskrivelse passer sgu bedre på dig.

> Det er en lodret løgn.

......tjah.. jeg har mine oplysninger fra politiet i SSP, hvorfra har du
dine???

> Det syge består såmænd i at jeg skal tvinges til, over skatten, at betale
> for dit utopia. Jeg skal nu også finde mig i en større risiko for
> tilfældig
> gadevold. Spar mig din direkte livsfarlige naivitet.

tror faktisk at din holdning er langt farligere - du er blandt andet med til
at skærpe konfrontationerne.

........ heil hitler

Fra : Stig Mogensen

Dato : 03-05-05 21:08

> ...hvis du ellers er i stand til at læse en statistik, så er størstedelen
> er indvandrene i DK velintegrerede...

Og hvad så?.

I øvrigt er jeg langt bedre til at læse en statistik end du er. Er uddannet
indenfor statistisk modellering på kandidatniveau....og du er en
indoktrineret danskerfjendsk seminarieuddannet pædagog?.

> .... jeg har noget at have min påstand i - har du???

Du har din naivitet......kom nu med noget der er mere substans i, end
tåbelige påstande du ikke magter at underbygge.

> ..var der en pointe udover at være et absolut fremmedhadsk dumt svin.

LOL

Og dén gik vist henover hovedet på Trunte......<indsæt hvislende lyd
hér>

> ..ok nu er det kun araberne!!! tja hvorfor er det at de skal finde sig i
> din arrogance og fjendtlighed???

I Danmark bliver de jo nødt til at "finde sig" i danskere........ellers kan
de jo bare smutte hjem igen.....og tage dig med.....

> .....og der bliver råbt hættemåge og perkersvin den anden vej!

Ja...man er selv ude om indvandrernes racistiske overgreb

> ..nej den beskrivelse passer sgu bedre på dig.

Du ved godt hvad en kollaboratør er/var?.

> .....tjah.. jeg har mine oplysninger fra politiet i SSP, hvorfra har du
> dine???

Politiets statistikker.

> tror faktisk at din holdning er langt farligere - du er blandt andet med
> til at skærpe konfrontationerne.

Så længe du tror.....

I øvrigt har jeg ikke tænkt at lade mig skræmme til at tie, eller rulle over
når muhammedanerne skal koste rundt med vantro.

I mangel af begavet genmæle, kan man jo altid bare spille klovn....men klø
da endelig på.

> ....... heil hitler

Og så fik vi bekræftet at hvis du var født 60 år tidligere, havde du været
tyskertøs. Naturligvis i samme sygelige og naive iver over at tolerere de
intolerante, og udøve landsforræderi.

/Stig

Fra : Trunte

Dato : 03-05-05 21:39

> [...]
> indenfor statistisk modellering på kandidatniveau....og du er en
> indoktrineret danskerfjendsk seminarieuddannet pædagog?.
ingen af delene... er i øvrigt imponeret over substansen i dine indlæg.
{klip i gentagelser]

> I Danmark bliver de jo nødt til at "finde sig" i danskere........ellers
> kan
> de jo bare smutte hjem igen.....og tage dig med.....

> Ja...man er selv ude om indvandrernes racistiske overgreb
Det sagde jeg ikke noget om...

Synes iøvrigt det er yndigt at du forlanger substans... har ikke set noget
fra din side.
Trunte

Fra : Stig Mogensen

Dato : 03-05-05 23:17

> ingen af delene... er i øvrigt imponeret over substansen i dine indlæg.

Tak for det......læs og lær!

> {klip i gentagelser]

Så lad være med at gentage dit ævl, og kom med nogle (mod)argumenter, i
stedet for det sædvanlige halalhippie vrøvl der er set, læst, og solidt
modargumenteret så mange mange gange før.

> Det sagde jeg ikke noget om...

I så fald må du gerne præcisere.

Jeg har selv boet i en ghetto i 9 år, og de eneste racistiske tilråb jeg
nogensinde har bevidnet, blev begået af indvandrerne, mod danskere.

> Synes iøvrigt det er yndigt at du forlanger substans... har ikke set noget
> fra din side.

Du har bare ikke fattet nogetsomhelst.

/Stig

Fra : Trunte

Dato : 04-05-05 20:33

> [...]
> stedet for det sædvanlige halalhippie vrøvl der er set, læst, og solidt
> modargumenteret så mange mange gange før.
tjek tråden for gentagelser.. jeg tror du fører....

> I så fald må du gerne præcisere.

.... jeg har ikke sagt noget om at man selv er ude om det ( så fat det dog)

> Jeg har selv boet i en ghetto i 9 år, og de eneste racistiske tilråb jeg
> nogensinde har bevidnet, blev begået af indvandrerne, mod danskere.
...ja man hører det man vil høre.... for helvede hvis bare en lille del af de
fremmedfjendske holdninger der fyres af herinde afspejler din virkelige
verden, så .....

> Du har bare ikke fattet nogetsomhelst.
.....ok jeg har fattet en hel del... intolerante, racistiske og små
frustrede mennesker som dig har desværre også lov at ytre sig
Trunte

Fra : OgierLeDanois@hotmai~

Dato : 04-05-05 20:54

"Trunte" <ap.moeller@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> ....ok jeg har fattet en hel del... intolerante, racistiske og små
> frustrede mennesker som dig har desværre også lov at ytre sig

Den eneste intolerance. racisme der er til stede her er den du og dine
muslimske medløbere udviser over for os andre.

Så den endnu og langt mere frustreret er dig selv fordi du hver eneste evig
dag kan se det gå den modsatte vej af det du vil have udvilingen skal
være.

Og mærk dig mine ord, det bliver i dine øjne værre endnu men langt bedre i
alle vores andres.

For det skal nok lykkedes os i sidste ende at komme i gennem med kravet om
generelle repartrieringer af de fremmede/flygtninge/indvandrere som er for
det første er de dårligst integrerede og som i øvrigt heller aldrig vil
blive hverken som før i 1,2,3,4 eller 5 generation.

Foreløbeligt er der 34 millader gode grunde til at repatriere dem og
antallet af milliarder bliver i fremtiden ikke mindre snarere langt, langt
flere.

Fra : Timsah

Dato : 04-05-05 21:09

> [...]
> det første er de dårligst integrerede og som i øvrigt heller aldrig vil
> blive hverken som før i 1,2,3,4 eller 5 generation.

Ikke ifølge Glistrup.
Omkring 2030 vil Danmark have et flertal af muslimer, de fleste af dem
ganske pæredanske konvertitter. Dit problem er, at du ser islam som noget
fremmed - men i virkeligheden vil islam afløse den hedonisme, som afløste
kristendommen (også en mellemøstlig religion), og som i sin tid igen afløste
asetroen.
Så jeg tror, din spådom bli´r til grin. Men du er velkommen til at åbne et
reservat hvor du over en håndbajer kan diskutere kulturkamp med dine
karriefacistiske venner - dem begge to (siden du nu er så ivrigt med altid
at omtale dig selv i 1. person flertal).

> Foreløbeligt er der 34 millader gode grunde til at repatriere dem og
> antallet af milliarder bliver i fremtiden ikke mindre snarere langt, langt
> flere.

Jamen, så ved du da godt, hvilken vej det vil gå, ikke?

Fra : Knud Larsen

Dato : 04-05-05 21:59

"Timsah" <Timsah@coming2getU.now> wrote in message

> Ikke ifølge Glistrup.
> Omkring 2030 vil Danmark have et flertal af muslimer, de fleste af dem
> ganske pæredanske konvertitter.

Og Glistrup er aldrig grebet i at overdrive. Iøvrigt kom hans udtalelse mens
man havde den tidligere rystende naive regering, og dengang kom der tre
gange så mange nye indvandrere ind pr år. De sytten danske konvertitter
kommer nok ikke til at formere sig så kraftig de næste 25 år, og inden den
tid har der formodentlig været en snes terrorangreb i Danmark, og de
nuværende konvertitter er konvertittet skræmte tilbage til folkekirken.
Nu ved jeg godt, at du ikke selv tror på disse sjove forudsigelser, men
alligevel.

> [...]
> fremmed - men i virkeligheden vil islam afløse den hedonisme, som afløste
> kristendommen (også en mellemøstlig religion), og som i sin tid igen

De unge mellemøstlige muslimer er lige så hedonistiske, hvis ikke mere, end
en typisk vesterlænding, de vil bare købe aflad ved at bede til Allah om
fredagen. Så jeg tror at din spådom bliver til grin.

> Jamen, så ved du da godt, hvilken vej det vil gå, ikke?

Så meget er 100 pct sikkert.

Fra : JH

Dato : 05-05-05 00:59

Den eneste måde vi kan sørge for, at det Danmark, som vi alle elsker, også
består om 10 år, er at få sendt muhamedanerne hjem hurtigst muligt. Danmark
skal så selvfølgelig bl.a. økonomisk hjælpe muhamedanerlandene, så disse og
deres befolkning kan udvikle sig i en positiv retning.
Vi har brug for en fører!

Fra : Alucard

Dato : 05-05-05 15:41

On 04 May 2005 23:59:15 GMT, JH <nobody@home.no> wrote:

>Vi har brug for en fører!

Nu løb det mig lige koldt ned ad ryggen....

Fra : JH

Dato : 05-05-05 16:04

Alucard <alucard44@hotmail.com> wrote in

> Nu løb det mig lige koldt ned ad ryggen....

Så lykkedes min provokation.

Fra : NoTrabajo

Dato : 06-05-05 06:58

> [...]
og
> deres befolkning kan udvikle sig i en positiv retning.

Nemlig!: Mogens Glistrup
--
NoTrabajo

Fra : Alucard

Dato : 06-05-05 08:41

On Fri, 6 May 2005 08:58:15 +0300, "NoTrabajo" <trabajono@hotmail.com>
wrote:

>Nemlig!: Mogens Glistrup

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

Fra : Arne H.Wilstrup

Dato : 06-05-05 08:40

"NoTrabajo" <trabajono@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Danmark
> og
>
> Nemlig!: Mogens Glistrup

Sieg Heil! - (heldigvis er han en gammel nar, så han er ingen trussel
længere)

--
ahw

Fra : Stig Mogensen

Dato : 05-05-05 10:42

> ... jeg har ikke sagt noget om at man selv er ude om det ( så fat det dog)

På en måde er vi faktisk. De skulle aldrig havde fået lov til at myldre ind
over grænsen. Og det eneste der stopper de fremmedes racistiske overgreb,
er repatriering.

> ..ja man hører det man vil høre.... for helvede hvis bare en lille del af
> de fremmedfjendske holdninger der fyres af herinde afspejler din virkelige
> verden, så .....

Tjah...Holger Danske er ved at vågne igen. At vi er nogle danskere, der
ønsker vort land tilbage i en tilstand hvor vi med stolthed kan overdrage
det til vores børn, kommer velsagtens bag på dig.

> ....ok jeg har fattet en hel del...

Siger du selv

> intolerante, racistiske og små frustrede mennesker som dig har desværre
> også lov at ytre sig

HVIS jeg var intolerant, racistisk, lille og frusteret, havde jeg rigtigt
nok også lov at ytre mig. Det kaldes ytringsfrihed, og er noget vi skal
kæmpe for at bevare i disse tider. Ytringsfriheden bliver fjernet ved
khalifatets indførelse......du glæder dig vel allerede??.

/Stig

Fra : Trunte

Dato : 05-05-05 11:25

> HVIS jeg var intolerant, racistisk, lille og frusteret, havde jeg rigtigt
> nok også lov at ytre mig.

præcis

Det kaldes ytringsfrihed, og er noget vi skal
> kæmpe for at bevare i disse tider.

helt enig... netop det jeg sagde...... bare ærgerligt at vi bliver udsat
for en masse varm luft i processen

Ytringsfriheden bliver fjernet ved
> khalifatets indførelse......du glæder dig vel allerede??.

at lægge afstand til indskrænkede fremmedhadere er ikke det samme som at
ønske "khalifatets indførelse"..
Trunte

ps. "norman bates" !!!!!!

Fra : Stig Mogensen

Dato : 05-05-05 12:34

> Det kaldes ytringsfrihed, og er noget vi skal
>
> helt enig... netop det jeg sagde...... bare ærgerligt at vi bliver udsat
> for en masse varm luft i processen

Du kan jo blot begrænse dine livsfarligt naive betragtninger, og direkte
migrænefremkaldende stupiditeter.

Iøvrigt har du glemt, hvad du selv skrev....lad mig hjælpe dig...du skrev
"ok jeg har fattet en hel del... intolerante, racistiske og små frustrede
mennesker som dig har desværre også lov at ytre sig". Hvis du er fortaler
for ytringsfrihed, hvad laver det "desværre" der så?. Hvis du er fortaler
for ytringsfrihed, hvad skulle den sætning i dit indlæg overhovedet?.

Det er klart at du bliver nødt til at benytte dig af selvmodsigelser i din
svage argumentation. Den sag du så naivt har sat dig selv for at kæmpe, vil
ikke kun fejle fatalt, men står nu allerede så svagt at flere og flere kun
har hovedrysten til overs for dig og dit virke.

> Ytringsfriheden bliver fjernet ved
>
> at lægge afstand til indskrænkede fremmedhadere er ikke det samme som at
> ønske "khalifatets indførelse"..

Du fortsætter i samme naive spor. Kan hermed åbenbart konkludere at dialog
med dig er tidsspilde....du kan/vil/evner ikke at indse at banen er kridtet
op, og hvis man ikke har valgt side nu af egen frivillig vej, bliver man
tvunget til det om nogle år, da alt for mange stadig er fortaler for at
dette muhammedanervanvid fortsætter.......men du bliver vel også klogere?.
I modsætning til muhammedanerne, slår halalhippierne ikke deres frafaldne
ihjel.

Jeg hader ingen. Muhammedanere skal også have lov til at være som de nu har
lyst til. Men de har INTET at gøre i Danmark, og må derfor praktisere deres
mørke kultur i deres hjemlande, istedetfor at forsøge at presse deres
middelalderlige levevis nedover hovedet på uddannede selvstændigt tænkende
folk i den vestlige verden, på ægte religiøst imperialistisk vis.

Danmark er for dyrbart til at udsætte det for et socialt eksperiment, der
går på at få muhammedanere til at tolerere kristne. Eksperimentet er dømt
til at fejle fatalt på forhånd, og beviset for denne påstand føres af
historien.

Jeg kan kun beklage at du tilsyneladende har daglig kontakt med
muhammedanere......de kan jo få det indtryk at "danskere" er som dig. Vi er
ikke alle slatne rygradsløse halalhippier, der mener at én utilpasset
overkriminel gruppe der ikke vil bidrage positivt til det samfund de HAR
VALGT at slå sig ned i, skal kunne slippe afsted med at skyde skylden på
den oprindelige danske befolkning for deres egen ulykke, selvmedlidenhed og
offerfølelse. De kan tage en uddannelse, klæde sig ordentligt, opføre sig
pænt og høfligt ligesom alle andre, holde op med generel truende adfærd i
store grupper, og stoppe alle disse evindelige tåbelige krav der har grund
i nogle tudsegamle skrifter ingen rigtigt ved hvad betyder alligevel....dem
selv inklusive.

Skik følge eller land fly !!!!!

> ps. "norman bates" !!!!!!

Ja.....mange synes det er morsomt. Mig selv, og et par af mine venner også.
Derfor har jeg en mere spamvenlig emailkonto som bærer præg af min
filminteresse, og beundring af (nogle af) Hitchcocks værker. Det er der i
dine øjne sikkert også noget galt i.....specielt når du har opgivet din
webspeed adresse på dine newspostings

/Stig

Fra : Arne H.Wilstrup

Dato : 04-05-05 07:32

> [...]
> indenfor statistisk modellering på kandidatniveau....og du er en
> indoktrineret danskerfjendsk seminarieuddannet pædagog?.

Der er ikke noget, der tyder på det. Hvis du er så klog på statistik,
hvorfor bruger du så ikke den klogskab?

Der er løgn, forbandet løgn og så er der statistik.

--
ahw

Fra : Knud Larsen

Dato : 04-05-05 21:45

"Arne H.Wilstrup" <dufaardenikke@atse.invalid> wrote in message

> [...]
> hvorfor bruger du så ikke den klogskab?
>
> Der er løgn, forbandet løgn og så er der statistik.

"Enkeltstående tilfælde", kan man ikke bruge til noget, og statistik kan man
heller ikke bruge til noget, - hvad mon en skolelærer overhovedet kan bruge
til noget, egne gætterier?

Fra : Trunte

Dato : 04-05-05 22:01

> "Enkeltstående tilfælde", kan man ikke bruge til noget, og statistik kan
> man heller ikke bruge til noget, - hvad mon en skolelærer overhovedet kan
> bruge til noget, egne gætterier?
næh.. fordomme det ved vi hvad er
Trunte

Fra : Knud Larsen

Dato : 05-05-05 00:05

"Trunte" <ap.moeller@webspeed.dk> wrote in message

> næh.. fordomme det ved vi hvad er

Så det er fordomme uden forbindelse til hverken statistsik eller
enkeltstående oplevelser skolelærere benytter sig af?

Iøvrigt er fordomme som baserer sig på tilstrækkelig empiri, jo helt
nødvendige for enhver fornuftig handling. Så ordet "fordomme" er egentlig er
dårligt ord, der altid må kvalificeres.

Fra : JH

Dato : 03-05-05 21:14

Det er muhamedanerne, som er det store problem. Så kort kan det siges!

Fra : Trunte

Dato : 03-05-05 21:40

> Det er muhamedanerne, som er det store problem. Så kort kan det siges!

det ville da være langt kortere at sige perkere

Fra : JH

Dato : 03-05-05 23:26

"Trunte" <ap.moeller@webspeed.dk> wrote in news:4277e191$0$89851
$edfadb0f@dread14.news.tele.dk:

> "JH" <nobody@home.no> skrev i en meddelelse
>
> det ville da være langt kortere at sige perkere

Nej for "perkere" dækker jo kun tyrkere og pakistanere.
"Perker", er jo en sammentrækning af ordene tyrker og pakistaner.

Endvidere findes der faktisk både tyrkere og pakistanere, som ikke tror på
islam her i Danmark. De er rigtige flygtninge, som er flygtet fra en
middelalderkultur og en sindssyg tro som bifalder stening af kvinder og
mange andre forfærdelige ting. Disse mennesker skal vi selvfølgelig hjælpe.

Fra : NoTrabajo

Dato : 04-05-05 06:01

> [...]
> middelalderkultur og en sindssyg tro som bifalder stening af kvinder og
> mange andre forfærdelige ting. Disse mennesker skal vi selvfølgelig

Men er det paradoksalt nok ikke oftest dem, der oftest tilbagesendes til
Muhamedanistan. Her i Danmark hjælper vi - og lefler for - muhamedanere, så
man skulle tro at vi blev betalt for det.
--
NoTrabajo

Fra : Trunte

Dato : 04-05-05 19:54

> [...]
> så
> man skulle tro at vi blev betalt for det.

Hvis du endelig vil sende nogen hjem så gør dig selv den tjeneste at finde
et lande der eksisterer