Copydan stjæler skolepengene
Fra : Lyrik

Dato : 02-05-05 20:05

Nødskrig fra en skolelærer:
news:425fd9ca$0$159$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk

Forfærdelige tilstande i DK!

Hilsen
Jens

Fra : Frithiof Andreas Jen~

Dato : 03-05-05 09:16

"Lyrik" <lyrik@heaven.fjern.dk> wrote in message
> Nødskrig fra en skolelærer:
> news:425fd9ca$0$159$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk
>
> Forfærdelige tilstande i DK!

Tjah; Pengene går jo til "Kultur" - et af de områder, der per definition er
ophævet over enhver kritisk analyse ligesom "Velfærd" er det. Så børnene kan
ikke få bøger nyere en 1970 men Klaus Rifbjerg kan få betalt huslejen til
sin villa i Spanien?

Fra : Jim

Dato : 03-05-05 10:22

"Frithiof Andreas Jensen" <frithiof.jensen@die_spammer_die.ericsson.com>
skrev i en meddelelse news:d57blf$noc$1@newstree.wise.edt.ericsson.se...

> [...]
> børnene kan
> ikke få bøger nyere en 1970 men Klaus Rifbjerg kan få betalt huslejen

Jeg er kold over for, hvad KR anvender sin penge til.
Men jeg kunne aldrig finde på at købe så meget som en konsonant af
manden.
Men hvis motivet for at anvende hans bøger udelukkende ligger i at holde
manden i live og betale for til hans pension, så er vi på gale veje.

J.

Fra : Frithiof Andreas Jen~

Dato : 03-05-05 14:57

"Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> wrote in message

> Jeg er kold over for, hvad KR anvender sin penge til.

Stodderen er på Finansloven - så noget af det er mine penge;

> Men hvis motivet for at anvende hans bøger udelukkende ligger i at holde
> manden i live og betale for til hans pension, så er vi på gale veje.

Han bliver betalt for at være, ikke for at skrive.

Fra : Jim

Dato : 03-05-05 16:27

skrev i en meddelelse news:d57vm3$72v$1@newstree.wise.edt.ericsson.se...

> Stodderen er på Finansloven - så noget af det er mine penge;

Og nogen af dem er mine.
Jeg vil ikke blande mig i, hvad han bruger pengene til, bare jeg ikke
skal betale til ham.
Jeg har ikke fået noget af manden.
Ergo skal han heller ikke have noget af mig.

> Han bliver betalt for at være, ikke for at skrive.

Se det er et problem.
Ungerne i min familie laver sandslotte ved stranden om sommeren.
De skal også have kunstnerstøtte.
Og så laver de billeder med fingermaling i børnehaven.
Jeg er sikker på, at jeg har mere glæde af ungernes kunst end KRs
skriblerier.

J.

Fra : Jim

Dato : 03-05-05 10:22

"Lyrik" <lyrik@heaven.fjern.dk> skrev i en meddelelse
> Nødskrig fra en skolelærer:
>
> Forfærdelige tilstande i DK!

Sjovt nok, selv samme skriv kunne anvendes til at argumentere mod
licensbetaling til DR.

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 03-05-05 14:28

"Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> skrev i en meddelelse news:427742c5$0$198$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> Sjovt nok, selv samme skriv kunne anvendes til at argumentere mod licensbetaling til DR.

Åhh nej , 'Don't mention the war'

Jan Rasmussen

Fra : Jim

Dato : 03-05-05 14:45

"Jan Rasmussen" <1@1.1> skrev i en meddelelse

> Åhh nej , 'Don't mention the war'

Og de gakkede gangarter..;0)

Fra : Frithiof Andreas Jen~

Dato : 03-05-05 14:55

"Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> wrote in message

> Sjovt nok, selv samme skriv kunne anvendes til at argumentere mod
> licensbetaling til DR.

JEG ville da GERNE have pay-per-view på DR - og mulighed for at se TV
"on-demand" gennem Internettet.

så kunne *jeg* i det mindste slippe for at bidrage til at alle mulige kendte
idioter, gør-det-selv-programmer og masive reklameblokke for DR-kanaler (som
jeg ikke kan se), forpester sendefladen helt til klokken 22:00 - hver
*eneste*, *evindelige* dag!

Fra : Jim

Dato : 03-05-05 16:28

skrev i en meddelelse news:d57vgu$6rm$1@newstree.wise.edt.ericsson.se...

> [...]
> DR-kanaler (som
> jeg ikke kan se), forpester sendefladen helt til klokken 22:00 - hver

Ditto!