Glistrups menneskerettigheder krænket!
Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 02-05-05 19:59

http://www.dr.dk/nyheder/indland/article.jhtml?articleID=251596

Nej, hov? Det må da være alle tiders fede kreative paradoks for folk på
begge fløje herinde? ;-D

Anders Peter Johnsen

Fra : Trunte

Dato : 02-05-05 20:48

meddelelse news:4276787c$0$230$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> http://www.dr.dk/nyheder/indland/article.jhtml?articleID=251596
>
> Nej, hov? Det må da være alle tiders fede kreative paradoks for folk på
> begge fløje herinde? ;-D

Det er naturligvis urimelig længe at vente på at få en sag domfældt - men
hvis krænkelse af menneskerettigheder ses som fravær af menneskelig
værdighed . såååå er Glistrups nok ikke det grelleste tilfælde vi har set.

Trunte

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 02-05-05 23:37

Trunte wrote:
> [...]
> hvis krænkelse af menneskerettigheder ses som fravær af menneskelig
> værdighed . såååå er Glistrups nok ikke det grelleste tilfælde vi har set.

Aha!

Du mener altså at selveste MENNESKERETTIGHEDERNE (hører jeg en
tilbørligt andægtig gysen op venstrefløjen?) er noget, man lige bekvemt
kan bøje efter politisk forgodtbefindende, når det drejer sig om
"systemmodstandere" som Glistrup?

Hvordan fungerer dèn lige efter din egen skingre retorik, "Trunte"?

(Dèt hed min bedste vens ruhårede yndlingsjagttævekøter sjovt nok også?)

Anders Peter Johnsen

Fra : Kent Jensen

Dato : 03-05-05 11:40

meddelelse news:4276ab8f$0$279$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> [...]
>
> Hvordan fungerer dèn lige efter din egen skingre retorik, "Trunte"?
>
> (Dèt hed min bedste vens ruhårede yndlingsjagttævekøter sjovt nok også?)

som han desværre, under en jagt kom til at skyde ved en fejltagelse, da han
troede at var et muhammedansk hængebugsvin

KJ

Fra : Arne H.Wilstrup

Dato : 03-05-05 13:37

> [...]
> andægtig gysen op venstrefløjen?) er noget, man lige bekvemt kan bøje
> efter politisk forgodtbefindende, når det drejer sig om

Nej, det er det ikke - HR har fastslået at menneskerettighederne i Glistrups
skattesag er blevet krænket - og det er et rimeligt slutpunkt, eftersom han
jo allerede anlagde sagen i 1986 - en urimelig længe sagsbehandling.
Men du undlader bekvemt at understrege at sagen, der blev rejst dengang
ellers endte med et nederlag til Glistrup.

--
ahw

Fra : Trunte

Dato : 03-05-05 18:01

> [...]
> andægtig gysen op venstrefløjen?) er noget, man lige bekvemt kan bøje
> efter politisk forgodtbefindende, når det drejer sig om
Nej det mener jeg ikke.... og som jeg skrev så har han ventet urimeligt
længe på en afgørelse og respekt for rettens afgørelse - jeg mener
imidlertid helt personligt ikke det er er noget at falde svime over, manden
er jo hverken blevet tortureret eller andet for at være "systemmodstander"-.

> Hvordan fungerer dèn lige efter din egen skingre retorik, "Trunte"?
Ganske fint.....
> (Dèt hed min bedste vens ruhårede yndlingsjagttævekøter sjovt nok også?)
Tillykke med det..... er personligt ved at dø af grin..... må leve med
det - det fantastiske navn "anders peter" var optaget
Trunte

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 03-05-05 19:40

Trunte wrote:
> "Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> skrev i en
> meddelelse news:4276ab8f$0$279$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> Nej det mener jeg ikke....

Hvordan skal det så forstås?

"For vi kan da (følelsesladet violinmusik, tak!) slet ikke være i tvivl
om at Glistrup sikkert må have dyyyybe ar på sjælen og være berettiget
til krisehjælp og livsvarig forplejning, ligesom vi alle virkelig skal
skamme os!"?

Sådan en attitude ville jo stensikkert være blevet bekvemt anlagt af
folk som dig selv og en del andre "menneskerettighedsbekymrede", hvis
der er tale om en eller anden terrorpotentiel muhammed-discipel, som
ikke straks får familiesammenførsel?

> [...]
> er jo hverken blevet tortureret eller andet for at være "systemmodstander"-.

Nu er tortur jo efterhånden et MEGET vidt begreb takket være hhv.
udvandingen og overdrivelse af nogle oprindeligt ganske fornuftige
Menneskerettighedsprincipper.

Visse vil endda sikkert påstå at mit tonefald her er en form for "tortur".

> Ganske fint.....

Det får dig ikke til at overveje denne ensidige, nærmest religiøse
Menneskerettighedsdyrkelse?

> Tillykke med det..... er personligt ved at dø af grin..... må leve med
> det - det fantastiske navn "anders peter" var optaget
> Trunte

Det er jo ikke mig, der render rundt og kalder mig selv ved et hundenavn...

Anders Peter Johnsen

Fra : Trunte

Dato : 03-05-05 21:14

meddelelse news:4277c567$0$230$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> Hvordan skal det så forstås?

Det synes fremgår længere nede.

> [...]

> som dig selv og en del andre "menneskerettighedsbekymrede", hvis der er
> tale om en eller anden terrorpotentiel muhammed-discipel, som ikke straks

ja det er jo ikke svært at misforstå folk med vilje..

> Nu er tortur jo efterhånden et MEGET vidt begreb takket være hhv.
> udvandingen og overdrivelse af nogle oprindeligt ganske fornuftige
> Menneskerettighedsprincipper.

helt enig

> Visse vil endda sikkert påstå at mit tonefald her er en form for "tortur".
jeg overvejer helt klart også at søge psykolog ..

> Det får dig ikke til at overveje denne ensidige, nærmest religiøse
> Menneskerettighedsdyrkelse?
nu er det jo ikke mig der har opfundet dem..

> Det er jo ikke mig, der render rundt og kalder mig selv ved et
> hundenavn...
hvis jeg havde vist hvor meget det generede dig havde jeg aldrig gjort..
undskyld
- kan iøvrigt ikke lide hunde.
Trunte

Fra : Kent Rådbjerg

Dato : 03-05-05 23:27

meddelelse news:4276ab8f$0$279$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> (Dèt hed min bedste vens ruhårede yndlingsjagttævekøter sjovt nok
> også?)

Din bedste ven havde en ruhåret tvekønnet jagthund eller hvad??

Mvh
Kent.

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Ingolf

Dato : 03-05-05 19:53

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> wrote in message
> http://www.dr.dk/nyheder/indland/article.jhtml?articleID=251596
>
> Nej, hov? Det må da være alle tiders fede kreative paradoks for folk på
> begge fløje herinde? ;-D

:)

Har de så sagt undskyld?