Laura Bush sagde sin mening
Fra : Poul Nielsen

Dato : 01-05-05 13:30

Jeg så på CNN at Laura Bush fik sagt sin ærlige mening om sin mand og om
livet i Washington om livet i Bush klanen og enda om Svigermor Barbara som
hun sammenligner med en kendt mafiaboss. Se lige det pressemøde.

Fra : Jim

Dato : 01-05-05 13:49

"Poul Nielsen" <br@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> som
> hun sammenligner med en kendt mafiaboss. Se lige det pressemøde.

Det var ikke et pressemøde, men en fest.
Og Laura Bush havde fornjelsen af at underholde forsamlingen, som det er
kotume ved den slags højtideligheder.
Ligeså giver G W Bush også sig af med en god portion selvironi ved en
anden begivenhed, jeg ikke lige husker navnet på.
Noget vore politikere kunne lære af.
Du skal nok ikke tage det så bogstaveluigt, som det fremlægges.

J.

Fra : Poul Nielsen

Dato : 01-05-05 14:51

"Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> skrev i en meddelelse

> Det var ikke et pressemøde, men en fest.

Som jeg hørte det var det ikke en fest, men et pressemøde. I følge Sky News
var det en middag specielt for pressen.

Fra : 3W

Dato : 01-05-05 22:30

"Poul Nielsen" <br@get2net.dk> wrote in message

> Som jeg hørte det var det ikke en fest, men et pressemøde. I følge Sky
News
> var det en middag specielt for pressen.

Ja, den årlige festmiddag for pressen.

Fra : Zeki

Dato : 01-05-05 15:15

> Ligeså giver G W Bush også sig af med en god portion selvironi ved en
> anden begivenhed, jeg ikke lige husker navnet på.

Det var ved (endnu) en fundraiser, da han viste billeder af sig selv
kravlende rundt på gulvet med teksten "now where are those WMD's?", til stor
humor for publikum.

Jeg er sikker på, at de amerikanske familier som har lidt tab pga
WMD-løgnen, synes at joken var knap så morsom.

Mvh
Zeki

Fra : T. Liljeberg

Dato : 01-05-05 16:36

On Sun, 1 May 2005 16:14:30 +0200, "Zeki" <zeki@[fjerndette]image.dk>
wrote:

>Det var ved (endnu) en fundraiser, da han viste billeder af sig selv
>kravlende rundt på gulvet med teksten "now where are those WMD's?", til stor
>humor for publikum.

Nej, det var ved sidste års "Radio and Television Correspondent's
Dinner". Middagen afholdes årligt, og inkluderer altid en humoristisk
tale af præsidenten.

--
Government at its best is a necessary evil,
and at its worst, an intolerable one.

Fra : Zeki

Dato : 01-05-05 17:54

> Nej, det var ved sidste års "Radio and Television Correspondent's
> Dinner". Middagen afholdes årligt, og inkluderer altid en humoristisk
> tale af præsidenten.

Yep - ved nærmere eftertanke så har du ret.

mvh
Zeki

Fra : Jim

Dato : 01-05-05 18:14

"T. Liljeberg" <tl_dp@adelphia.net> skrev i en meddelelse

> Nej, det var ved sidste års "Radio and Television Correspondent's
> Dinner". Middagen afholdes årligt, og inkluderer altid en humoristisk
> tale af præsidenten.

Lige præcis..Det var den jeg tænkte på. :0)

Mvh.

Fra : Jim

Dato : 01-05-05 18:13

"Zeki" <zeki@[fjerndette]image.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Jeg er sikker på, at de amerikanske familier som har lidt tab pga
> WMD-løgnen, synes at joken var knap så morsom.

Se det fra den lyse side; Vi har fået fjernet skurken.

J.

Fra : Ingolf

Dato : 03-05-05 19:18

"Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> wrote in message

> Se det fra den lyse side; Vi har fået fjernet skurken.

Desværre nej.. Bush er stadig præsident! ;)

Fra : Jim

Dato : 03-05-05 20:48

"Ingolf" <Dont_Spam_ingolf@excite.com> skrev i en meddelelse

> Desværre nej.. Bush er stadig præsident! ;)

Hvordan er han skurken?
Og hvordan går det ud over dig, at han er president i US?

Fra : manse

Dato : 01-05-05 18:34

> [...]
>
> J.
>Hun er da ligeså fuld af lort som hendes psykotiske mand,det var da rent
Det var ikke hendes mening men deres folk som havde skrevet det
Hverken hende eller nazi bush kan finde på noget selv