Sverige trues af al Qaeda filial?
Fra : Knud Larsen

Dato : 01-05-05 00:09

En af de stærkt sårede i Cairo er tilfældigvis svensker, og en arabisk
hjemmeside registreret i Gaza og i Uzbekistan truer Sverige og svenskere med
et angreb som i Madrid, fordi en forvirret præst har kaldt profeten en
forvirret pædofil.

Nu må vi have vores Tim McVeigh frem igen, for at bevise, at der ikke er
noget som helst islamisk ved dagens terrorangreb, - det være herved gjort.

Fire angreb i Egypten inden for et par måneder, og jeg hører lige at en
bombe sprængtes på et tyrkisk feriested, - sikkert en amerikaner som var ude
efter en abortlæge?
Undskyld ironien.

"Svärdet till de som förolämpade Profeten. "

Internetsidorna som spårats till adresser i Gaza, Uzbekistan och Arizona i
USA innehåller grova hot mot Sverige. Blodiga kartor över Sverige och bilder
från terrorattacker avser att sätta skräck i "kättarna".

Webbsidan är på arabiska och registrerad i Gaza och i Uzbekistan. Den är
även kopplad till en adress i Arizona i USA.
Meddelandena som manar till attack mot Sverige publicerades den 28 april.
Elva bilder visar hur svenska symboler brinner och hur flaggan är nedblodad.
"Snart", står det på de tidsinställda bomberna som är avbildade bredvid

Men vi skal huske, som det så ofte er blevet indskærpet, - det har intet med
islam at gøre.

Websiden er formodentlig betalt af Pia K. for at genere muslimer i
Sverige, - og hvis ikke, så er det ihvertfald hendes skyld, at man er nødt
til at lave den, det kan vi roligt slå fast.

Fra : NoTrabajo

Dato : 01-05-05 05:43

> [...]

> noget som helst islamisk ved dagens terrorangreb, - det være herved gjort.

Nå, var det han blev brugt til? På samme måde som at "dyreaktivisten" blev
brugt til af afmuhamedanisere mordet på Pim van T. i Holland for nogle år
siden.
--
NoTrabajo

Fra : Knud Larsen

Dato : 01-05-05 10:00

"NoTrabajo" <trabajono@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> brugt til af afmuhamedanisere mordet på Pim van T. i Holland for nogle år

Ja, det er sjovt, hvordan den morder ikke kan nævnes, uden at man siger
ordet "dyreaktivist", selv om det iflg ham selv, var pga Pim Fortoyns
indvandringsmodstand og kritik af islam at han myrdede ham.

Fra : NoTrabajo

Dato : 01-05-05 12:43

> [...]

> ordet "dyreaktivist", selv om det iflg ham selv, var pga Pim Fortoyns
> indvandringsmodstand og kritik af islam at han myrdede ham.

Er ham "dyreaktivisten" mon blevet belønnet med saudiarabiske petrodollars
el.lign. for sin (u)gerning?
--
NoTrabajo