SF nye formand...
Fra : Christian

Dato : 28-04-05 21:20

GRINER...det blev karkluden, manden der er lavet af anti karisma
materiale, en gensplejsning af en 70-lære og bibliotekar...

sjvot som SF altid er ca 15-20 år tilbage i tiden med deres meninger...de
syntes de ting som de borgerlige sagde dengang nu er OK...feks EU,-sovjet
var et diktatur etc etc...

Fra : Jim

Dato : 28-04-05 21:45

"Christian" <askformail@(TDCCUSTOMER)mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> meninger...de syntes de ting som de borgerlige sagde dengang nu er
> OK...feks EU,-sovjet var et diktatur etc etc...

Og hans vælgere må vare ligeså lidt begavet, som han selv.
Host! Fort Bragg ... host!
Hans vælgere ved heller ikke, hvor Fort Bragg ligger.

J.

Fra : Rune

Dato : 28-04-05 23:28

> Og hans vælgere må vare ligeså lidt begavet, som han selv.
> Host! Fort Bragg ... host!
> Hans vælgere ved heller ikke, hvor Fort Bragg ligger.

hmm... er det ikke militærbasen under grøndlandsisen?

Fra : Jim

Dato : 28-04-05 23:41

"Rune" <rune@slambam.dk> skrev i en meddelelse

> hmm... er det ikke militærbasen under grøndlandsisen?

Nej dit fjols.. ;0) det er jo der Camp David ligger.. *LOL*

J.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 28-04-05 22:09

Christian wrote:
> GRINER...det blev karkluden, manden der er lavet af anti karisma
> materiale, en gensplejsning af en 70-lære og bibliotekar...

Mnjah, han HAR vist også en glorværdig fortid som skolelærer?

(Se http://www.sf.dk/soevndal/index.php?menu=1208 med det smukke
portrætbillede, hvor der næsten bare mangler et par møtrikker i
tindingerne?)

> sjvot som SF altid er ca 15-20 år tilbage i tiden med deres meninger...de
> syntes de ting som de borgerlige sagde dengang nu er OK...feks EU,-sovjet
> var et diktatur etc etc...

Behøver jeg at nævne hans helt uhyggelige "Fort Bragg"-fadæse?

http://www.ft.dk/Samling/20031/spor_sv/S5034.htm

http://www.filtrat.dk/comments.php?id=1430_0_1_0_C7

Anyway, jeg må virkelig respektere at SF'erne tilsyneladende slet ikke
har lyst til komme i Folketinget ved næste valg: Ikke bare har de under
Holder K. foretaget den totale 180 graders-vending i EU-politikken, men
nu har de så valgt en formand, som er så himmelråbende kedelig at det må
skræmme enhver potentiel vælger væk.

Frøken Rosenkrantz-Theil kommer givetvis til at vinde ganske gevaldigt
på dette ærgelige formandsvalg.

Men okay, så ved vi da i det mindste hvor vi så har de rigtigt
hardcore-venstreorienterede...

Anders Peter Johnsen

Fra : Tim

Dato : 28-04-05 23:01

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> wrote in message

> [...]
> tindingerne?)

> Behøver jeg at nævne hans helt uhyggelige "Fort Bragg"-fadæse?

Så hut jeg visker, var der faktisk nogle her i gruppen der mente, at hans
spørgsmål var helt på sin plads ))

Tim

Fra : G B

Dato : 29-04-05 00:17

Anders Peter Johnsen <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> skrev i
meddelelsen news:427150db$0$197$edfadb0f@dread12.news.tele.dk:

> Behøver jeg at nævne hans helt uhyggelige "Fort Bragg"-fadæse?

Ja, når man oven i købet er forsvars-ordfører er det endda ekstra pinligt.

--
"How much easier is self-sacrifice than self-realization." Eric Hoffer
Med venlig hilsen

Fra : Knud Larsen

Dato : 29-04-05 09:02

"G B" <nonono@nospam.invalid> wrote in message
> Anders Peter Johnsen <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> skrev i
> meddelelsen news:427150db$0$197$edfadb0f@dread12.news.tele.dk:

> Ja, når man oven i købet er forsvars-ordfører er det endda ekstra pinligt.

Han havde nok hørt om en sag med tre politibetjente, en lille pige og et
håndjern, og derfor lige som vores USA-eksperter her, konkluderet, at der
ikke er ret langt til tanken om en militærbase under indlandsisen, eller for
den sags skyld en base på Mars eller Venus.

Måske har man allerede extra-terrestiale aliens rendende rundt som
politibetjente i USA, det kunne jeg selv sagtens forestille mig, men sig det
ikke til Søvndahl.

Fra : Christian

Dato : 29-04-05 16:05

> (Se http://www.sf.dk/soevndal/index.php?menu=1208 med det smukke
> portrætbillede, hvor der næsten bare mangler et par møtrikker i
> tindingerne?)

OK sammenlign lige det billede fra SF siden med dette
http://www.aerenlund.dk/rom/day2/hcandersen.jpg

Det er fandme uhyggeligt...Villy fortæller jo også eventyr uden hold i den
virkelige verden,-faktisk lever han jo permanent i en eventyr verden...

Fra : morten sorensen

Dato : 29-04-05 16:25

Anders Peter Johnsen wrote:

> Behøver jeg at nævne hans helt uhyggelige "Fort Bragg"-fadæse?

For satan - den havde jeg ikke hørt om.

Ord kan næsten ikke beskrive hvor pinligt det er. Det er på niveau med
(hvis ikke værre end) DF-%-regningen.

Hvis han havde sagt det i House of Commons havde hans politiske karriere
nok været slut i et fyrværkeri af lige dele latter og sarkasme.

Et skoleeksempel på hvorfor man sparrer med andre før man gør noget dumt.

Og nu skal han genrejse et parti. Uha.

--

morten sorensen

Fra : Rune

Dato : 29-04-05 09:16

> [...]
> syntes de ting som de borgerlige sagde dengang nu er OK...feks EU,-sovjet

Ja, jeg syntes jo det ville være passende om de lod rød røg stige op fra
Christiansborg og deres informationskammerat (m/k) kom frem på Radio Kurt og
bekendtgøre: habemus idiot, habemus idiot!

Fra : Jim

Dato : 29-04-05 14:11

> Ja, jeg syntes jo det ville være passende om de lod rød røg stige op
> fra Christiansborg og deres informationskammerat (m/k) kom frem på
> Radio Kurt og bekendtgøre: habemus idiot, habemus idiot!

*LOL* Point til Rune.

Fra : Daniel Vandfryd

Dato : 29-04-05 09:31

Christian TDCCUSTOMER wrote:
> [...]
meninger...de
> syntes de ting som de borgerlige sagde dengang nu er OK...feks

Det må tages alvorligt. Angsten for tomme dåser, parabol-antenner og
mobiltelefoner er mere relevant nu end nogensinde før...

MVh
(:>)
_____________________
Time 2 Smile: (FUNny LINK)
http://www.BowsIT.net/SMile
http://SMile.BowsIT.net (2)
The 'Junk-BoX' is WorKing

Î<- Tilmeld jer her (:>)

Fra : Martin Kristensen

Dato : 29-04-05 20:32

"Christian" <askformail@(TDCCUSTOMER)mail.dk> wrote in message

> GRINER...det blev karkluden, manden der er lavet af anti karisma
> materiale, en gensplejsning af en 70-lære og bibliotekar...

Jeg havde mareridt om ham forleden dag. Han blev ved med at dukke op med
en uendelig strøm af dumme spørgsmål og kommentarer, fremsagt med sin
irriterende læspende stemme. Meget realistisk drøm faktisk.

--
Venlig hilsen
Martin Kristensen