Fængsling - det har jeg folk til: Glistrup
Fra : Bo Warming

Dato : 27-04-05 23:48

Fængsling - det har jeg folk til: Glistrup

De første 3 racisme-domme var interessante nok.

1.Usenet og 2. Berlingske og 2. TV

-folkeoplysning om Islam udstillede vor totalitære stats censur og kun den
sidste af de tre bøder, betaler jeg lidt på (takket være Glistrups gamle
krav om fornuftig. statslig incasso er man omsider begyndt at søge at få
bøder inddrevet nogenlunde effektivt.).

Fjerde gang politibetjente drog til mit hjem og forelagde mig "racisme" med
mit navn under, som de ville have mig §266b-dømt for, afviste jeg at være
ophavsmand, velvidende at min webmaster gør det umuligt at spore mig.

Jeg gad ikke sidde sidde i fængsel , hvilket der var optræk til ved min
racismedom nr 3. , hvor anklageren mente, at jeg var vaneforbryder, der
burde bag tremmer.

Et år senere fik jeg svar fra anklagemyndigheden om, at sagen var droppet,
fordi den ville være for resourcekrævende at gennemføre. Dvs min webmaster
har outsmarted PET og FET. Jeg er usårlig. Martyrrolle som racisme-fængslet
kan jeg overlade til min om fire uger 80 årige medkæmper.

Lige så svært bliver det for bispen at få smidt mig ud af folkekirken, håber
jeg. Når vort lands retssystem ikke kan hænge mig op på racisme-udtalelser,
kan kirkefolket næppe heller skaffe retsligt bevis, hvormed de kan stjæle
min dåbsgave, hvad en bispevikar, der er promuslimsk, har påstået at have
gjort - men anke er igang og bispevikarens ævl holder ikke vand, juridisk.

(Måske lykkes intrigen for ham, for Guds og Kejsers rige er forskellige, og
kirkelig jura vedr FK-medlemskab er et kompliceret mysterie hævet over logik
og saglig jura. - at man p.t. tvangsinddriver kirkeskat fra mig, mens man
har påstået, at jeg ikke er folkekirkemedlem, er blandt de mange
uhyrligheder.)