Ulækker racisme fra DK mod Indien-færgeskr~
Fra : Bo Warming

Dato : 27-04-05 21:46

Ondskaben hos vor godhedsindustri er extrem - vor foragt for indere som
untermensch er uhyrlig.

Selvfølgelig kan vi have respekt for, hvordan indere takler deres miljø, når
de hugger en dansk færge op på en strand, for at genbruge stålplader mm

Hvis vi var så antiracistiske som vi bilder os ind, ville vi tro på det fri
marked og at de fremstormende tigerøkonomi er os ligeværdige.

Vi bør søge at få højest mulig pris for en færge, der er totalt nyttig i vor
del af verden, fordi broer er mode. Længere er den ikke. Journalisters
selvskabte nyheder og moraliserende forargelse udfra had til kultur, som vi
er for dumme til at forstå, er noget der bør bekæmpes

Fra : Johnny Andersen

Dato : 27-04-05 22:00

> Ondskaben hos vor godhedsindustri er extrem - vor foragt for indere som
> untermensch er uhyrlig.

Forklar hvad "godhedsindustri" - det stå ikke i min ordbog...

> Selvfølgelig kan vi have respekt for, hvordan indere takler deres miljø,
når
> de hugger en dansk færge op på en strand, for at genbruge stålplader mm

der dør 1 om dagen!!! på Alang Beach - pga. vil af med vores affald til
billige penge...

> Hvis vi var så antiracistiske som vi bilder os ind, ville vi tro på det
fri
> marked og at de fremstormende tigerøkonomi er os ligeværdige.

Godt at se, at du mener at ikke er antiracist... - løj du, da du påstod at
du var antiracist?

Så slog det klik for dig igen, skizo...

/Johnny

Fra : Bo Warming

Dato : 27-04-05 22:24

"Johnny Andersen" <netsat_99@yahoo.dk> wrote in message

> Forklar hvad "godhedsindustri" - det stå ikke i min ordbog...

Indbringende statsforetagender og tilknyttede firmaer, der også lever af
skattepenge, og som ikke udfører nyttigt arbejde, som danske borgere
værdsætter, men et abstrakt godhedsprojekt.
Kræftundersøgelser der klart intet gavner, kan kaldes godhedsindustri, men
forurenings flygteninge og ulands projekterne er de store skurke.

Folkekirkens Nødhjælp, der skaber økonomi for palæstinenserne, så de kan
selvmordsbombe israelere, er typisk godhedsindustri.

Røde Kors der også lokker penge fra folk, der husker på samarittergerning i
1800-tallet, lærer flygtninge hvordan de skal hærværke og være
socialbedragere og hade danskere.

"The purpose of Newspeak...is to make all other modes of thought impossible.
George Orwell("1984")

> [...]
> fri
>
> Godt at se, at du mener at ikke er antiracist... - løj du, da du påstod at

Definer antiracist. Det står ikke i min ordbog

Racist betød engang bioracist - nu betyder det ofte fædrelandskærlig, så man
skal kende sammenhængen for at ordet giver mening

" Rascisme er dogmet,at en etnisk gruppe af naturen er dømt
til medfødt underlegenhed og en anden gruppe er bestemt til medfødt
overlegenhed . Ruth Fulton
Benedict(antropolog)

Fra : Johnny Andersen

Dato : 27-04-05 22:31

> [...]
> Kræftundersøgelser der klart intet gavner, kan kaldes godhedsindustri, men
> forurenings flygteninge og ulands projekterne er de store skurke.

bevis at kræftundersøgelser ikke gavner

> Folkekirkens Nødhjælp, der skaber økonomi for palæstinenserne, så de kan
> selvmordsbombe israelere, er typisk godhedsindustri.

Og hvad er det så når israelerene jævner er hus med jorden - hvis f.esk.
sønnen af har gjort noget?
De straffer hele familien - men det er jo helt i tråd med din (forkerte)
tolkningen af Geneve konversionen...

/Johnny

Fra : Bo Warming

Dato : 27-04-05 22:50

> bevis at kræftundersøgelser ikke gavner

Nogle gør. Men de store rutineundersøgelser af kvinders kræft er fornylig
blevet bevist meget , meget ineffektive.

> Og hvad er det så når israelerene jævner er hus med jorden - hvis f.esk.
> sønnen af har gjort noget?

Mellemøstlig kultur er for uforståelig for os danskere, til at staten skal
blande sig.

Derfor bør Folkekirkens Nødhjælp der skaber lemlestelse af israelere MISTE
AL STATSSTØTTE

De har aldrig betalt for ret til at bruge statens kirkes navn.
de har intet med vor folkekirke at gøre.
Også denne PR-hjælp der måske har været millioner af $ værd for
palæstinenser-terroren, bør vi ophæve.

Fra : Johnny Andersen

Dato : 28-04-05 10:06

> Nogle gør. Men de store rutineundersøgelser af kvinders kræft er fornylig
> blevet bevist meget , meget ineffektive.

Det viser bare, at der kræves mere forskning - men det er du jo også
imod....

> Mellemøstlig kultur er for uforståelig for os danskere, til at staten skal
> blande sig.

Måske for dig. Fordi du ikke /vil/ forstå den - betyder det jo ikke, at
andre ikke gør

> De har aldrig betalt for ret til at bruge statens kirkes navn.
> de har intet med vor folkekirke at gøre.
> Også denne PR-hjælp der måske har været millioner af $ værd for
> palæstinenser-terroren, bør vi ophæve.

Skal alt gøres op i penge?
Du har indrømmet socialbedrageri - DU er mere krimminel end mange
palæstinenser...

/Johnny

Fra : G B

Dato : 27-04-05 22:54

"Johnny Andersen" <netsat_99@yahoo.dk> skrev i meddelelsen

> Forklar hvad "godhedsindustri" - det stå ikke i min ordbog...

Nej, det gør "står" åbenbart heller ikke.

--
"How much easier is self-sacrifice than self-realization." Eric Hoffer
Med venlig hilsen

Fra : Johnny Andersen

Dato : 27-04-05 23:01

"G B" <nonono@nospam.invalid> skrev i en meddelelse

> Nej, det gør "står" åbenbart heller ikke.

Ha ha george...

/Johnny