Glistrup i fængsel efter 1½ års ventetid!
Fra : Kim2000

Dato : 26-04-05 23:50

Man kan altid diskutere om dommen over Glistrup er retfærdig, personligt
kender jeg ikke til hvad der har ført til at manden skal afsogne 20 dage
i fængsel, og jeg er også ligeglad (henvendt til BW).

Man kan også diskutere om en 79-årig mand med skrantende helbred burde
afsogne, men hvad der er værd at bemærke er at dommen er fra 2003!

Kan det virkelig være rimeligt at man skal vente i mere end 1½ år på at
få lov til at afsogne sin dom og komme videre med sit liv? Det er
simpelthen horribelt. Den dag man modtager sin dom burde man starte
afsoningen, uanset om det så er vold, mord, eller en banal sag som denne
vel må gå ind under.

Mvh
Kim

Fra : Allan Riise

Dato : 27-04-05 07:21

"Kim2000" <kim2000@tele2ads1.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> horribelt. Den dag man modtager sin dom burde man starte afsoningen,
> uanset om det så er vold, mord, eller en banal sag som denne vel må gå ind

Det er desværre sådan, at p.g.a. regeringens ønske om længere straffe, og
flere fængselsdomme, så skal de der har knap så hårde domme vente længe på
at komme til at afsone, så det er jo nok der du skal aflevere en protest.

Glistrup har selv udtalt at han ikke ønskede en benådning, men "har man fået
en dom, så må man afsone den", og jeg vil give ham ret, man kan ikke gøre
ældre frie for straf, men man kan straffe på andre måder, f.eks. med
elektronisk lænke.

Allan Riise

Fra : Bo Warming

Dato : 27-04-05 08:26

"Allan Riise" <familien_riise@adslhome.dk> wrote in message

> [...]
> gøre ældre frie for straf, men man kan straffe på andre måder, f.eks. med

Der går måneder hvor Glistrup ikke rør sig 1 km væk fra Hummeltoftevej 125,
2830Virum.. Hans kone gør ærinderne. Er elektronisk fodlænke en straf
isåfald? Fodlænke bør bruges på alle voldsfarlige(incl mistænkte,
udgangstilladelse, prøveløsladelse). Bøder der inddrives effektivt via
konfiskation straks, bør bruges til straf. Min USA-helt David Letterman har
i månedsvis ironiseret over fængsling og nu fodlænke(g-streng?) til den
sexede insiderhandel dømte Martha Stewart.

Fra : hoff

Dato : 27-04-05 12:13

"Allan Riise" <familien_riise@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> gøre ældre frie for straf, men man kan straffe på andre måder, f.eks. med

Er det for den sag, hvor han viste sit skattekort, med en trækprocent på 0
%?

Fra : Soeren

Dato : 27-04-05 12:35

hoff wrote:

> Er det for den sag, hvor han viste sit skattekort, med en trækprocent

> på 0 %?

nej, det var da ikke ulovligt

Soeren

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Kim2000

Dato : 27-04-05 12:59

> [...]
> og flere fængselsdomme, så skal de der har knap så hårde domme vente
> længe på at komme til at afsone, så det er jo nok der du skal aflevere

Længere og hårdere straffe er for så vidt helt fint, man kunne så
overveje om man ikke burde benytte andre straffe til de mere banale
ting, grafitimalere kunne passende selv få lov til med en klud i hånden
at vaske deres lort af, narkomanen på tvungen afvæning osv., en ufarlig
person som Glistrup ville man fx kunne benytte den ny
"fodlænkefængsling" på, men naturligvis må man tage konsekvensen at få
bygget et nyt fængsel, måske et med plads til et par tusinde, så vi ikke
om ti år står med nye plads problemer. Faktum er jo at det svært for en
straffet at få arbejde, men en straffet der endnu ikke har afsognet er
det da helt umuligt for (ved jobsamtalen "iøvrigt smutter jeg lige fire
måneder på et tidspunkt").

Pladsproblemet burde altså ikke være en overraskelse for regeringen,
problemet har efterhånden været der i årtier.

mvh
Kim

Fra : NoTrabajo

Dato : 27-04-05 13:44

> [...]
> at vaske deres lort af, narkomanen på tvungen afvæning osv., en ufarlig
> person som Glistrup ville man fx kunne benytte den ny

Nej, Glistrup burde have en undskyldning for den behandling han har fået af
samfundet/retssystemet samt tildeles officiel status som folkehelt og tildeles
et ridderkors.
--
NoTrabajo

Fra : J. Pedersen

Dato : 27-04-05 13:53

NoTrabajo wrote:

> Nej, Glistrup burde have en undskyldning for den behandling han har fået af
> samfundet/retssystemet samt tildeles officiel status som folkehelt og tildeles
> et ridderkors.

Vi er mange der er glade for at det infame marcipan-guflende uhyre langt
om længe er blevet smidt i fangehullet hvor han hører til.
Det er efterhånden kun bistandsklienter og andre samfundsnassere (der i
blandt NoTrabajo) som ser ham som en folkehelt.

Fra : Malene P

Dato : 29-04-05 21:43

"J. Pedersen" <monz@io.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Det er efterhånden kun bistandsklienter og andre samfundsnassere (der i
> blandt NoTrabajo) som ser ham som en folkehelt.

"Uhyret" bliver smidt i fangehullet for sine udtalelser -ikke for sine
handlinger. Jeg synes det virker lidt i retning af proportionsforvrængning.

Malene P

Fra : JH

Dato : 27-04-05 14:40

> [...]
> man fået en dom, så må man afsone den", og jeg vil give ham ret, man
> kan ikke gøre ældre frie for straf, men man kan straffe på andre

En elektronisk lænke er ikke en straf.

Fra : Allan Riise

Dato : 27-04-05 16:02

"JH" <nobody@home.no> skrev i en meddelelse
> "Allan Riise" <familien_riise@adslhome.dk> wrote in

> En elektronisk lænke er ikke en straf.

Ifølge Justitsministeriet og Kriminalforsorgen, så jo!

Allan Riise

Fra : Jim

Dato : 27-04-05 17:02

"JH" <nobody@home.no> skrev i en meddelelse
> "Allan Riise" <familien_riise@adslhome.dk> wrote in

> En elektronisk lænke er ikke en straf.

Hvis den kombineres med en husarrest, så er det en dom, som er flittigt
anvendt i vort broderland Sverige med stor succes.

J.

Fra : Kim2000

Dato : 27-04-05 21:56

> En elektronisk lænke er ikke en straf.

Tja, alene den sidste uge ville det i mit tilfælde have begrænset mig
voldsomt, fx kunne jeg ikke have cyklet 135 kms motion, jeg ville ikke
kunne have trænet fodbold i mandags, jeg ville ikke have kunnet gå med
min hund 3 gange, og jeg kunne ikke have besøgt en ven i tirsdags. Så
jo, det er bestemt en straf.

Naturligvis skal den slags kun bruges overfor de mildeste forbrydelser,
sådan at den dømte kan gå lidt og fundere over tingene, fx kunne man
forestille sig ved underslæb i den mindre størrelse, racisme eller lign.
Det vigtigste må være at den dømte står tilbage med den tanke at det var
det ikke værd. Naturligvis skal man så have den mulighed at smide folk i
fængsel, hvis de bryder reglerne.

mvh
Kim

Fra : Konrad

Dato : 27-04-05 13:24

> [...]
>
> Man kan også diskutere om en 79-årig mand med skrantende helbred burde
> afsogne, men hvad der er værd at bemærke er at dommen er fra 2003!

Jeg synes helt ærligt det er komplet latterligt. Manden har fået en dom, og
det må da være rigeligt for en trods alt så beskeden brøde, mandens mentale
situation taget i betragtning. Han er dømt uanset hvad. Den med fodlænken er
jo helt fin, men der burde da være et eller andet banalitetskriterie. Nogle
vil måske mene, at Glistrup regner dommen for en slags sejr der udstiller
hans holdning til "den infame paragraf, som hand kalder den, men er det ikke
ligegyldigt?

En anden historie om vanvittigt ressourcespild:
Prøvede engang at blive stoppet af politiet på Christianshavn Torv. Jeg
fiskede ude på Lynetten, og efter en formiddag uden bid gemte jeg grejerne
og tog til torvet for at spise en pizza. Der var rødt i fodgængerovergangen,
og ved siden af holdt et salatfad med 6-7 betjente. Bag mig stod en anden
betjent. Da jeg så der blev gult i krydset trådte jeg frem på *cykelstien*
for at kunne se det udsyn som salatfadet (logisk nok) spærrede for.
Politimanden bag mig sagde brysk : "Du skal ikke gå over for rødt lys!" og
så trådte jeg skridtet tilbage. 10 sekunder senere var det helt klart det
straks ville skifte helt, dvs i alle retninger, så jeg trådte atter et
skridt frem - politimanden gik frem, rev fat i min skulder og sagde :"Sagde
jeg ikke du ikke skulle gå over for rødt!!?". Instinktivt verfede jeg hans
arm væk - i samme nu lå 5 betjente over mig, lagde mig i håndjern og kørte
mig til en politistation lang fanden i vold ude på Amager. Det fik jeg så
800 kr i bøde for - guderne må vide hvad de egentlig selv har tænkt -
(mindede dem om i salatfadet, at de virkelig må føle sig store når der skal
7 mand til at klare en lystfisker i en fodgængerovergang - en politimand
svarede blot lakonisk "nej - 8", for jeg havde ikke talt chaufføren med!)
Summa summarum : Efter adskillige bødeforlæg jeg slet og ret nægtede at
betale fik jeg efter ca 1½ år tilsendt en DSB-billet til en station i
sønderjylland - jeg kom kl 12.00, sov der én nat (vi spillede billiard og så
video) og blev kørt tilbage til stationen næste morgen kl 8 med en billet i
hånden. Rundt regnet vil jeg skyde på, at politiets vanlige
overreaktionsmønster har medført en samfundsregning på en 20.000-30.000
kroner, alt inklusive.

Fra : Jesper

Dato : 27-04-05 15:36

Konrad <davidkonrad@gmail.com> wrote:

> [...]
> hånden. Rundt regnet vil jeg skyde på, at politiets vanlige
> overreaktionsmønster har medført en samfundsregning på en 20.000-30.000

Ja, det havde været billigere at give dig stokkeprygl på Gammel Torv
eller Vestre Fælled

Fra : Kent Jensen

Dato : 27-04-05 17:35

> Ja, det havde været billigere at give dig stokkeprygl på Gammel Torv
> eller Vestre Fælled
> --

Ja eller en tur i gabestokken,på rådhuspladsen .

KJ

Fra : Konrad

Dato : 28-04-05 09:57

(snip laaaangt unødvendigt citat)

> Ja, det havde været billigere at give dig stokkeprygl på Gammel Torv
> eller Vestre Fælled

Hvis du virkelig mener min "brøde" fortjener en sådan afstraffelse, kan jeg
dårligt forestille mig hvad du sanktionerer dig selv i straf, som følge af
dine forbrydelser mod det danske sprog her i gruppen

Fra : Knud Larsen

Dato : 28-04-05 20:26

"Konrad" <davidkonrad@gmail.com> wrote in message

> [...]
> jeg dårligt forestille mig hvad du sanktionerer dig selv i straf, som
> følge af dine forbrydelser mod det danske sprog her i gruppen

Det må faktisk være svært at bevare "humøret" efter en så vanvittig
oplevelse, mange ville nok gå i Blood and Honor-mode, og bestemme sig til at
bekæmpe samfundet resten af livet. EN torsk kan man lissom forstå findes,
men så mange som du var ude for!

Fra : Kent Jensen

Dato : 28-04-05 22:50

> [...]
at
> bekæmpe samfundet resten af livet. EN torsk kan man lissom forstå findes,

Man hører jo gang på gang, hvordan politiet har misbrugt deres stilling .
Der sker dem sjældent noget, da de dækker over hinanden .

KJ

Fra : Martin Kristensen

Dato : 27-04-05 15:13

"Kim2000" <kim2000@tele2ads1.dk> wrote in message

> Man kan altid diskutere om dommen over Glistrup er retfærdig

Tænk at vi i år 2005 sender folk i fængsel for at have de forkerte meninger.

Fra : NoTrabajo

Dato : 27-04-05 16:48

"Martin Kristensen" <dont_sp@m.me> skrev i en meddelelse
> "Kim2000" <kim2000@tele2ads1.dk> wrote in message

> Tænk at vi i år 2005 sender folk i fængsel for at have de forkerte meninger.

I »DetDanskeRige« sender man anno 2005 folk i fængsel for at ytre de forkerte
meninger.
--
NoTrabajo

Fra : morten sorensen

Dato : 27-04-05 17:33

Martin Kristensen wrote:
> "Kim2000" <kim2000@tele2ads1.dk> wrote in message

> Tænk at vi i år 2005 sender folk i fængsel for at have de forkerte meninger.

Jeg synes man skal afskaffe 266b - men at fremstille det som om den er
en demokratisk spændetrøje, mener jeg er forkert.

Man kan sagtens sige at muslimernes højere fødselsrate vil gøre at de
bliver flertal og deres religion vil gøre at landet bliver et diktatur.
Intet i det udsagn falder for paragraffen.

At sige at nogen 'avler som rotter' gør. Jeg synes forskellen er ret
klar; det er *forhånelser* der straffes.

--

morten sorensen

Fra : Bo Warming

Dato : 27-04-05 18:00

"morten sorensen" <morten@mortens.net_DELETE> wrote in message

> [...]
> Intet i det udsagn falder for paragraffen.
> At sige at nogen 'avler som rotter' gør. Jeg synes forskellen er ret klar;

Sårende ord er ikke statsopgave - kun vold skal retsvæsenet se på (og
injurier der giver økonomisk tab o lign alvorligt)

Ingen muslim såres af rottesammenligning - ingen vold anspores til -
hvilket jeg uddyber i følgende(1)+(2) der er i nogle jyske aviser imorgen.
DEMOKRATI KRÆVER AT MENIGMAND IKKE SKAL VEJE SINE ORD PÅ EN GULDVÆGT, når
han diskuterer -

Ingen kan forudsige hvad straffes efter racisme-§
Fra debatten på www.glistrup.com har Journalisten fundet det indledende
citat, der ikke er fra mig
------------------------

(1)
- Ud med alle perkerne! De fylder op her i smukke Danmark. De skal ud,
brændes eller dræbes.
Sådan indledes et af mange indlæg på et debatforum på internettet.
Hjemmesiden ejes og drives af det tidligere medlem af Fremskridtspartiet, Bo
Warming.
Han har intet imod tonen i debatten.
- Det er jo bare bodega-snak. Det er det samme, som hvis jeg siger til min
kone, at jeg smadrer dig, hvis du ikke slukker lyset. Men i virkeligheden
kunne jeg jo ikke drømme om at give hende så meget som en lussing, siger Bo
Warming, som har flere domme for brud på racismeparagraffen bag sig.

(2)
Bo Warming, tidligere medlem af Fremskridtspartiet, står bag en hjemmeside,
hvor der i et debatindlæg slås til lyd for, at "alle perkerne skal brændes
eller dræbes".
Bo Warming, har du noget imod, at din hjemmeside bliver brugt til sådan
nogle ytringer?
Overhovedet ikke. Vi bliver også nødt til at lefte for de bodega-danskere
som har en lidt vulgær tone. Dem bliver vi nødt til at have fat i, hvis et
parti som Dansk Folkeparti skal have større fremgang.
Men kan du forstå, hvis nogle føler sig stødt over ordene?
Nej, så er de nogle hystader. Der er folk - primadonaer - der føler sig
stødt, fordi de kan lide at føle sig stødt. Det her er jo ikke vold, det er
bare ord. Og jeg mener faktisk, at vi gavner integrationen ved at udsætte
muhammeddanerne for det danske frisprog.
Hvad mener du med det?
De har godt af at lære, at vi i Danmark har ytringsfrihed, og at man ikke
hugger hånden af en person, hvis han har sagt noget anderledes. Grundtvig
gik jo ind for den totale ytringsfrihed.

Fra : morten sorensen

Dato : 27-04-05 18:32

Bo Warming wrote:

> Sårende ord er ikke statsopgave - kun vold skal retsvæsenet se på (og
> injurier der giver økonomisk tab o lign alvorligt)

Jeg er enig i at 266b bør fjernes - jeg er dog ikke enig i at den hæmmer
hvad man må udtale - kun hvordan man gør det.

> Ingen muslim såres af rottesammenligning

Det aner du ikke.

--

morten sorensen

Fra : Bo Warming

Dato : 27-04-05 18:55

> Jeg er enig i at 266b bør fjernes - jeg er dog ikke enig i at den hæmmer
> hvad man må udtale - kun hvordan man gør det.

Du og jeg har let ved at udtrykke os uden lovstridige skældsord.
Bodegadanskere har ikke. Respekter dem. Der er jo ingen voldsfare ved dansk
frisprog

> Det aner du ikke

Jo det gør jeg. Sår er blødende huller i huden. End ikke papirkugler kan
såre. Psykologivås er metaforisk - glem det. Psykisk tortur er også en
latterlig selvmodsigelse. Lad ikke godhedsindustri skabe skadelig nysprog.
-----------------------
MASKER: Ikke kun muslimslør er skadelige. ÅBENHED ER GODT MÅL.

Vi er i vane med at smålyve og i homogene samfund og smågrupper kan man
gradvis arbejde sig ud af traditionens onde løgne-magt.

Hvor staten let kan administrere krav om ærlighed, bør det gøres. Man skal
stå ved sandheden. Tilsløring og maskering kan tillades undtagelsesvist, når
kulde, maskerade og særlig mode. Hvor ikke disse særlige forhold gælder, bør
uærlig tildækning være strafbart (men selvfølgelig bør sådant forbud
administreres med mildhed og "musikalitet" - med situationsfornemmelse )

I det hele taget gælder at "ærlighed varer længst" og vi bør turde sandhed,
mere og mere. Også turde at være spontane, impulsive, overdrevne - incl i
skældsord. Debat bør kun hæmmes af forbud imod ,hvad skaber vold og
økonomisk tab pga løgn Ære er det ikke en statsopgave at beskytte - det er
uoverkommeligt. Der kan altid findes snu måder at æreskrænke, som det er
uendelig jobskabelse til advokater, hvis man ikke giver grønt lys for
skældsord incl løgn..

" Kærlighed og ærlighed tilintetgør hinanden gensidigt. Pascal

"Der er dog Intet, hvorover der hviler så megen Forførelse
og saa megen Forbandelse, som over en Hemmelighed." Kierkegaard

" `A man who seeks truth and loves it, must be reckoned
precious to anyhuman society.' Frederick the Great.

"En fornæmelse, man har bidt i sig, fremkalder snart den næste.
Thomas Jefferson

Enhver er en måne og har en mørk side, som aldrig vises til
nogen. Mark Twain

He is truly virtuous man, who wishes always to be open to
the observation of honest men. La Rochefoucauld

" If you can`t be direct, why be? Lily Tomlin

" Sig aldrig noget om andre, som du ikke vil sige til dem.
Einar Geert-Jørgensen

"Tavshed er magtens ultimative våben. Charles de Gaulle

"Vi fryser sådan om vores små hemmeligheder. Sara Lidman

" Videnskabsmænd bekendtgør aldrig deres fejltagelser. De
bliver låst ned i skuffer og skabe. Dr.
Sydney Brenner

"Lad sandheden åbenbares, om så livet skal gå under. Nietzsche

" Hårdest dømmer den, der aldrig fik sin egen lille snaskede
sjæl blottet for verden. Palle Lauring

" A mans most open actions have a secret side to them.
Joseph Conrad

Ikke på dit ansigt men på din maske vil jeg kende dig. Karen Blixen

" Den, der søger det dybe, elsker masken. Nietzsche

Enhver har noget i sit væsen, som ville vække ubehag, hvis
han ytrede det offentligt. Goethe

Lad os tale om det, hvor slemt det end er. At tie er værre;
alle fortiede sandheder bliver giftige.Nietzsche

Kvindens styrke ligger jo netop i, at man ikke kan forklare
den. Oscar Wilde

Jeg taler sandhed, ikke så meget som jeg gerne ville, men så
meget som jeg tør. Og jeg tør lidt mere, jo ældre jeg bliver. Michel De
Montaigne, Michel de (1533-1592)

Den mand, der ikke vil meddele andre sin viden, er ingen
rigtig akademiker, ligesom den, der ikke vil høre andres meninger, synder
mod god akademisk tone. Erik Warburg (jødisk overlæge,
som tyskerne under krigen ikke internerede)

..

Fra : morten sorensen

Dato : 27-04-05 18:57

Bo Warming wrote:

> Du og jeg har let ved at udtrykke os uden lovstridige skældsord.

Jo, det kan man sagtens.

> Bodegadanskere har ikke. Respekter dem. Der er jo ingen voldsfare ved
> dansk frisprog

Jo, det er der.

> Jo det gør jeg. Sår er blødende huller i huden.

Ordet såres bruges nu om mere end fysiske blødende sår.

> End ikke papirkugler kan
> såre.

Det er direkte forkert.

> Psykologivås er metaforisk - glem det. Psykisk tortur er også en
> latterlig selvmodsigelse.

Der er jeg heller ikke enig.

Gider ikke; det fører ikke til noget - det var andre jeg havde håbet
svarede, for jeg gider ikke have en ikke-debat med dig nu.

EOD

--

morten sorensen

Fra : Bo Warming

Dato : 27-04-05 20:14

> Jo, det kan man sagtens.

Ja, cand.scienter som os har ti gange større ordforråd end normaldanskeren.

> Jo, det er der.

Bevis det, please. Bare eet relevant eksempel. De nynazier der fjoller rundt
i Langeskov læser ikke aviser, hvor Dyrlæge Riemann og lignende skriver
"muslimer formerer sig som rotter pr familliesammenføring og pr fødsler" og
hvis de gjorde , ville det _ikke være det_
der fik dem til at lette sig af ølrusen og gå ud og lave hærværk.

> Ordet såres bruges nu om mere end fysiske blødende sår.

Kun af fjolser. Folk der holder ting adskilt og tænker klart - ikke blander
alt sammen i en stor gryde - ved godt at psykiske sår er en latterlig
metafor - der dog kan forsvares, når kæresten går fra dig og lignende
alvorligt.
Ikke af at Goebbels siger "jøder er untermensch"
Det affødte ikke krystalnat. Den nats ulækre hærværk skete kun fordi
brunskjorter kommanderedes ud på gaderne med hver sin ordre om hvad skule
brændes og smadres. Spontant kan du ikke skabe vold med ord. Giv eksempel af
relevans, please.

> Det er direkte forkert.

Nej, det er direkte rigtigt. Kan du kaste en papirkugle (A4printerpapir,
sammenkrøllet) så hårdt mod en dansker over 1 år(ikke i øjet), så at der er
gråd, smerte, blod eller lignende efter et minut?

ORD DER GØR DIG MEDDELAGTIG I VOLD er bombeopskrifter på nettet eller
detaljer om hvor Fogh færdes kl X uden bodyguard. Her er straffelov nok .
Censur mod ytringsfrihed om indvandringsulemper har ikke i noget land i
nogen tidsalder kunne mindske racevold, bøllevold eller andet af den art.
Muslimernes gerninger dømmer dem - og at aviserne skjuler at det er
muslimdrenge der udøver de grove lemlestelser på vore skoler, såsom seneste
mod en pige, "der nok selv havde lagt op til det" , - er HELLER IKKE
VOLDSØGENDE ELLER VOLDSFOREBYGGENDE.

Dog vil fortiede sandheder øge hadet mod muslimerne i det lange løb.
Ærlighed varer længst. Spontanitet er altid godt.Også hvis sarte mimoser
klynker om sjælelige sår.
"Muslimer skal vænnes til dansk frisprog - ligesom jeg ved at læse Grundtvig
og Hal Kock er blevet glad for ytringsfriheden her" sagde Naser Khader i DR
TV 1997 - men alligevel har denne afskyeligt integrations-modarbejdende
hykler stemt for §266b altså for totalitær censur..

Fra : Bo Warming

Dato : 27-04-05 19:51

"morten sorensen" <morten@mortens.net_DELETE> wrote in message

> Det aner du ikke.

Din misforståelse - tror jeg - om at "det må da såre" minder mig om folks
misforståelse, når de ser mit hus udefra.
Mange tror det er misligholdt og vil kræve enormt håndværkerarbejde at gøre
normalt.. Men der er blot tale om christiania-agtigt rod i forhaven og
manglende maling hvor maling ikke har beskyttelsesfunktion

Tilsvarende tænker danskere at "rotter er noget svinsk og værre skældsord
findes ikke" men muslimer søger jo ikke at blive accepteret af os. De
foragter os og er helt ligeglade med vor interne debat - de venter bare på
at de bliver nok til at tage kontrol. Hvilket sker før de er 51% for de har
jo godhedsindustrien som alliancepartner.

Fortæl om muslimer du har mødt, som du tror bliver såret.
Som går og tror at nu er knivstik og arbejdsløshed da faldet så meget at
trosfællerne omsider er respekteret - og så kommer rotteordet og han må
græde sig i søvn den nat, for håbet er bristet om at blive på lige fod med
danskerne

Dyrlæge Riemann som i 1979 skrev, i sin kampagne for at blive
EU-parlamentariker, at "ved familiesammenføring og fødsler formerer tyrkerne
sig som rotter" blev mødt med foragt af Dormann og andre Z-FMer, der var
bornerte og borgerlige og aldrig ville udtrykke sig så vulgært. Ligesom de
ville sikre at deres hus altid lignede Helt Solgt og Hammerslag. Og de ville
ikke i hedebølge smide skjorten på gågaden FOR DET GØR MAN IKKE.

Glistrup var desværre den eneste i partiet der bakkede ham op. Og fandt
berømt skønlitteratur fra 1900-tallet, hvor fattigfolk udtaler sig om
børnerige fattigfolk, at de "formerer sig som rotter" - altså mildt
nedladende fra dansker til dansker - ikke injurierende.
Det tog et par år før jeg indså at racisme er fædrelandskærlighed, og
Glistrups sprogstil er god dansk stil.

Fra : Per Hagemann

Dato : 10-05-05 01:07

> [...]
> nedladende fra dansker til dansker - ikke injurierende.
> Det tog et par år før jeg indså at racisme er fædrelandskærlighed, og

I bogen af Peter Neerup Buhl fra 2001: Menneskerettigheder i Konflikt, som
findes på din side www.glistrup.com fremgår det at Glistrup flere gange har
gentaget dyrlæge Riemanns ord om at fremmedarbejderne formerer sig som
rotter. Trods politianmeldelser er Glistrup dog aldrig blevet §266b-dømt for
at bruge rottemetaforen.

Glistrup er 3 gange dømt efter 266b, hvoraf den seneste dom, som Glistrup i
disse dage er i gang med at afsone i et jysk fængsel, tilsyneladende
straffer selve det at fremlægge forslaget om Muhamedanerfrit Danmark. Ingen
af gangene har der været tale om bodegasprog eller lignende. Faktisk synes
jeg heller ikke dyrlæge Riemanns udsagn var lavstatussprog. PNB 2001
gengiver det pådømte:

citat start

Dyrlæge Riemann havde som kandidat til EF-valget i 1979 skrevet en
artikel i bladet Danske Tidende med følgende passus:

"Vi har ca. 50.000 fremmedarbejdere i Danmark bosat i store kolonier.

Hovedparten tager kun lidt - eller slet ikke - del i arbejdet. De
vegeterer som arbejdsløse på flittige og dygtige danskere, mens de
gennem indvandring og børneavl formerer sig som rotter."

Og i et interview offentliggjort i en avis havde han udtalt:

"De kommer anstigende - mange illegalt - i deres laksko og jakkesæt
med hash, narkotika og prostitution i kølvandet. De nasser på vort
sociale system og er i færd med at køre landet i sænk. Muselmændene
står på spring til at overtage magten. Man gider ikke lære dansk, og
de er ikke ordholdende."

citat slut

--
De har skabt ny medgang for sig selv i miljøhysteri, flygtningeindustri og
tredie verdensbistand. Samt iøvrigt underlødighedsgørelse af næsten alt,

Fra : Bo Warming

Dato : 10-05-05 02:28

"Per Hagemann" <perhag@tdcadsl.dk> wrote in message

> [...]
> sociale system og er i færd med at køre landet i sænk. Muselmændene
> står på spring til at overtage magten. Man gider ikke lære dansk, og

Glistrup er som Grundtvig og Goethe - han foragter ikke noget menneske. Han
ville aldrig selv have valgt rotte-sammenligning, der dog ikke går på
personerne men specifikt på det , at de får langt mere afkom end hvad os
indfødte gør i snit.

I solidaritet med medkæmpere, der har lidt mere vulgære sprogvaner har han
dog citeret Riemann som et godt eksempel på dansk frisprog, som landets
gæster bør kunne tåle.

Aldrig har nogen af hans modstandere udtrykt kendskab til herboende
tilflyttere fra Mellemøsten, der fik deres selvrespekt og trivsel skadet ved
ord-valget.

Demokratiets kerne - ytringsfriheden - bliver altså skadet af det ny
fremmedelement i befolkningen, og alt bør sættes ind på at vende
udviklingen. For mange danskere er det at kunne tænke højt og debattere
uhæmmet så vigtig som at trække vejret.Lad os kaste slaveriets åg af vore
skuldre. Frygter du pjatbøderne (som man ofte kan slippe for at betale) så
gå på usenetserver, så du kan benægte at være personen bag ordene, hvis
anklagemyndighedens rammer dig med et af deres ækle anfald af stalinisme.

Af de ca hundred §266b-domfældelser har ingen været rettet mod trusler mod
muslimer, som i Krystalnat-stil kunne have øget risiko for vold. Alt har
været om forhånelse og nedværdigelse, og ikke halvt så mudderkastende som
hvad er normen på usenet.
Meddelaftighed i alvorlig vold skal straffes - og det kan ske efter gængs
straffelov, så censurlov som §266b.

Fra : Soeren

Dato : 27-04-05 18:42

Martin Kristensen wrote:
> "Kim2000" <kim2000@tele2ads1.dk> wrote in message

> Tænk at vi i år 2005 sender folk i fængsel for at have de forkerte
> meninger.

har du nogle eksempler?

Fra : Bo Warming

Dato : 27-04-05 18:57

"Soeren" <SoerenA@soeren.dk> wrote in message

> har du nogle eksempler?

Du kan rekvirere årsberetning fra Rigsadvokaten gratis, med stribevis af
sådanne domfældelser der meningsløst har saboteret fornuftig debat om
indvandring.

Du kan også læse derom i menneskerettighedsbog af Peter Nerup Buhl , Den
Danske Forening, som kan downloades fra www.glistrup.com

Fra : Malene P

Dato : 29-04-05 20:41

"Soeren" <SoerenA@soeren.dk> skrev i en meddelelse